Kuinka usein käyt kokosuihkussa?
Minä käyn vähintään kerran päivässä kokonaan.
Hiukseni ovat kuitenkin sen verran pitkät ja paksut, että ne pesen vain 2-3 krt viikossa.
Entäs miehesi?
Kommentit (29)
Mies käy myös päivittäin suihkussa ja pesee myös hiukset päivittäin.
Käyn suihkussa päivittäin ja pesen hiukset samalla.
mä pesen hiukset kolme kertaa viikossa, mies kai hieroo kaljuunsa jotain suihkusaippuaa aina suihkussa käydessään :)
koko suihku tarkottaa myös hiusten pesua. Mä käyn joka toinen päivä kokosuihkussa sisältäen siis mun hiusten pesun, jotka on myös pitkät ja paksut. Joka toinen päivä pesen vaan kasvot, kainalot ja alapään.
Mies käy joka aamu, joskus myös iltaisin.
Hiukset pesen samalla, jos peseytymisväli on tämä. Jos käyn kahtena päivänä peräkkäin, en pese hiuksia. Mies käy suunnilleen samoin tai harvemmin.
näin talviaikaan, kesällä joka päivä. Kuivattaa ihoa ihan turhaan. Välipäivinä alapesu+naama ja kainalot
koko suihku tarkottaa myös hiusten pesua. Mä käyn joka toinen päivä kokosuihkussa sisältäen siis mun hiusten pesun, jotka on myös pitkät ja paksut. Joka toinen päivä pesen vaan kasvot, kainalot ja alapään. Mies käy joka aamu, joskus myös iltaisin.
Minäkin teen näin. Ja siskoni ei ymmärrä, että en käy suihkussa joka päivä.
Silloin pesen myös tukan. Itse asiassa, tukka kaipaa pesemistä useammin kuin kroppa. En hikoile juurikaan ja ihoni on varsinkin talvisin kuiva. Mieluummin kävisin jopa harvemmin mutta kun tukka on pestävä joka tapauksessa joka toinen päivä. :/
Alapään pesen kakalla käydessäni eli vähintään kerran päivässä.
Mielestäni kylläkin kokosuihku on sitä, että pesee myös tukan. Jokus käyn toisen kerran päivässä 'puolisuihkussa' eli en pese tukkaa.
joka toinen päivä suihkussa. Muuten normaalit ilta- ja aamupesut. Tarvittaessa saatan nopsaan pestä etutukan lavuaarissa välipäivinä, jos tarvetta.
talvella joka toinen päivä koska iho kuivuu muuten korpuksi, kesähelteillä joka päivä.
Mies aika lailla samaan tahtiin, paitsi lenkkipäivinä tietenkin aina.
tupakoin, enkä halua tupakalta haisevien hiusten "tuoksua" levittää.
Harmi, että ihoni on kuiva, eivätkä hiukseni rasvoitu. Pitäisi opetella jotakin muuta ja ennenkaikkea lopettaa tuo tupakanpoltto. Kun vaan saisi joskus rauhassa keskittyä metodeihin kenenkään häiritsemättä.
Kärsin oman rauhan puutteesta:(
ainakaan talvella ilman saunaa. ei tarkene... kahdesti viikossa riittää hyvin. kerrallakin pärjää hätätilanteessa, jos ei saa itseään viikolla kyläilemään minnekään sauna-aikaan. mies käy kolmesti viikossa, kun sillä on oma sauna.
mutta sinulla ei? Ja et saa käyttää miehen saunaa.
mutta sinulla ei? Ja et saa käyttää miehen saunaa.
Hiukseni ovat pitkät. Iho ei ole kuiva, paitsi ihan pahimmilla talvipakkasilla, silloinkin lähinnä jaloista.
Jos harrastan liikuntaa niin useammin. Olen tosi laiska suihkussa kävijä.
päivä käyn, miestä ei ole.