Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskauden kertomisesta isukille :)

Vierailija
23.11.2010 |

kertokaa jotain kivoja ideoita raskauden kertomiseen tulevalle isälle? :)

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kärpässieni saattaisi yllättää ainakin oman mieheni, muut on lällyä paskaa.

että av-mammojen suhteet voi nin huonosti kun kaikenlainen yllättäminen ja ilahduttaminenkin on ihan lällyä paskaa. Meillä yllätellään pienistä ja isoista asioista vähän väliä, tuo pientä romantiikkaa arkeen. Itse ensimmäisestä tein miehen kanssa testin. Toisesta tein "salaa" ja soitin miehelle että näin on ja kolmannesta soitin neuvolasta että montako olutta haluaa. Eli näiden suhteen en ole paljoa yllätellyt, mutta muuten tykätään puolin ja toisin yllätellä :)

Vierailija
22/45 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisoasi "isukiksi". *puistattaa*

Mä jätin ihan vain raskaustestin pöydälle ja lähdin lenkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunniteltiin yhdessä ja ei ollut mikään yllätys miehelle kun tiesi rakastelevansa minua ilman ehkäisyä.

Ymmärrän toki, että jotkut lopettaa ehkäisyn salaa ja pääsevät yllättämään miehen. Mutta...no jaa, jokainen tosiaan tavallaan.

että av-mammojen suhteet voi nin huonosti kun kaikenlainen yllättäminen ja ilahduttaminenkin on ihan lällyä paskaa.

Meillä yllätellään pienistä ja isoista asioista vähän väliä, tuo pientä romantiikkaa arkeen.

Itse ensimmäisestä tein miehen kanssa testin. Toisesta tein "salaa" ja soitin miehelle että näin on ja kolmannesta soitin neuvolasta että montako olutta haluaa. Eli näiden suhteen en ole paljoa yllätellyt, mutta muuten tykätään puolin ja toisin yllätellä :)

Vierailija
24/45 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunniteltiin yhdessä ja ei ollut mikään yllätys miehelle kun tiesi rakastelevansa minua ilman ehkäisyä. Ymmärrän toki, että jotkut lopettaa ehkäisyn salaa ja pääsevät yllättämään miehen. Mutta...no jaa, jokainen tosiaan tavallaan.

että av-mammojen suhteet voi nin huonosti kun kaikenlainen yllättäminen ja ilahduttaminenkin on ihan lällyä paskaa. Meillä yllätellään pienistä ja isoista asioista vähän väliä, tuo pientä romantiikkaa arkeen. Itse ensimmäisestä tein miehen kanssa testin. Toisesta tein "salaa" ja soitin miehelle että näin on ja kolmannesta soitin neuvolasta että montako olutta haluaa. Eli näiden suhteen en ole paljoa yllätellyt, mutta muuten tykätään puolin ja toisin yllätellä :)

tuli raskaaksi naapurin "petrille" ja näin ollen kyseessä on yllätys.

Vierailija
25/45 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunniteltiin yhdessä ja ei ollut mikään yllätys miehelle kun tiesi rakastelevansa minua ilman ehkäisyä.

Ymmärrän toki, että jotkut lopettaa ehkäisyn salaa ja pääsevät yllättämään miehen. Mutta...no jaa, jokainen tosiaan tavallaan.

että av-mammojen suhteet voi nin huonosti kun kaikenlainen yllättäminen ja ilahduttaminenkin on ihan lällyä paskaa.

Meillä yllätellään pienistä ja isoista asioista vähän väliä, tuo pientä romantiikkaa arkeen.

Itse ensimmäisestä tein miehen kanssa testin. Toisesta tein "salaa" ja soitin miehelle että näin on ja kolmannesta soitin neuvolasta että montako olutta haluaa. Eli näiden suhteen en ole paljoa yllätellyt, mutta muuten tykätään puolin ja toisin yllätellä :)

kanssa yhdessä miten raskaudun ensi viikon tiistaina klo 9.00 kun ollaan jo puoli vuotta nussittu ilman kortsua mutta mukavaa jos se siis tapahtuu noin vain "suunnittelemalla"

Vitun taukki!

Vierailija
26/45 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunniteltiin yhdessä ja ei ollut mikään yllätys miehelle kun tiesi rakastelevansa minua ilman ehkäisyä. Ymmärrän toki, että jotkut lopettaa ehkäisyn salaa ja pääsevät yllättämään miehen. Mutta...no jaa, jokainen tosiaan tavallaan.

tuli raskaaksi naapurin "petrille" ja näin ollen kyseessä on yllätys.

vaikka lasta oltiin yhdessä suunniteltu ja tekemällä tehty. Lokakuusta lähtien oltiin ilman ehkäisyä ja vihdoin huhtikuussa testissä näkyi kaksi viivaa. Monen pettymyksen jälkeen tuo pääsiäisenä tehty testi oli ihana yllätys.

