Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tässä kunnossa synnytyksen jälkeen

Vierailija
23.11.2010 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2280944

Jotkut onnistuu tuossa, minä en ole toistaiseksi onnistunut :(

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesta laihduin yli 20 kg 2 kuukaudessa synnytyksestä imettämällä. Söin ihan hulluna suklaalevyjä yms. päivässä ja laihduin jotakuinkin tuon näköiseksi (tosin silikonit ei kasvanut mutta imetyksellä kyllä isommat tissit). Eli kyllä. Tokassa ei enää imetys toiminut niin hyvin.

Vierailija
2/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein ainakin.

Kolme lasta, nuorin 1,5v

Mulla vaan ei oo tommosia tissejä... Rahalla kai nekin saisi :D

Mulla tosin raskausaikanakaan ei pahemmin kiloja kertynyt. 9-11kg joka raskaudessa ja 3-5kk synnytyksestä on aina menty jo miinuksen puolelle, että heilahtaa... Ylimääräisen nahkarievun olen kutistanut syvien lihasten harjoittelulla.

Mä en tosin usko, että kenenkään iho on tuollainen ilman photoshoppia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta reilun vuoden ikäerolla, joten en ehtinyt ekan jälkeen laihduttaa. Ja toisen jälkeen kesti 2 vuotta ennen kun alkoi kilot tippumaan kunnolla. Nyt olen samassa painossa kun ennen ensimmäistä lasta, mutta löysää on vielä vatsassa.

Vierailija
4/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolme viikkoa synnytyksen jälkeen lähtöpainossa, kolmen kuukauden päästä maha täysin vetäytynyt, ei arpia.

Tuolla naisella on kai mennyt siksi niin kauan, että on lihonut noin tolkuttomasti raskausaikana. Minulle tuli kummassakin raskaudessa kiloja kahdeksan. Mitat 165/49.

Vierailija
5/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mulla ole silikonirintoja.

Kyllä musta photoshoppaamalla saisi kutakuinkin tuon näköisen.

Painoa molemmissa raskauksissa tullut likemmäs 20kg mutta kilot lähteneet 9kk sisällä synnytyksestä.

Mitat 161cm ja 53kg, ikää 30v.

Vierailija
6/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin 3 lapsen jälkeen tarttisin silikonit ja ryhtiä tisseihin :P

Vierailija
7/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen kyllä.

Kolmevuotta kotiäitinä niin en enää näytä tuolta.

Mulla on ihan liikaa aikaa leipoa ja syödä.

Vierailija
9/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen??

Lapsihan on tuossa jo melkein vuoden!!

Vierailija
10/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mulla oli isot tissit, mutta ei vyötäröä. Sitten mun vyötärö kapeni, mutta menetin tissit...

Vierailija
11/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan, eikä monikaan "normaali" nainen!

Pienet rinnat on nykyään vielä pienemmät, painoa ei jäänyt mutta vatsa lörpöttää. Olen silti hoikka eikä raskauskiloja jäänyt, mutta vatsaa vois vähän kiinteyttää, kun vaan olis itsekuria....!

Vierailija
12/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että synnytyksen jälkeen tuskaili kilojensa kanssa ja oli kyllä mahassa ylimääräistä aika paljonkin. Että töitä on varmaan tehty, uskoisin.

Vierailija
13/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan jälkeen palauduin aika nopeasti lähtöpainoon, mutta esim. vatsalihaksia en ole ehtinyt saada takaisin sen koomin. Eka raskaudessa painoa tuli lisää vain 8kg, eikä raskausarpia ollenkaan. Mikäs siinä on palautua.

Kahdessa seuraavassa raskaudessa painoa tulikin 10kg lisää ja arpia varsinkin kolmannessa. Löllöä vatsanahkaa löytyy ja painoa edelleen 5kg enemmän kuin ennen eka raskautta. Nuorin on nyt 3kk.

Ei ole tarpeeksi aikaa, istumatyö ja ikäkin painaa.

Vierailija
14/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausarpia?? Vai onko ne meikattu piiloon?

Vierailija
15/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki silareita ei oo. Eikä tarttis edes photoshopata.

Vierailija
16/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan alle puolessa vuodessa timmissä kunnossa.

Mutta kuopuksen... ei ei ei... Lapsi vuoden ja vieläkin röllykkä. Mutta kolmas jo tulossa, jos aloittaisi tehotreenin sitten :)

Vierailija
17/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kutakuinkin tuollainen kroppa 6kk synnytyksen jälkeen. Maha oli vaan pienenmpi ja vyötärö kapeampi. Varsinkin tuo kuva missä sillä on tuo raitamekko päällä niin vyötärö on tosi leveä. Voin laittaa kuvaa. :) Ja lapsia on kolme.

Vierailija
18/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
19/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lapsiakin kolme, mutta sehän ei ole mikään peruste...

Vierailija
20/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kutakuinkin tuollainen kroppa 6kk synnytyksen jälkeen. Maha oli vaan pienenmpi ja vyötärö kapeampi. Varsinkin tuo kuva missä sillä on tuo raitamekko päällä niin vyötärö on tosi leveä. Voin laittaa kuvaa. :) Ja lapsia on kolme.

Poistin kuvasta taustan ku näkyi huone niin selvästi. :D Mutta kuntoilen 4-5krt viikossa ja syön terveellisesti.

http://www.aijaa.com/v.php?i=7087352.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme