Thaimaalainen mies, mistä?
Olen perinteinen nainen ja haluan pitää huolta kodista ja miehestä. Suomesta en ole löytänyt miestä joka arvostaa sitä että olen herkkä ja tunteellinen nainen jika nauttii kun saan tehdä miehelle vaikka aamiaisen. Mistä löytäisin thaimaalaisen miehen? Onko heihin yhtä helppo tutustua kuin paikallisiin naisiin?
Kommentit (14)
Mäkin haluan! Mulle riitti nykyinen persuileva jöröjukka.
Lähdetään yhdessä Pattayalle kyllä me jotain sieltä mukaan saadaan raapastua.
Joo, eiköhän se paikanpäältä haettuna parhaiten onnistu.. ja muistakaa, että usea nainenkin siellä päin on oikeasti mies.
Onko joillain kokemusta oikeasti tästä? Siis kun naisiin tutustuu helposti siellä, entä miehiin?
Menisin sinun tapauksessasi Grönlantiin. Sieltä varmaan löytyy. Tsemppiä :)
Vierailija kirjoitti:
Menisin sinun tapauksessasi Grönlantiin. Sieltä varmaan löytyy. Tsemppiä :)
Miksi? En ymmärrä miksi tälläistä ei saa kysyä. En ole missään nähnyt juttuja thaimaalaisista miehistä, millaisia he ovat? Tälläkin palstalla on paljon juttuja thaimaalaisista naisista. Ja tiedän kaksi 60 v miestä jotka ovat löytäneet 30 v naisen sieltä.
Ja minä voisin muuttaa vaikka Thamaaseen miehen takia. Monet suomalaiset miehet asuvat siellä paikallisen naisen kanssa ja kehuvat elämää siellä. Naisista en ole nähnyt juttuja.
Kyllä thaimaalaisen miehen varmimmin löytää..Perusta
thai-kaupungista ei löydy thai-maalaista miestä
Mahtaisi suomalaista naista pian ahdistaa, kun eläisi thaimaalaisen elintason mukaan.
Ei mitään tietoa missä näitä mystisiä thaimaalaisia miehiä on.
Kysy thaimaalaisista naisilta?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaisi suomalaista naista pian ahdistaa, kun eläisi thaimaalaisen elintason mukaan.
Siinäkin maassa on omat rikkaansa. Itse asiassa paljon niin rikkaita, että suomalaiset kalpenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäkin maassa on omat rikkaansa. Itse asiassa paljon niin rikkaita, että suomalaiset kalpenee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sen uskon, mutta rikas thaimaalainen mies, joka haluaisi suomalaisen naisen? Jään odottelemaan uutisia...
Ehkä Thaimaasta?