Gallup: Ikäsi ja mitä toivot joululahjaksi?
aloitan;
38v ja vaalenapunaiset reinot
Kommentit (45)
1) world peace
2) lisää energiaa itselleni ja mielenrauhaa
3) ja koska mies kuitenkin ostaa jotain niin toivon että tulee nättejä koruja (mies tosi hyvä ostamaan) tai viikonloppumatka Barcelonaan!
Lahjakortti kasvohoitoon olisi kiva. (Ei toteudu ikinä) Oikeasti haluaisin soutulaitteen. (Olen paksuna ja voisin yritää laihduttaa joulun ja vauvan jälkeen. Mies ei halua meille niin isoa joutavaa rojua lojumaan ja on ihan oikeassa.) Oikeasti tarvitsisin munakellon. :)
N32, toivon kalenteria ensi vuodelle, oikeasti kaikkea isoa ja epäkäytännöllistä tai sellaista jota kukaan ei kuvittelis minun toivovan :)
Salaa toivon myös sellaista sing star peliä. (Ei hankita, koska ei haluta että lapset alkaa pelaamaan jotain tietokonepelejä vielä.)
-hiihtokilpailut Muumimuki
-pala Nomination-rannekoruun
-uusi digikamera
-jalkahoito
-noblesse suklaarasia
-kunnollinen lämmin ja pitkä esim. Nanson tai Marimekon puuvillayöpaita
Näistä saan ehkä tuon mukin, nomination-palan ja suklaata, ja ehkä jopa lahjakortin kauneushoitolaan. Yöpaita ja kamera pitää itse hanllia joulun jälkeen.
-joku ihana lahjapakkaus jossa on shamppoota, vartalovoidetta tms.
-lahjakortti vaateliikkeeseen/kosmetologille
- uusi kalenteri
en keksi muuta. 21v.
ja toivon iphonen ja marimekon pitkän raidallisen yöpaidan. jälkimmäisen taidan saada..;)
-Wiin tai Xbox (kinetic)
-Lahjakortti vaateliikkeeseen/hemmotteluun/Minna Parikalle
- Muumi tms. kiva seinäkalenteri 2001
varsinaisesti itselle en keksi mitään erityistä, mutta yhteiseen tarpeeseen tulisi kasari ja iso kattila.
ekornes stressless arion kuuden istuttava kotiteatterisohva ja kaksi ovaalia rahia
ja toivon tatuointia,aamutakkia,aamutossuja ja jonku hyvän kirjan
saan kaikkea muuta paitsi sitä mitä toivon
ja toivon aitoja UGGeja. Näin vahingossa todisteen siitä ja harmittaa vietävästi miehen puolesta. On yleensä tosi huono näissä lahja-asioissa, mutta nyt on kyllä napakymppi. No, onneksi osaan näytellä hyvin yllättynyttä :)
Toivon myös Essence valkkarilaseja sekä Opus-suklaarasian ja ne tiedän äidiltäni saavani.
Niin ja kavereilta tulee aina kivoja lahjoja, sellaisia joita en edes tajunnut toivovani ennen kuin ne saan :)
ja toivon aitoja UGGeja. Näin vahingossa todisteen siitä ja harmittaa vietävästi miehen puolesta. On yleensä tosi huono näissä lahja-asioissa, mutta nyt on kyllä napakymppi. No, onneksi osaan näytellä hyvin yllättynyttä :)
Toivon myös Essence valkkarilaseja sekä Opus-suklaarasian ja ne tiedän äidiltäni saavani.
Niin ja kavereilta tulee aina kivoja lahjoja, sellaisia joita en edes tajunnut toivovani ennen kuin ne saan :)
23v ja
-Joku ihana muumimuki
-alusvaatteita
-iso medaljonki-riipus
-suklaata
-hyvä kirja
-tatuointi-lahjakortti
-sukkia
-Suukkoja mieheltä ja lapselta :)
Kattilat pitäisi laittaa vaihtoon eli niitä. Paistinpannu, mieluiten kovanaama. Kultakoruja. Puinen mortteli on haljennut, tilalle haluaisin kivisen. Digitaalisen paistomittarin. Lahjakortteja tiettyihin kauppoihin. Mä toivon vaikka mitä, ei taida joulupukin reessä olla niin paljon tilaa. =)
vaikka viikonlopun siten, että mies ja lapset lähtis vaikka mummolaan!
ja toivon Mulberryn Alexa-laukkua, saumuria, Armanin Acqua di Gioia-tuoksua, pakkasta jouluaatoksi-ja päiväksi, lunta, tädin miehen valmistamaa sienisalaattia.
Ja huom. Toivon, en oleta ollenkaan saavani :)
Oikeasti en kaipaa mitään lahjoja. Minulla on kaikkea tavaraa ihan tarpeeksi. No, joo, ehkä enemmän omaa aikaa, mutta sitä on vaikeaa järjestää.
Tulevalta vuodelta toivon muutamaa asiaa. Unelmissa on muutamia matkoja ja, jos jonkun niistä voisi toteuttaa, olisin erittäin iloinen (nämä eivät ole mitään mahdottomia esim. toukokuu Toscanassa (tai siis vain 2-3 vkoa), toinen Portugalin pitkä loma syksyllä jne.).
mutta saan paremman lahjan eli nukkua mun lasten kanssa päät vastakkain saman peiton alla.