Käyköhän vaimo vieraissa
Aikaisemmin ei ole voinut käydä uimahallissa kuukautisten aikana, nyt käy. Sitten ennen ei ole kahta kertaa päivässä käynyt suihkussa, eikä varsinkaan ennen uimahallissa käyntiä jos on ollut tiedossa. Nyt kävi suihkussa ennen uimahalliin lähtöä.
Alkaa epäilyttäää, ettei hän käykään vesijumpassa vaan jossain muualla.
Kommentit (42)
Sinulla on vetovoimainen vaimo ja kaikenlisäksi tulee hakemaan tyydytyksensä myös sinulta.
Ajattele että hän asuu ja nai mieluummin sinun kanssa, ja käy välillä panemassa muuta, muttei asu ja nai hänen kanssaan. Eli olet tärkeämpi pano.
kun ei pitkään aikaan ole voitu edes keskustella.
Täytynee minunkin alkaa etsimään uutta "panoa"...
mikset vain pane vaimoasi? Ei tarvitse keskustella. Panet vain sitä kuin naista joka käy vieraissa. Onko se niin vaikeaa panna?
pääse edes lähestymään keskustelemalla...
on varmaan mukavaa, kun nainen tulee panoreissulle menkoissaan. Kiihottavaa???
Oletko suututtanut hänet jotenkin.
olen tavallinen suomalainen mies, viihdyn kotona, en juo, en hakkaa. Lapset ovat minulla ykkössijalla kaikessa, tykkään puuhastella puutarhassa, laitan ruokaa, pesen pyykkiä, silitän vaatteet. Olen kokki koulutukseltani, kuten myös sairaanhoitaja. Osaan korjata taloa ja autoa. En vaan ilmeisesti anna tarpeeksi vaimolle omaa aikaa enkä kulje kylässä aina mukana vaan teen kotihommia mielummin...
Mutta vain nahkatakilla ja aurinkolaseilla.
Minulla on ollut lukuisia rakastajia, kaikki panomiehiä. Panneet vaan menemään hiki otsalla. Eikä niiden panomiesten kanssa keskustella. Pannaan vaan niin että hiki virtaa ja eritteet levittyy. Kaikki keskustelu on pois panemisesta, joten paneminen on se juttu, kun panomiehelle mennään paneksimaan.
olen tavallinen suomalainen mies, viihdyn kotona, en juo, en hakkaa. Lapset ovat minulla ykkössijalla kaikessa, tykkään puuhastella puutarhassa, laitan ruokaa, pesen pyykkiä, silitän vaatteet. Olen kokki koulutukseltani, kuten myös sairaanhoitaja. Osaan korjata taloa ja autoa. En vaan ilmeisesti anna tarpeeksi vaimolle omaa aikaa enkä kulje kylässä aina mukana vaan teen kotihommia mielummin...
Eiköhän se siitä. Eikä pettäminen ole pahinta vaan tuo mökötys mitä hän sinulle tarjoaa.
Ehkä lasten kautta löytäisitte yhteyden.
tuo, että lapset ovat sinulle ykkösasia kyllä vähän särähti. Minusta vaimon kuuluisi olla se ykkönen ja hyvänä kakkosena lapset :).
voi löytää lasten kautta, mutta asiat pitää puida kaksin. Lapsia ei pidä sotkea vanhempien välisiin ongelmiin.
Peukkuja, että tilanne selviää parhain päin!
PS. yritä itse olla välinpitämätön vaimoasi kohtaan. Ei ehkä ole helppoa, mutta jonkin ajan kuluttua vaimokin saattaa herätä miettimään tilannetta, kun huomaan sinun "etääntyneen". Testattu ja toimii!
tuo, että lapset ovat sinulle ykkösasia kyllä vähän särähti. Minusta vaimon kuuluisi olla se ykkönen ja hyvänä kakkosena lapset :).
ihanaa et omat lapset on ykkössijalla! puolisoita tulee ja menee, mut lapset pysyy!
Ei se helppoa ole, mutta parasta olisi kysyä vaimolta itseltään asiaa suoraan ja perustella miksi päädyit kysymyksen esittämään. Epäilys, luottamuksen puute yms. jäytää avioliiton rikki, vaikka olisikin lopulta turha.
voi löytää lasten kautta, mutta asiat pitää puida kaksin. Lapsia ei pidä sotkea vanhempien välisiin ongelmiin.
Peukkuja, että tilanne selviää parhain päin!PS. yritä itse olla välinpitämätön vaimoasi kohtaan. Ei ehkä ole helppoa, mutta jonkin ajan kuluttua vaimokin saattaa herätä miettimään tilannetta, kun huomaan sinun "etääntyneen". Testattu ja toimii!
Ehkä miehiin toimii tuo. Ei naisiin.
Lopeta auton ja kodin laittaminen. Lopeta siivoilu. Älä pese pyykkiä, äläkä missään nimessä silitä vaatteitasi!
Menet suoraan sohvalle kulkematta kylppärin kautta. Menet sohvalle ja otat kaukosäätimen käteesi. Avaan töllön ja homehdut siihen. Anna lasten pomppia mahasi päällä, se on heistä hauskaa.
Ehkä vaimo huomaa muutoksen.
Et voi olla tavallinen suomalainen mies naisellesi. Kukaan nainen ei halua sitä. Sun pitää vaikka näytellä jotain muuta. Olet itsekesi se suomalainen tavallinen mies. Sun tavallinen suomalainen mies on pistettävä kaappiin. Alat kaappi tavallinen suomalainen mieheksi.
Keksi itsellesi, joku muu rooli. Aloitat aseharrastuksen tai jotain muuta miehekästä. Olet muka kiinnostunut jutustasi. Jos vaimo kyselee niin ärähdät ja sanot tyyliin:
-Turpa kiinni lutka.
Sitten sytytät savukkeen (kyllä, sun on opeteltava polttamaan). Kaadat lasin viskiä (omenamehua) lasiin ja keskityt taas "juttuihisi" kulmat kurtussa. Tässä vaiheessa voit räkästä roskapönttöön välinpitämättömästi. Muista kääriä hihasi. Se luo uhkaavan ja räjähdysalttiin ilmapiirin. Jos sinulla on silmälasit niin niiden pitää olla höyrystyneenä kaikenaikaa.
Toivottavasti nämä vinkit auttavat jatkoon.
tekisi kotihommia käskemättä, tai ruokaa.
Kysy nyt vaan siltä eukoltas ihan suoraan mikä on meininki, eipähän tarttee yöunia menettää ja omassa päässään pähkäillä näitä asioita. Itsehän sä vaimosi tunnet ja tiedät millanen käyttäytyminen sille on normaalia ja mikä ei. Kun kerran käryä haistat niin nosta kissa pöydälle vaan.
hommaa lapsille hoitaja ja nauttikaa yhdessä tekemisestä.
on jo jonkin aikaa tuntunut, että parisuhteeseemme vaikuttaa joku ulkopuolinen ihminen ja minulla ei vieraita ole. Taitaa vaimo olla kohta ex...