Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehellä meni pasmat ihan sekaisin?

Vierailija
22.11.2010 |

Halusin vähän täsmentää, millä mielillä olemme tapailleet. Mies tuli tapaamiseen tietäen, että haluan selvittää asioita. Sitten kun kerroin kantani, se meni ihan lukkoon.

Se sitten raukka kait luuli, että haluan tapailla loputtomiin seksin merkeissä...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa naimisiin ja lapsia...

Viisaana naisena kyllä yritin vääntää rautalangasta asian. hitto kun ei noista miehistä aina tiedä, vaikka suoraan ja selkeästi kysyisi.

Vierailija
22/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit ap! Mä tuhlasin aikaani yhden miehen kanssa kokonaisen vuoden. Nähtiin melkein joka päivä, mökkeiltiin ja matkusteltiin yhdessä, tapasin jopa sen vanhemmat...

Kun aloin kysellä yhteenmuuton ja sitoutumisen perään se oli ihan ihmeissään että "eihän me seurustella". Ei siis todellakaan ollut ajatellut mua missään vaiheessa vakavana suhteena.

Sen koommin olen oppinut, että tavoiteet kannattaa tehdä miehelle selväksi heti alkuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit ap! Mä tuhlasin aikaani yhden miehen kanssa kokonaisen vuoden. Nähtiin melkein joka päivä, mökkeiltiin ja matkusteltiin yhdessä, tapasin jopa sen vanhemmat...

Kun aloin kysellä yhteenmuuton ja sitoutumisen perään se oli ihan ihmeissään että "eihän me seurustella". Ei siis todellakaan ollut ajatellut mua missään vaiheessa vakavana suhteena.

Sen koommin olen oppinut, että tavoiteet kannattaa tehdä miehelle selväksi heti alkuunsa.

[Ki]teit ap! Mä tuhlasin aikaani yhden miehen kanssat kokonaisen vuoden. Nähtiin melkein joka päivä, mökkeiltiin ja matkusteltiin yhdessä, tapasin jopa sen vanhemmat...

Olen kanssa oppinut nuoruuden virheistä. En aio tuhottamasti odotella.

Vierailija
24/41 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP päivittää kuulumisia. Varoitukseksi siskoille.

Tästä miehestä ei ole enää kuulunut yhtään mitään.

Vierailija
25/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selvisi että ei halua sitoutua? Uskoitko heti?

Vierailija
26/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärsihän mies varmasti, että et ollut nyt kosimassa ja yhteenmuuttamassa?

Minä tein noin melkein päivälleen 11v sitten, pelotti ihan pirusti, kun ajattelin mitäs sitten, jos mies ei haluakaan vakavampaa. Mutta osasin esittää asian jännittyneenä niin epäselvästi, että mies luuli, etten halua enää mitään hänen kanssaan.

Saimme kuitenkin asian puhuttua ja väärinkäsityksen selväksi ja mies ehdotti, että kokeillaan treffailua. Ja kappas vaan, nyt naimisissa 8v. Silti edelleen onnistumme puhumaan asioista niin erilailla, että väärinkäsityksiä tulee. Kysy uudestaan suoraan, että ymmärsikö mies mitä tarkoitit.

Vierailija
27/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärsihän mies varmasti, että et ollut nyt kosimassa ja yhteenmuuttamassa?

Minä tein noin melkein päivälleen 11v sitten, pelotti ihan pirusti, kun ajattelin mitäs sitten, jos mies ei haluakaan vakavampaa. Mutta osasin esittää asian jännittyneenä niin epäselvästi, että mies luuli, etten halua enää mitään hänen kanssaan.

Saimme kuitenkin asian puhuttua ja väärinkäsityksen selväksi ja mies ehdotti, että kokeillaan treffailua. Ja kappas vaan, nyt naimisissa 8v. Silti edelleen onnistumme puhumaan asioista niin erilailla, että väärinkäsityksiä tulee. Kysy uudestaan suoraan, että ymmärsikö mies mitä tarkoitit.

Eipä siitä ole kuulunut mitään. En henno sitä nyt häiritä. Olkoot vaan rauhassa. vaikka maailman tappiin asti =O

Vierailija
28/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös odotan vuoroani...kuukauden olen harvakseltaan tapaillut miestä ja kaipaisin suhteelle jonkilaisen määritelmän. Ajattelin muutamat treffit vielä katsoa ja sitten kyselen, että mitä hän minusta oikeastaan haluaa.

