Kaveri rikkoi muumimukin. Kehtaanko pyytää korvauksen?
Kommentit (33)
Ja ainakin kympin pyydät vielä lisäksi henkisestä kärsimyksestä! Teet nyt tilisiirtolapun ja laitat postissa "kaverille". Eipä toi kovin hyvä kaveri oo, kun sun muumimukin särkee :(
Ellei suutuspäissään paiskannut lattiaan.
Tämä on vain minun mielipide, mutta itse en kehtaisi pyytää maksua. Aika nipolta kuulostaa... Jos siis vahingossa rikkoi - nääs vahinkoja sattuu. Mutta kukin tyylillään ja itse varmaan parhaiten tiedät, miten toimia, kun kaverisi kuitenkin tunnet.
reagoi tapahtumaan? Tarjoutuiko korvaamaan? Halvimmillaanhan noita saa tarjouksista 10 €. Itse en kyllä vahingosta lähtisi korvausta peräämään. Vahinkoja sattuu kaikille.
älä ihmettele, jos olet yhtä kaveria vajavaisempi sen jälkeen...
hommaisin ehdottomasti uuden tilalle!
Mun lempimuki :(. Kaveri sano vaan oho ja ei tarjoutunut ostamaan uutta. Tietää hÿvin mukien hinnan kun keräilee niitä itsekkin.
joten uutta ostamaan vaan. Ei ole 15 euroa.
hommaisin ehdottomasti uuden tilalle!
Mix ihmeessä annat vieraiden niitä sit ees käyttää... OSTA ENS KERRALLA KERTIKSIÄ KAVEREILLE....
Muki oli se muumi-rakkaus muki. Mun lempimuki :(. Kaveri sano vaan oho ja ei tarjoutunut ostamaan uutta. Tietää hÿvin mukien hinnan kun keräilee niitä itsekkin.
Toisin on sesonkimukit, joita ei niin vain enää saakaan myöhemmin.
jos rikkoisin kaverilla, mutta en ikinä pyytäisi kaveria korvaamaan jotain mukia, jos vahingossa rikkoutuu.
Keräilytavaroita ei kannata pitää arkikäytössä, koska vahinkoja voi sattua.
jos rikkoi tahallaan, muuten olisi sangen kummallista, vahinkojahan sattuu.
ehkä kaveri antaa sulle uuden joululahjaksi.
En enää IKINÄ tarjoaisi hänelle muumimukia, vaan kaivaisin kaapin perältä jonkun sinkku-ajoilta jääneen parittoman kirpparikupin.
Mutta älä pyydä korvausta, se on jo liian noloa!
Itse kyllä vapaaehtoisesti toisin seuraavalla kerralla metelittä samanlaisen tilalle. En mainostaisi sitä etukäteen, mutta tulisin pienen paketin kanssa sitten.
Mutta ei sitä kyllä kehtaa pyytääkään. Jotenkin teinitouhua. Eihän kenenkään aikuisen talous ole 15 Eurosta kiinni? Enemmänhän menee helposti ihan tarjoiluunkin, kun kaveri on kylässä...
No et pyydä! Eri asia jos hajottais jonkun arvokkaamman esineen, mutta kympin mukista! Eieiei.
En enää IKINÄ tarjoaisi hänelle muumimukia, vaan kaivaisin kaapin perältä jonkun sinkku-ajoilta jääneen parittoman kirpparikupin.
peesi.
en voisi tai kehtaisi koskaan pyytää korvaamaan, joka ei itse tajuaisi tarjoutua, mutta itse haluaisin korvata kaverille.
Ihanaa, kun jotkut jaksaa naurattaa :)