Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siittäjäksi?

Vierailija
24.11.2010 |

Sattuipa melko erikoinen pyyntö kohdalle pari viikkoa sitten...

Olen ravintolassa työskentelevä 29 vuotias mies ja yhtenä iltapäivänä asiakkaaksi saapui n. 35v nainen selvästikin hieman allapäin. Tilasi siiderin ja istui omaan pöytäänsä. Ravintola oli lähes tyhjä ja ehkä siksi kiinnitin nopeasti huomion kuinka tämä rouva selvästikin "mittaili" minua pöydästään ja hetken kuluttua istuikin jo baaritiskillä. Ajattelin rouvan tulevan mahdollisesti iskemään minua vaikka olikin vasta iltapäivä, eikä tämä nainen ollut lainkaan humalassa.

Nainen alkoikin kysellä tietoja terveydentilastani ja suvussani olevista perinnöllisistä sairauksista. Kertoi myös lyhyesti tarinansa, kuinka hänen ja miehensä hedelmöityshoidot ovat epäonnistuneet kerta toisensa jälkeen. Vika oli kuulemma miehessä. Samaan hengenvetoon esitti sitten tämän kysymyksensä, josko voisin luovuttaa hänelle hieman siemennestettäni. Se perinteinenkin tapa kävisi, eikä hän ajattelisi sitä miehensä pettämisenä...

No, kieltäydyin kohteliaasti. Pakko on kuitenkin myöntää että herätti aika monenlaisia ajatuksia ja tunteita tällainen pyyntö. Muistutin ilmeisesti ulkoiselta habitukseltani miestään ja kun itse ajattelen niin ehkä samassa tilanteessa voisin nähdäkin asiassa jotain järkeä. Olen myös joskus harkinnut luovuttavani spermaa spermapankkiin.

Entäs jos olisin suostunut. Varmastikin mikäli parin suhde olisi toiminut, he tuskin olisivat minulta elatusmaksujakaan vaatineet, kun nainen tätä vielä erikseen painotti. Mutta mitähän muita ongelmia tuosta olisi voinut seurata?

KP982

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko / joutuuko sukusolujen luovutuksen yhteyteen antamaan kuinka tarkat tiedot ulkonäöstään tai kuvansa?

-Tmu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän