Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka vihdoin kertoisi Martinalle perustietoja lapsen kehityksestä?

Vierailija
25.11.2010 |

Ja lisäisi vielä pikkulapsielämän realiteeteistä pari faktaa. Nyt hän on sitä mieltä, että hän niin tarvitsee viikon loman lapsestaan ("miehen kanssa kahdenkeskistä valioaikaa") ja että lapsi täytyy laittaa tarhaan kun hän tarvitsee niitä virikkeitä ehdottomasti. Vauva on vasta just täyttänyt 1 vuotta! Ei noin pieni vauva kestä viikon eroa äidistä ja isästä! Eikä todellakaan tarvitse mitään "virikkeitä" - eiväthän he muutenkaan kotona ole koskaan päivisin vaan aina menossa jonnekin blogin perusteella.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot sitä on hoitaneet. Ovatkohan sanoneen sopimuksensa irti..

Vierailija
2/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä lasta tuolla "intensiteetillä" mitä ovat tytärtään hoitaneet, ilman jatkuvaa "omaa aikaa", niin toivon ettei tee toista lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut hei siis espanjan kielinen pk=D DAA =D ja tosiaan joka viikonloppuhan martinan äiti on vickeä hoitanut,e ttä ei ole kauhean raskaaksi päässyt äitiys käymään!

Vierailija
4/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja marttiina tahtois vielä lisää lapsia!!

Vierailija
5/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt, että joku tietää vieraan ihmisen asioista näin hyvin.

Vierailija
6/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt, että joku tietää vieraan ihmisen asioista näin hyvin.

Vierailija
7/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tarvita kuin lukutaitoa! Joka ikinen viikonloppu tuolla blogissaan hehkuttaa, kuink aon eskon kanssa keikalla ja tytär mummin hoivissa. sitten sunnuntaina puolen päivän aikaan jaksetaankin hakea tyttö hoidosta ja alkaa PERHEVIIKONLOPPU=D Ja hieno idea kerrassaaan lähteä kahdenkeskisellelomalle tyttären ekana uutena vuotena, jolloin tämä vähänkin jo jotain tajuaa. kas kun eivät lähde jouluksi!

Vierailija
8/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mummon on kuitenkin hoitanut häntä ihan alusta asti monta kertaa viikossa...(näin olen blogia lukiessani käsittänyt)

joten eiköhän victoria ole luonut mummoon aika hyvän kiintymyssuhteen.

ja ehkäpä päiväkoti voisi olla parempi paikka taaperolle kun kulkea vanhempien mukana tapaamisissa.

Vierailija
9/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut hei siis espanjan kielinen pk=D DAA =D ja tosiaan joka viikonloppuhan martinan äiti on vickeä hoitanut,e ttä ei ole kauhean raskaaksi päässyt äitiys käymään!

niin ei mikään ihme, että haluavat tytön oppivan myös kielen.

Vierailija
10/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin paljon yhden perheen elämä kiinnostaa!

Vierailija
11/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin sen tämän syksyn osalta nyt läpi, mutta en sen perusteella pysty kyllä niin kokonaisvaltaista kuvaa heidän elämästään muodostamaan, että lähtisin sitä täällä toitottamaan.

Vierailija
12/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin sen tämän syksyn osalta nyt läpi, mutta en sen perusteella pysty kyllä niin kokonaisvaltaista kuvaa heidän elämästään muodostamaan, että lähtisin sitä täällä toitottamaan.

Vierailija
13/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei mikään ihme, että haluavat tytön oppivan myös kielen.

Oppisi ensin suomen kielen.

Vierailija
14/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin ajatellut, että on normaalia olla puhumatta ihmisistä pahaa varsinkaan vastoin parempaa tietoa, mutta ehkä se onkin poikkeuksellisen hienoa. Hyvä minä!

Vierailija
15/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi että, oletpa hieno ihminen

Vierailija
16/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin ajatellut, että on normaalia olla puhumatta ihmisistä pahaa varsinkaan vastoin parempaa tietoa, mutta ehkä se onkin poikkeuksellisen hienoa. Hyvä minä!

Vierailija
17/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ihmetyttää suuresti se, että lasta ei oteta mukaan, mutta koira kyllä otetaan

Vierailija
18/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai heillä on viikonloppuisin töitä, kun viikonloppuisinhan kaikki tapahtumat ovat. Viikolla he todennäköisesti eivät taas ole niin kiireisiä kuin useimmat meistä normaalia päivätyötä tekevistä ihmisistä.

Mua ei ainakaan kiinnosta, että kuka sitä lasta hoitaa kunhan vaan lapsesta pidetään hyvää huolta!!

Vierailija
19/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kaikilla ollut itsellänne jotkut kotiäidit? Mun vanhemmat ainakin painoi duunia 80-luvulla olkatoppaukset heiluen, ja mummi hoiti mua ihan pienestä asti. Oli myös "laatuaikaa" vanhempien kanssa, matkustelua ja ihan perushengailua.

Koen olevani ihan ehjä vaikka mummoni hoiti minua viikoittain.

Tää superkotiäitiys on niin 2000-luvun trendi.

Vierailija
20/22 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta jengii täälläki pyörii..MIKSI vuoden ikäinen ei kestäisi olla viikkoa vanhemmista erossa? Paskapuhetta. Ymmärrän, että aiheuttaa kateellisuutta ihmisissä jos yksi on menestyvä, KAUNIS,ja kaikenlisäksi mahdollisuus omaan aikaan (joka todellakin tekee äiti-lapsisuhteelle hyvää)

, mutta onko sitä kateellisuutta IHAN PAKKO aina oikein lietsoa porukalla..ei ummarra ei..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme