Mulle tuli kesken meno :(
Olin jo niin iloinen miehen kanssa siitä että tulee pikku kakkonen mutta sitten mulle tuli kesken meno vessaan enkä nähnyt nukku mattia:(
Kommentit (16)
Kesken meno on todellaikäväjuttu. Toivottavasti saat keskustelu apua.
Jos oikeasti tulee kesken meno tai keskenmeno, se on menetys ja oikein kirjoitus tai oikeinkirjoitus on siinä melko vähäinen asia
Mulla 3 lasta ja 3 keskenmenoa milloin missäkin välissä. Tää on tätä elämää ja enää en yritä lasta kun keskenmeno aina satuttaa niin pahasti henkisesti...
itse olen joutunut kokemaan 5 keskenmenoa ja aina se yhtälailla järkyttää. vaikka raskaudesta olisikin tiennyt hyvn vähän aikaa on se se silti suuri menetys! voimia teille koko perheelle!
Osan ottoni ja lämmin voima hali. Itket varmaan oikeita kroko tiilin kyyneleitä, tekisi mieli lähettää nenä liina paketti edes ensi avuksi :(
Jos oikeasti tulee kesken meno tai keskenmeno, se on menetys ja oikein kirjoitus tai oikeinkirjoitus on siinä melko vähäinen asia
meno vessaan, on siitä keskenmeno aika kaukana.
Ikävää, ettei kaikki tätä tajunneet. Meni hyvät osanotot väärään osoitteeseen.
Keskenmeno on raskas kokemus. Toivottavasti sinä ja miehesi saatte käytyä asian läpi yhdessä tai ammattilaisen avulla.
Voimia teidän perheellenne!
Ei tässä mistään keskenmenosta puhuta, vaan pikku kakkosen kesken menosta vessaan - eikä siten nähny nukkumattia.
voi jeesus.
Ei tässä mistään keskenmenosta puhuta, vaan pikku kakkosen kesken menosta vessaan - eikä siten nähny nukkumattia.
voi jeesus.
sille tuli hätä pikku kakkoselle kesken Pikku kakkosen
Osanottoni. Tulee paha mieli, kun minulla tilanne on taas se, että meillä petti ehkäisy ja itse odottelen aborttiin menoa, joka on viikon päästä ;( Meillä on kaksi alle 2½-vuotiasta, eikä omat voimavarani riitä kolmanteen pieneen. Olen niin toivonut ja toivon edelleen, että tämä raskaus onkin epäkelpo esim.tuulimuna, sillä olen itkenyt niin paljon, kun pelkään, että ultrassa onkin kaikki hyvin.
Better luck next time baby.
(Oli muuten hyvin keksitty viesti ap, ei olisi kannattanut paljastaa liian aikaisin, oiskohan kukaan hoksannut?).
Tapahtuneesta täytyy olla vuosikausia, sillä eihän Pikku Kakkosessa ole näytetty Nukkumattia enää pitkään aikaan!
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ps. se koulun käynti ja kirjoitus taito olisi kova juttu!