Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Aiotko palstailla jouluaattona?

Vierailija
21.12.2010 |

Jos aiot, tunnen suurta sääliä sinua kohtaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälitkö vielä enemmän?

Vierailija
2/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaatto ei ole mulle niin spesiaali päivä ettenkö voisi surffailla netissä. Aion myös katsoa telkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni menee kahdeksalta nukkumaan, sen jälkeen vietän jouluaattoa ihan vaan keskenäni. Jes..

Vierailija
4/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietsikan ääressä, sääli pois

Vierailija
5/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vietämme joulua vanhempieni luona enkä ota konetta mukaan. Mua taas säälittää ap, jonka pitää huolehtia tällaisistakin asioista.

Vierailija
6/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa sääliäsi.

Vierailija
7/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ne, jotka ovat niin koukussa tähän kammottavaan palstaan, että joulunakin täytyy tulla ala-arvoisia keskusteluja tiiraamaan. Luulen, että juuri juhlapyhinä näillä palstoilla käy se kaikista suurin roskasakki. Toivoisin, että kaikilla äideillä olisi muuta elämän sisältöä kun tämä palsta. Edes jouluna.

Vierailija
8/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ne, jotka ovat niin koukussa tähän kammottavaan palstaan, että joulunakin täytyy tulla ala-arvoisia keskusteluja tiiraamaan. Luulen, että juuri juhlapyhinä näillä palstoilla käy se kaikista suurin roskasakki. Toivoisin, että kaikilla äideillä olisi muuta elämän sisältöä kun tämä palsta. Edes jouluna.

Vierailija
9/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät. Tirautitko kyyneleen tuon viimesen lauseen kohdalla?

Vierailija
10/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en vilkaisekaan muita sivuja kuin av:n. säälikää mua jooko.

Vierailija
11/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki ei edes vietä joulua erityisemmin. Entäpä jos jollekin se jouluaatto on kuin mikä tahansa muukin päivä? Tekeekö se että ei vietä jolua, ihmisestä roskasakkia?

Vierailija
12/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla voi jäädä, jos meille ei tule yövieraita.

Vierailija
13/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitan vielä oven lukkoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme