Mitä ajattelisit/sanoisit, jos saisit mieheltäsi joululahjaksi yllätyksenä minkkiturkin?
Kommentit (35)
todella hyvin mies tuntisi kasvissyöjävaimonsa, joka ei muutenkaan nahkatuotteisiin koske - saati sitten tarhaminkkien turkkeihin. Tosin eipä oikeasti ole tuota vaaraa ei mieskään hyväksy mokomaa elinkeinoa.
ei ole minun tyylinen ja turkiksia en halua käyttää
Kannatamme vihreitä arvoja, eikä minkkiturkki ole arvojemme mukaista.
että antoko kaverinsa paljon alennusta. Musta ihan jees, ja käyttäisinkin talven tullen.
...huomattavan pitkäikäinen ja luonnonmukainen vaihtoehto
...huomattavan pitkäikäinen ja luonnonmukainen vaihtoehto
Minä olen "perinyt" täyspitkän minkkiturkkini äidiltäni ja annan sen aikanaan tyttärelleni.
Viherpiiperöt eivät näköjään lainkaan mieti, mistä materiaaleista ja mitä resursseja käyttäen muut vaatteet tehdään.
Lisäksi näin kerran dokumentin, jossa tutkittiin tekoturkisten koostumusta. Yllätys yllätys: suuri osa oli kissan/koiran karvaa, koska niiden hankkiminen jossain Kiinassa on paljon halvempaa kuin "aidon" tekoturkiksen teettäminen.
Mies ei olisi oma itsensä ollenkaan. Tietää, että vihaan turkiksia eikä itsekään hyväksy turkistarhausta.
Rahat on muutenkin nyt tiukilla, kun jäin äitiyslomalle eikä turkki kyllä sopisi tyyliinikään. En keksi yhtää tilannetta, jossa turkkia käyttäisin.
Sen jälkeen myisin turkin jollekin tarvitsevalle ja käyttäisin rahat johonkin järkevämpään.
koska mies ei osaa valita mulle mieluista. Valitsisin itse oikean värin ja mallin.
Olisi aivan ihana ylläri.
Turkikset ovat erittäin ekologisia. Ja olen käynyt turkistarhalla, eikä se poikennut mitenkään esimerkiksi navetasta. Sikalassakin oli mielestäni kauheampaa.
koska mies ei osaa valita mulle mieluista. Valitsisin itse oikean värin ja mallin.
saisi, mutta jos saisin, niin palauttaisin liikkeeseen. Kaunis ja laadukas kelsiturkki kyllä kelpaisi!