Mistä tyttövauvan vaippaan ilmestyy sellaisia läpinäkyviä pikku mönttejä?
Olen huomannut pari kertaa, että vauvan pissavaipassa on sellaisia läpinäkyviä pieniä klönttejä. Nyt vaihdoin yövaipan pois niin oli sellaisia. Tuleekohan ne vaipoista?
Kommentit (25)
tästä tuli taas mieleen, miten järkyttävän pahalta kertisvaipat haisevat. Odotan ensimmäistäni, ja toivon todella, että pärjäisin kestoilla, koska kertisvaipat haisevat niin kuvottavalta.
kun ei meillä haise pahalta??? Paitsi tietysti kakkavaippa....
että olen tehnyt aika paljon kausiluontoisesti PK-hommia, ja siellä päässyt lähikontaktiin useiden eri merkkien kanssa.
Voisitko vielä tarkentaa että minkälaisia ne sinun lähikontaktit on (yökkäilee)
että olen hoitanut lapsia, jotka ovat vaipoissa, siis pukenut, sylitellyt, leikkinyt, vaihtanut vaippoja ja pessyt pyllyjä.
Sinusta ehkä jotain, jolle pitää yökkäillä, minusta ihan normaalia, vaikka pahat hajut onkin haittana.
[/quote]
Mulla on onneksi mies kotona apuna kun vauva tulee, kun se tekee kotona töitä.
[/quote]
Taas joku mamma luulee, että otoa ösin töitä teevä vois auttaa vauvan hoidossa... Se on kuule niin, että työaikana se mies oikeesti tekee niitä töitä, jos on etätyöläinen, siis toisen palveluksessa. Työaiana ei pestä paskavaippoja tai tyhjennetä apk:ta tai pidetä vauvaa sylissä. Eri asia sitten, jos on yrittäjä. Silloin se mies ei nimittäin ata senkään vertaa kun on aina töissä.
Mulla on onneksi mies kotona apuna kun vauva tulee, kun se tekee kotona töitä.
Taas joku mamma luulee, että otoa ösin töitä teevä vois auttaa vauvan hoidossa... Se on kuule niin, että työaikana se mies oikeesti tekee niitä töitä, jos on etätyöläinen, siis toisen palveluksessa. Työaiana ei pestä paskavaippoja tai tyhjennetä apk:ta tai pidetä vauvaa sylissä. Eri asia sitten, jos on yrittäjä. Silloin se mies ei nimittäin ata senkään vertaa kun on aina töissä.
Mun mies ei ole etätyöläinen vaan yrittäjä, eikä sillä ole mitään varsinaista työaikaa. Mies tekee tosi paljon sillä tavalla, että tekee tunnin pari töitä, sitten pihahommia, sitten taas töitä. Mies tykkää työskennellä myös öisin ja varhaisin aamulla. Me molemmat tehdään töitä kotona.
Taas joku mamma luulee tietävänsä kaikkien asiat paremmin.
ap