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
29/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan odottelisin vielä vai pitääkö mun vain tehdä omat johtopäätökset.

Vierailija
30/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai naimisissa. Se selittäisi reaktion.

Vierailija
31/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai naimisissa. Se selittäisi reaktion.

Vierailija
32/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kiitos kannustavista sanoista. Täytyy kyllä myöntää, että miehen reaktio yllätti minut. Olin valmistautunut siihen, että mies haluaa minusta pikkuystävättären, jonka kanssa saa semiseurustella ilman aikeita suhteen syventämisestä. Silti, en ihan tosissaan suostunut uskomaan sitä. Monet asiat ja tuntemukset antoivat minun ymmärtää, että tässä on romanttisia tunteita ja toiveita molemmilla.

[/quote]

Tavattiin toukokuussa ja oltiin molemman aivan myytyjä, ihmeteltiin voimakasta ihastumisen tunnetta ja yhteistä kemiaa... suhde siis alkoi todella kiihkeenä ja mahtavilla ihastumisen fiiliksillä. Sain mielikuvan, etä tässä on tapahtumassa jotain SUURTA ja sovittiin jopa säännötkin suhteelle.

Syksyyn mennessä mies oli jo selvästi viilentynyt ja kysellessäni syitä sain vain ylimalkaisen vastauksen, ettei sitä uutta autoo tai asuntookaan jaksa montaa kuukautta hehkuttaa - tulin siis liian helpoksi tai ilmeiseksi hänelle.

No, mulle tosin sopii elämäntilanteeseen, että pidetäänkin yllä vaan pelkkää seksisuhdetta, mutta silti miehen muuttunut asenne minuun ihmetyttää... Kuitenkin, kun ollaan yhdessä kehuu mua, pitää hyvänä ja haluaa tavata edelleenkin -- ota noista sitten selvää...???

Vierailija
33/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun tapailemani mies on 27v.

Voithan ap laittaa vaikka tekstiviestin ja kysyä, että ymmärsitkö nyt oikein, että mies halusi vain seksisuhteen.

-31 (tai jotain)

Vierailija
34/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olishan se hauskaa, jos täältä löytys saman miehen muita ystävättäriä...

eikö nykyään ole olemassa jokin sanakin tämmöisille suhteille? kun enää ei voi miehiltä odottaa, että he kohtelevat rakastajattarina vaan otteet ovat tuttavallisempia...

Vierailija
35/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on kevytsuhteita, sisältö puuttuu mutta maku on jäljellä, mutta sekin vähän kitkerä.

Vierailija
36/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on kevytsuhteita, sisältö puuttuu mutta maku on jäljellä, mutta sekin vähän kitkerä.

onneksi pääsin siitä pois. Ihmettelen vain miten tietämättäni sellaiseen pääsin.

ap

Vierailija
37/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mielläkin oli ensin sopimus, että HÄN on mun rakastaja, mutta tää juttu on kyllä kääntynyt nyt niinpäin, että mä olen hänen rakastajatar, koska hyppään siellä kokoajan ;)

ps...juu ja mehän ollaan jo nelikymppisiä

Vierailija
38/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajattareksi riittävät esimerkiksi rinnat tai perse, mutta vaimon pitää olla fiksu.

vaimoksi otetaan sellainen kiltti ja ei- minkään näköinen hissukka, koska se on luotettava kun kukaan ei halua sitä, ja äidillinen. Sitten pidetään rakastajattarina oikeasti mielenkiintoisia naisia.

Vierailija
39/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mielläkin oli ensin sopimus, että HÄN on mun rakastaja, mutta tää juttu on kyllä kääntynyt nyt niinpäin, että mä olen hänen rakastajatar, koska hyppään siellä kokoajan ;)

ps...juu ja mehän ollaan jo nelikymppisiä

Mutta jos sivulauseissa annetaan ymmärtää toista jne. on jotenkin paskamaista toimintaa mun mielestä. Olisikin ikää neljäkymmentä ja lapset tehtynä. ei tarttis miettiä.

Vierailija
40/41 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalkuttaa kotona, rakastajattaren kanssa puhutaan syvällisiä, eletään ja pidetään hauskaa.

Mutta joo, useille miehille tuo sitoutumiskynnys on korkea, ja "suhteen määrittely" pilaa heidän mielessään kaiken.