En kyllä ihmeemmin asiaa paljastanut vaan herätin pöpperöisen miehen ja iskin tikun käteen. Siinä sitä sitten ihmeteltiin.

Vierailija
27/45 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kerrotaan, että olen raskaana tai saamme vauvan, ei siinä mitään erityisiä kuumailmapallolennätyksiä tarvita

Vierailija
28/45 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kerrotaan, että olen raskaana tai saamme vauvan, ei siinä mitään erityisiä kuumailmapallolennätyksiä tarvita

Vierailija
29/45 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottanut siitä valokuvan. Oli kuuleman mennyt miehellä tovi, ennenkuin oli tajunnut. ;) Oliskos tää hauska?

Vierailija
30/45 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla tein testin aamulla vessassa, kun mies jäi vielä nukkumaan. Sitten menin miestä herättelemään ja iskin tikun käteen. En pystynyt edes sanomaan sitä asiaa ääneen. Oltiin juuri viikko sit päätetty, että tulee jos on tullakseen ja jos on tullakseen on erittäin tervetullut. En tosin uskonut ihan NOIN nopeasti plussaavani, joten asia oli aika iso yllätys itsellenikin. Hoin vaan miehelle että "kato tota, siis kato nyt tota!" Eihän se mies ymmärtänyt, mitä se kaksi viivaa siinä tarkoitti, joten siinä sitten hitaasti unenpöpperössä asia hänelle valkeni. =)

Toisesta mies odotteli aamulla pedissä, kun menin tekemään testin. Palasin vaan petiin ja hymyilin ja sanoin että plussa!

Vierailija
31/45 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit jos se ei tajua niin voit illaksi viritellä jotain muuta vielä.

Se rannekorurasia josta tuli "helmi" oli ihana

Vierailija
32/45 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.autosinsurancequotes4u.com/ auto insurance quotes nsbch http://www.autosinsurance4u.com/ low car insurance 279589 http://www.findcarinsurancequotes.net/ auto insurance agency >:-((

Vierailija
34/45 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kusen tikkuun, kun ei mies sitä voi tehdä. jätän tikun kylppäriin ja mies käy tarkistamassa olenko raskaana vai en, ja siis mies kertoo minulle tuleeko lapsi vai ei. minusta ihan reilua niin.

neljän äiti myös

Vierailija
36/45 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaukseksi aivan järkevään kysymykseen :D

Tuttavani kävi ostamassa pienet vauvantossut, paketoi ne ja jätti aamulla keittiön pöydälle töihin lähtiessään, kun mies vielä nukkui. Liitti myös mukaan kortin jossa luki simppelisti "isi" ja piirretty sydän. Olivat koettaneet raskautua jo tovin aikaa, ja iltasella kun olivat tullet töistä, olivat lähteneet ulos syömään ja juhlistamaan asiaa :)

Jotain tämän tyyppistä oisin ehdottanu itsekin.

Vierailija
37/45 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viestiketju on v. 2010, joten eiköhän se vauvakin oo jo syntynyt!

Vierailija
38/45 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jokaisen kohdalla kertonut mahdollisista oireista ja kuukautisten poisjäännistä. Ja testin olen tehnyt niin että molemmat ollaan oltu kotona ja odotettu mikä on tulos.

Jotenkin olisi tosi outoa jos mies olisi tietämätön mahdollisesta raskaudesta. Ja tuollaiset "isi" -jutut kyllä tuntuu niin kuvottavilta että huh huh...

Vierailija
39/45 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneväni tekemään raskaustestiä (olin niin kärsimätön, etten malttanut odottaa kuukautisten poisjääntiä).

Pyysin sitten miestänikin vielä tarkistamaan, että tikussa tosiaan näkyi punainen viiva. Ei kovin romanttista kyllä, myönnetään :).

Vierailija
40/45 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ihku runo tietysti! Kysy vaikka täältä, kyllä mammoilla runosuoni aina sykkii. YÄK!

Miks tuonkin asian pitää olla niin ihmeellinen? Eiköhän jokainen tiedä, että raskaaksi voi seksistä tulla, ja jos on merkkejä, että näin on käynyt, miksei voi sitä sanoa jo ennen testiä, että epäilee?