Miksi muslimit ei saa käyttää eläinkuoseja?
En keksinyt mitään selitystä, paitsi että esim. leopardikuvio on varmaan liian seksikäs.
Kommentit (13)
Vain muutama päivä sitten näin noin parikymppisen muslimitytön, jolla oli leopardikuosinen toppatakki. Oli muuten tosi hyvän näköinen takki, olisi melkein tehnyt mieli kysyä, mistä se oli ostettu :)
"Muslimit eivät saa pukeutua eläinkuoseihin eivätkä liian paljastaviin vaatteisiin tai lyhythelmaisiin mekkoihin."
ap
että eivät saa pukeutua esim. turkiksiin tai eläinkuoseihin jotka näyttävät aidoilta turkiksilta. Varmaan silkkihuivissa saa olla seepran raidoitusta :D
että eivät saa pukeutua esim. turkiksiin tai eläinkuoseihin jotka näyttävät aidoilta turkiksilta. Varmaan silkkihuivissa saa olla seepran raidoitusta :D
perustui lapsen puheisiin vaan vanhempien tai joidenkin muiden taustalähteiden. ja miksi muslimit eivät saisi käyttää turkiksia? tietääkseni he kuitenkin käyttävät muuten eläimiä hyväkseen.
sen tytön perhe toimii näin :D
kyl muslimit saa käyttää eläinkuoseja, eri asia jos on eläinten kuvia jne mut sellaiset ei haittaa lasten päällä.
sen tytön perhe toimii näin :D kyl muslimit saa käyttää eläinkuoseja, eri asia jos on eläinten kuvia jne mut sellaiset ei haittaa lasten päällä.
eikö ne saa käyttää vaatteita, joissa on eläimen kuva? Ja kyllä mua muslimina ärsyttäis jos joku kertois haastattelussa että muslimit sitä ja tätä jos tarkottais vaan omaa perhettään...
saa käyttää vaatteita joissa on pillunkuvia? Tai syöpäsairaiden kuvia? Tai kakkapökäleen kuvia? Tai oksennuksen kuvia? Miksi eri kulttuurit ovat erilaisia? Oi miksi miksi miksi?
saa käyttää vaatteita joissa on pillunkuvia? Tai syöpäsairaiden kuvia? Tai kakkapökäleen kuvia? Tai oksennuksen kuvia? Miksi eri kulttuurit ovat erilaisia? Oi miksi miksi miksi?
ei varmaan käytä tollasia kuoseja, koska ne on yleisesti ällötystä herättäviä ja epäsiistejä. mutta miksi eläinkuosit? totta kai kulttuurit ovat erilaisia, mutta eiköhän jokaiseen kieltoon ole joki syy.
tässäkin on monta koulukuntaa, mutta yleisesti ottaen katsotaan että luotu kuva on loumistyötä, ja luojansa tulisi pystyä viimeisenä päivänä puhaltamaan henki luomukseensa. Periaatteessa jos lapsi piirtää kuva hiihtäjästä, tulisi hänen pystyä maailmanlopussa puhaltamaan siihen kuvaan henki.
Jotkut ajattelevat näin myös valokuvista.
Muslimien kodeissa ei ole julisteita tai tauluja missä on eläviä olentoja, sama koskee vaatetusta.
Mä olen maallikko, joten termit jne. saatan selittää väärin, mutta näin se jotenkin menee.
vaatteita tai pillunkuvapaitoja.
On eri asia olla käyttämättä kuin, että on kiellettyä käyttää.
mutta kuka ihme haluaisi käyttää ;D
t muslimi
oli haastateltu 7-vuotiasta muslimityttöä ja haastattelussa sanottiin (tyttö itse ei suoraan sitä ilm. sanonut) että muslimit eivät käytä eläinkuoseja.