Oletteko tässä kunnossa synnytyksen jälkeen
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2280944
Jotkut onnistuu tuossa, minä en ole toistaiseksi onnistunut :(
Kommentit (44)
No sulla on korsettitoppi päällä,tottakai se tekee kaikista hoikemman näköisen
No voin laittaa kuvan jossa ihan pelkkä paita päällä. :D
tuon näköinen ennen raskautta enkä 11 kk sen jälkeen.
Raskautta edeltävän painoni saavutin jostain itsellenikin tuntemattomasta syystä jo sairaalassa. Olin/olen normaalipainonen.
Tulisi ihan huora olo. Onneksi on oikea ammatti eikä "entinen playboy malli". Kauneus on kuitenkin katoavaista vai onko joku nähnyt 80 v mummoa tollaisella vartalolla?
Ja epäilijöille tiedoksi, että olen normaali vartaloinen ja 2 lapsen äiti. Samoissa mitoissa, kun ennen synnytyksiä. Ja ihan oikea ammatti.
Mutta eipä ollut ennen synnytystäkään.
Minulla ei myöskään ole varaa (mieheni rahoilla) treenata kuntosalilla monta tuntia päivässä, kun lastenhoitaja paimentaa jälkikasvua.
No voin laittaa kuvan jossa ihan pelkkä paita päällä. :D
tässä kuvaa http://www.aijaa.com/v.php?i=7087998.jpg
photoshopattuna ja silokoneilla kai :)
Tosiasiassa mulla ei kyllä kiloja juurikaan tullut. Ekan kanssa yhteensä 6,5 kg ja toisen 6 kg. Ylimääräiset n. 3 kg. lähti kuukaudessa ja olen kyllä aika kova urheileen, jonka aloitin hetimiten.
Tollasta vartaloo en kyllä haluaisikaan. Ja ai niin, täällä on mainittava imetys; imetin molempia n. 11 kk.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2010 klo 12:39"]
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2280944
Jotkut onnistuu tuossa, minä en ole toistaiseksi onnistunut :(
[/quote]
Kävin Laatukirurgiassa suurentamassa roikkuvat rintani terhakoiksi ja vatsan rasvaimussa.
jollain ei koskaan, edes ilman lapsia ole mahdollisuuksia tuollaiseen vartaloon...ilman että käyttäisi paljon rahaa kauneusleikkauksiin eikä siltikään tulisi tuollaista jälkeä.
Tuolla naisella ja monella muullakin joka on vastannut tänne, että onnistuu ja nopeammassakin aikataulussa on ns. ihanne vartalon geenit, hyvät ja terveelliset ruokailutottumukset ja on aina harrastanut liikuntaa jossain määrin ja halu näyttää hyvältä.
Itse olen 4 lapsen äiti ja 1. lapsi kun syntyi, olin jo synnärillä siinä kunnossa, ettei raskautta näkynyt. Ihooni ei ole tullut arven arpea (kiitos geenien). Ja heti niille jotka valittavat ettei lasten kanssa ehdi harrastamaan, itse liikun lasten kanssa, kun työntää tuplarattaita joka ikinen päivä min. 5km reippaalla tahdilla ja seisomalaudalla seisoo kolmas niin kyllä kilot pysyy kurissa. Päälle vielä koiran kanssa lenkit, en harrasta mitään tuon erikoisempia lajeja, hyötyliikunta on parasta. En myöskään liho vaikka söisinkin mitä tahansa, kiitos geenit ja kiitos liikunta, kulutan kaiken minkä syön.
Vasta 4. lapsi jätti vatsan hiukan lörpälleen mutta sekin huomaamaton, vaivaa vain itseään.
Ainoa mitä minulla ei ole, on nuo rinnat. Minulla on pienet.... mutta terhakat :)...rahallahan nekin saisi ja olen imettänyt kuitenkin jokaista lastasni yli vuoden, pienet ei rupsahda ehkä niin helposti. (noh, kiitän tästäkin hyviä geenejä) En tee mitään ihmettä, liikun paljon, syön hyvin (välillä mässään) ja huolehdin ulkonäöstä!!
