Gallup: Ikäsi ja mitä toivot joululahjaksi?
Kommentit (45)
toivon kahta kirjaa: Vintage käsilaukut ja Mireille Guillianon keittokirja.
Toivon tosi muhkean pehmeää isoa kylpytakkia ja siihen sopivia tohveleita.
toivon nominationtyylistä korua , escadan hajuvettä ja mp3-soitinta
Hellää yhdessäoloa ja kynttilöiden valoa
olen jo oppinut ettei joulupukkia olekaan olemassa. ;)
Toivon vain, että lapset olisivat iloisia vähäisistä paketeistaan ja ymmärtäisivät, että tunnelma on joulussa se paras juttu...
Silmäpussi leikkausta, omaa aikaa, Thaimaan lomaa jne...
Joten en tule saamaan mitään materiaalista lahjaa.
Suurin toiveeni jouluksi on, että lapseni nauttii saamastaan. Ja meillä aikuisilla (perhejoulu) on myös mukavaa keskenämme.
Jos joku antaisi mulle jotain niin toivon villasukkia :)
Mula kun on kaikenlaista muuta tarpeellista, muttei tarpeeksi villasukkia :D
Aamutohvelit haluaisin ja kestotoiveena hyvä kirja ja wiener-nougatia:)
(Salaa haluaisin myös hopeakoru-työkalut ja hopeaa, mutta taidan ostaa ne itse sitten joulun jälkeen.)
ensi vuoden täyttösivut kalenteriin.
ja toivon, että jouluaattona olisi lunta. Toivon saavani hyvää suklaata. Toivon myös, että esikoiseni olisi onnellinen saamistaan lahjoista, kuopus ei vielä niiden päälle mitään ymmärrä. Odotan myös kovasti joulun kaikkia ihania ruokia, erityisesti äitini tekemää lihakastiketta ja kinkkua.
Vihreitä kuulia
Kartio kaadin
Moccamaster
Guitar Hero: Warriors of rock, peli+kitara
Runo-astioita
Toivon (itsekkäästi:), että opikelijavaihdossa oleva esikoinen tulisi jouluksi kotiin Yhdysvalloista. Hän on kyllä suunnitellut jotain muuta ystäviensä kanssa.
Tämä siis äidin ihan oma itsekäs toive vaan, mutta tulee hän sitten kesän kynnyksellä takaisin.
Muuten herkulinen konvehtirasia ja hyviä kirjoja, näiden luulen toteutuvan.
-Kalevala koru
-kenties Iittalaa, Arabiaa
-hyvä kirja
mutta kuiteskin mies ostaa jotain ilmanaikuista ja äiti jotain muka tarpeellista kaappien täytteeksi...
n. 44v
toivoo hemmottelua: yhteistä aikaa miehen kanssa, kylpyläkäyntiä, kauneushoitolakäyntejä, konsertti- tai teatterireissua.
Laatuaikaa lasten kanssa on päivittäin (olen hoitovapaalla) mutta miehen kanssa kahdestaan olo on harvinaista herkkua.
Materialistiselta puolelta suklaata, lukemista. Kameran vaihto on ollut mietinnässä.
Lahjakortti kasvohoitoon olisi kiva. (Ei toteudu ikinä)
Oikeasti haluaisin soutulaitteen. (Olen paksuna ja voisin yritää laihduttaa joulun ja vauvan jälkeen. Mies ei halua meille niin isoa joutavaa rojua lojumaan ja on ihan oikeassa.)
Oikeasti tarvitsisin munakellon. :)
Minulla ei ole mitään erikoista mielessä.
Yleensä on aina ollut...
En ole edes vinkannut miehelle mitään. Joten saa ihan itse keksiä.
N45
ps. Aijjoo - systeri taitaa ostaa mulle Marimekosta laukun ( : Taisin sitä toivoa.