raskauden kertomisesta isukille :)
kertokaa jotain kivoja ideoita raskauden kertomiseen tulevalle isälle? :)
Kommentit (45)
yhdessä miehen kanssa ja osoittaa jo heti alusta asti, että tämä on teidän yhteinen asia.
Nyt sinä tavallaan sivuutit jo heti miehen tästä tilanteesta, kun et kertonut epäilyistäsi ja teit testin "salaa" etukäteen yksin.
Kaveri osti sellaisen kärpässienitapin ja laittoi sen persreikäänsä. Mies arvasi heti, että nainen on raskaana :) Toimisiko tämä sama teillä?
yhdessä miehen kanssa ja osoittaa jo heti alusta asti, että tämä on teidän yhteinen asia. Nyt sinä tavallaan sivuutit jo heti miehen tästä tilanteesta, kun et kertonut epäilyistäsi ja teit testin "salaa" etukäteen yksin.
No minä en ainakaan pissi yhdessä mieheni kanssa en tikkuun enkä purkkiin, enkä edes uita tikkua omassa virtsassani puolisoni läsnä ollessa. Enkä minä halua nähdä hänen ruumiineritteitään.
Ja kyllä, hän on nähnyt minun synnyttävät ja kaikki siihen liittyvät ronkkimiset.
Minä panin testin pieneen lahjapakettiin ja annoin miehelleni pikkujoululahjaksi:o) Toisella kierroksella lähetin kuvan testistä multimediaviestinä, koska mieheni oli työreissulla.
Minä olen pitänyt mieheni munasta kiinni, kun hän on pissannut.. =)
vastaukseksi aivan järkevään kysymykseen :D
Tuttavani kävi ostamassa pienet vauvantossut, paketoi ne ja jätti aamulla keittiön pöydälle töihin lähtiessään, kun mies vielä nukkui. Liitti myös mukaan kortin jossa luki simppelisti "isi" ja piirretty sydän. Olivat koettaneet raskautua jo tovin aikaa, ja iltasella kun olivat tullet töistä, olivat lähteneet ulos syömään ja juhlistamaan asiaa :)
sanoin, että me saamme lapsen. Ihan yksinkertaisesti, kun olin itsekin niin tolaltani. Jouduin kyllä tolkuttamaan sitä aika monta kertaa kun mies ei ollut uskoa onneaan. :D
Muiden lasten kanssa olemme yhdessä tehneet raskaustestit.
Oi, tästä kysymyksestä tuli ihania muistoja mieleen!
Minä tein testin kun mies oli kalassa kaverinsa kanssa. Lähetin vain viestin, että tein juuri testin se näytti plussaa. Ja liitin vielä että onneksi olkoon tulevalle isukille =) Mies se sieltä sitten soitteli kun kerkesi ja änkytti lähinnä yksitavuisia "sanoja".
Siitä kyllä voi arvata. Noi pikkutossut sun muut on niin helevetin lällyä pikkutyttö paskaa.
eikä "isille"... On tullu sitten jaeltua persettä taas?
eikö sille isukille voi vain kertoa, että on raskaana ja saadaav vauva - pitääkö siihen keksiä jotain kommervenkkejä?
Onko vauva lahja miehelle?
Kärpässieni-vinkki kuulosti toimivalta:)
vain, että testi näytti plussaa.
Ei tullut edes mieleen, että olisi pitänyt jotain kusista tikkua paketoida tai ostella tossuja yms.
Mies odotti olohuoneessa kun pissasin tikkuun ja odoteltiin se aika, minkä tuloksen valmistuminen vei. Ja totesin, että plussaa näyttää.
Neljän äiti
että av-mammojen suhteet voi nin huonosti kun kaikenlainen yllättäminen ja ilahduttaminenkin on ihan lällyä paskaa.
Meillä yllätellään pienistä ja isoista asioista vähän väliä, tuo pientä romantiikkaa arkeen.
Itse ensimmäisestä tein miehen kanssa testin. Toisesta tein "salaa" ja soitin miehelle että näin on ja kolmannesta soitin neuvolasta että montako olutta haluaa. Eli näiden suhteen en ole paljoa yllätellyt, mutta muuten tykätään puolin ja toisin yllätellä :)
"Sinulla on enää x kuukautta aikaa nauttia seksistä vaimosi kanssa"
mies sai isänpäivänä sitten pienen paketin ja oletti tietenkin saavansa helyn, mutta saakin ensi keväänä helmen :D
*lällyä ehkä joo*
yhdessä miehen kanssa ja osoittaa jo heti alusta asti, että tämä on teidän yhteinen asia. Nyt sinä tavallaan sivuutit jo heti miehen tästä tilanteesta, kun et kertonut epäilyistäsi ja teit testin "salaa" etukäteen yksin.
No minä en ainakaan pissi yhdessä mieheni kanssa en tikkuun enkä purkkiin, enkä edes uita tikkua omassa virtsassani puolisoni läsnä ollessa. Enkä minä halua nähdä hänen ruumiineritteitään. Ja kyllä, hän on nähnyt minun synnyttävät ja kaikki siihen liittyvät ronkkimiset. Minä panin testin pieneen lahjapakettiin ja annoin miehelleni pikkujoululahjaksi:o) Toisella kierroksella lähetin kuvan testistä multimediaviestinä, koska mieheni oli työreissulla.
No minä en ainakaan pissi yhdessä mieheni kanssa en tikkuun enkä purkkiin, enkä edes uita tikkua omassa virtsassani puolisoni läsnä ollessa. Enkä minä halua nähdä hänen ruumiineritteitään. Ja kyllä, hän on nähnyt minun synnyttävät ja kaikki siihen liittyvät ronkkimiset. Minä panin testin pieneen lahjapakettiin ja annoin miehelleni pikkujoululahjaksi:o) Toisella kierroksella lähetin kuvan testistä multimediaviestinä, koska mieheni oli työreissulla.
Liottelin sen paketinkin tietysti kusessa..pässi
raskaustestejä on sellainen muovisuoja, joka laitetaan sen pissatun osan päähän. Kyllä sitä voi käsissään pyöritellä. =)
olen raskaana. Toisella kerralle sanoin, että se oli plussa. Sit halattiin.
Ja suhteemme voi hienosti, vaikkei mitään imeliä ylläreitä harrastetakaan :D
Jos olet töissä käyvä ja lähtisit aamulla aikaisemmin töihin (tai heräät viikonloppuna aikaisemmin):
Osta apteekista raskaustesti. Tee se ja jätä se pöydälle lapun kera, kirjoita lappuun mitä mieleesi juolahtaa.
Tee jotain erityisen hyvää ruokaa ja laita miehellesi vaikka töihin viesti, että odotat häntä kotona ja sinulla on kerrottavaa.
Tapoja on monia :)
Onnea plussauksesta!