Tosin asiaan vaikutti, että lapsi syntyi keskosena. En ollut kerennyt lihoa, eikä mahanahkakaan venyä rv viikkojen vähyyden takia. Ruokahaluni hävisi huolen myötä ja ylimääräistä ei ollut yhtään.
Pumpulla sain maidontuotannon käyntiin ja rintani olivat valtavat.
No, ilo tuollaisesta kropasta meni ohi... valitettavasti.
niin on helppo myös palautua. Itselläni ainakin kroppa kunnossa kolmen jälkeen vaikka liikunta pelkää lasten kanssa puuhaamista, ja kilot lähteneet imetyksellä. Hyväkuntoisen pikkulapsen äidin yleensä paljastaa ryhti. Selkä ja hartiat painuu kumaraan ainaisesta kumartelusta ja sylittelystä.
kyllä olen palautunut mittoihini heti synnytysten jälkeen. Neljä lasta on.
Tiedä sitten jos nyt alan viidettä oottaa ja ikää on jo 39, niin vieläkö sitä palautuu.
Harrastan juoksemista ja punttitreeniä. Tämä varmaan auttaa asiassa. Raskausarpia ei ole tullut kertaakaan.
Näytän varmaan tuon misun isoäidiltä. Nahka on ryppyinen pussi. Ja viimeisimmästä synnytyksestä on jo pari vuotta.
Mun ihoni venyi todella pahasti, eikä siinä auttanut se että kilot putosivat.
kyllä olen palautunut mittoihini heti synnytysten jälkeen.
On mimmi varmaan luonnossakin timmi, mutta kuvaa on taatusti käsitelty ja paljon. Lisäksi Jenkeissä on tarjolla vaikka mitä päiväkirurgisia toimenpiteitä raskausmahalle yms. Näin vaan kerran Tohtorit -ohjelman, jossa näitä käytiin läpi.
Suomessa nyt ei oikeastaan koskaan nää tuollaisia kroppia vaikkei olis lapsiakaan
No mä olin laihempi, ja eka kerralla heti synnytyksen jälkeen. Kummallakaan kerralla mulla ei jäänyt yhtään vatsaa, vaan turvotusta oli tasaisesti kaikkialla, käsivarsissa ja jaloissa sen itse huomasi, tuskin edes muut kuin itse.
Toisella kerralla humahdin sitten lähtöpainoon yhtäkkiä jossain 10 kk kohdalla.
Myös mun vatsani oli timmi, se oli älyttömän pieni raskausaikanakin, vaikka mulle yli 20 kiloa tulikin. Vieraat tuskin edes vauvamahaksi tajusivat mun pömppöä.
Enkä tosiaan urheillut tai tarkkaillut painoa, mutta ei mulla muutenkaan ollut sellaista syömishimoa, kun en koskaan ole tarkkaillut painoa, pikemminkin koko elämäni yrittänyt lihottaa.
Mutta nyt nelikymppisenä alan minäkin jo lihoa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 18:30"]
No mä olin laihempi, ja eka kerralla heti synnytyksen jälkeen. Kummallakaan kerralla mulla ei jäänyt yhtään vatsaa, vaan turvotusta oli tasaisesti kaikkialla, käsivarsissa ja jaloissa sen itse huomasi, tuskin edes muut kuin itse.
Toisella kerralla humahdin sitten lähtöpainoon yhtäkkiä jossain 10 kk kohdalla.
Myös mun vatsani oli timmi, se oli älyttömän pieni raskausaikanakin, vaikka mulle yli 20 kiloa tulikin. Vieraat tuskin edes vauvamahaksi tajusivat mun pömppöä.
Enkä tosiaan urheillut tai tarkkaillut painoa, mutta ei mulla muutenkaan ollut sellaista syömishimoa, kun en koskaan ole tarkkaillut painoa, pikemminkin koko elämäni yrittänyt lihottaa.
Mutta nyt nelikymppisenä alan minäkin jo lihoa.
[/quote]Niin no joo, lisätään että tissejähän mulla ei toki ollut.