Mitä ajattelisit/sanoisit, jos saisit mieheltäsi joululahjaksi yllätyksenä minkkiturkin?
Kommentit (35)
Etenkin kun palelen talvisin aina kauheasti, niin käyttöä sille kyllä olisi sen puoleen.
Todella yllättävää se ainakin olisi, millä ihmeen rahoilla?!
kun minulla on jo yksi. Perintökalu.
Ensinnäkin siksi, että laittaisi rahaa yhteen vaatekappaleeseen niin paljon.
Toiseksi siksi, että tietää etten pidä turkiksista.
Tuskin nimittäin onnistuisi olemaan mieleinen. En vastusta turkiksia ainakaan mitenkään intohimoisesti, mutta minkkiturkki nyt ei ole mun juttu...
Ehkä sen saisi vaihtaa? Kelsi saattaisi olla minunkin valintani.
mies tietää kantani turkistarhaukseen.
usko, että meillä voisi tuollaista "yllätystä" tulla. Ajattelisin, että mies on vietävä äkkiä jonnekin hoitoon; ei voi olla terve, jos kuvittelee, että ilahdun turkista. Se jäisi käyttämättä kuitenkin, ei ole yhtään minun tyyliäni, urheilukaupasta hankittuja suurin osa takeistani.
Ajattelisin, että noinko huonosti hän minut tuntee. En ikinä haluaisi käyttää turkisturkkia
Ajattelisin, että noinko huonosti hän minut tuntee. En ikinä haluaisi käyttää turkisturkkia
Olen höyhenturkki-ihmisiä.
Mutta minun päällä ei tulisi näkemään. En ole turkisihmisiä. Ennemminkin dimexi.
Mieheni kyllä tietää sen :)
Olisi todella hurjaa tajuta että mies tuntee minut niin älyttömän huonosti.
Tietää, etten moista haluaisi IKINÄ
En ikinä haluaisi käyttää turkisturkkia
Mieheni ei tosin suostuisi ostamaan kasvatettua turkista itsekään.
Sinänsä en vastusta turkistarhausta, mutta en halua käyttää kuolleen eläimen karvaa ylläni. Ajatus ei vain tunnu miellyttävältä. Ihan fiilisjuttu. Vähän sama kuin söisi koiran- tai kissanlihaa jossain Kiinassa.
kaikkein mieluiten taitaisin haluta sisäturkin, mutta klassinen puolipitkäkin käy. Olen ajatellut ostaa itselleni sellaisen.
Tietää kantani turkistarhaukseen.
tyytyväinen ja varmasti käyttäisin sitä.
Kiittäisin ihanasta lahjasta, sillä nyt minun ei tarvitsisi ostaa uutta lämmintä talvitakkia moneen vuoteen. Turkki päihittää mennen tullen toppatakin/ tekoturkin kestävyydessä ja ekologisuudessa.