Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eronneet ja uudessa suhteessa olevat - kannattiko ero?

Vierailija
25.11.2010 |

vai toistuiko samat asiat seuraavassa suhteessa?

kuinka kauan erosta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin avioliitosta 18 vuotta sitten ja olen ollut uudessa suhteessa 17 vuotta.

Olisi pitänyt erota eiemmin, eikä odotella ihmettä, koska sellaisia ei tapahdu

Vierailija
2/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse epäilen, että ruoho ei ole vihreäömpää aidan toisellakaan puolella.. tämä elämä on vaan aika syvältä tällä hetkellä ja alan tulla siihen tulokseen, et elän loppuelämäni yksin lasten kanssa, ilman miestä.

Jos eroan, en kyllä ota nurkkiini ketään asumaan varmaan koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin eron jälkeen ihanan miehen ja olen onnellisempi kuin ikinä! Erosta 7v, uuden kanssa yhdessä 3v.

Vierailija
4/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin eron jälkeen ihanan miehen ja olen onnellisempi kuin ikinä! Erosta 7v, uuden kanssa yhdessä 3v.

3v on vielä kovin lyhyt aika.. mietin että mahtoikohan minunkaan mielestä elämä olla kovin syvältä vielä silloin, kun olimme olleet 3v yhdessä.. ei tainnut olla.

Olin kyllä myös nuori ja lapsellinen, mutta nyt lähtö ei ole helppoa, kun on lapsia.

Eikä meillä tapella, mut ei meillä ole kyl mitään muutakaan.

T 3.

Vierailija
5/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin ns hyvästä avioliitosta - kunnollinen mies, loistava isä ja normaali elämä jne mutta en vain saanut arvostusta enkä rakkautta mieheltäni lainkaan. Hän vain oli empaattisesti täysin kyvytön.

Kolmisen vuotta meni 3 lapsen yh:na ja sitten löysin nykyisen mieheni, ihanan, kunnollisen, empaattisen ja älykkään! Yhtä kauan on oltu nyt yhdessä (14v) kuin mitä tuo eka liitto kesti ja tämä vain paranee vanhetessaan:D Tämän miehen kanssa on helppoa rakastaa ja tulla rakastetuksi!

Vierailija
6/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensin avioliitossa "yksin" lasten kanssa 3vuotta, ennenkuin virallisesti erottiin ja sitten eronneena elin lasten kanssa 4vuotta, ennenkuin ihan todellinen elämäni mies tuli ja vei mennessään. Ollan neljättä vuotta, aivan eri meininki kuin ensimmäisessä avioliitossa. Nyt elämäni on turvallista, onnellista, muttei tasaista vaan positiivisia yllätyksiä tulee aika ajoin...

Vierailija
7/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin kannatti!

Vierailija
8/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tilanteessa oon ollut jo muutaman vuoden aj tunne senkun vahvistuu.

Vierailija
9/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan erilainen mies tavallaan. On jotain yhteistäkin. Mutta suurimmaksi osaksi ihan erilainen. Toisaalta tuli harmiksi kasa kaikenlaista muuta uutta, joten vertailu on vaikeaa.

Pääasiat pitävät kuitenkin, uusi mies on lapsirakas toisin kuin edellinen. Ja sisäsiisti ja kodinhoitokykyinen. Ja komea. ;)

Vierailija
10/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin lyhyen avioliiton jälkeen enkä ole katunut hetkeäkään. Ainoastaan kadun sitä naimisiinmenoa.

En sano, että nykyinenkään parisuhde olisi täydellinen mutta kaikissa suhteissa on omat huonot puolensa,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän