Kuinka joku voi pitää kirjahyllyä junttimaisena?
Minusta täysinäinen kirjahylly luo ensinnäkin kodikkuutta ja toiseksi kertoo asukkaiden sivistystasosta.
Vieraanakin on kiva tutkia toisten kirjavalikoimaa ja miksei vaikka lainata joku teos kotiin luettavaksi!
Nykyään tuntuu vain siltä, että olkkarin tärkeimmät kalusteet on julmettu telkkari ja muut laitteet. Surullista!
Kommentit (57)
tai lue elämiä käsitteleviä kirjoja? Jos sivistys määritellään näin, niin en mahda asialle mitään, näillä mennään.
klassinen av-jankkari :)
sivistys ei liene pahemmin tarttunut :-D
näin ei suinkaan ole (sinänsä herkullinen tilanne). Edelleen: lue ja ajattele lukemaasi, älä keksi omiasi.
ei, vaan kommunikointisi on onnetonta.
tai lue elämiä käsitteleviä kirjoja? Jos sivistys määritellään näin, niin en mahda asialle mitään, näillä mennään.
Terveisin kolmas jankkari-runkkari-hippi-punkkari-kukka (siinä sulle vähän runoutta)
kun suurimmalta osalta löytyy kotoa eläinkirjallisuutta (Metsästäjän opas) ;D
kerran kaveri sanoi että mun tarttis heivata toi kirjahylly veke. Olin hiukan kummissani ja kysyinkin mihin nuo kirjat. No tietenkin myyntiin ja loput kaappeihin! Siis häh? Luen todella paljon kirjoja ja kirjahylly alkaakin olla täynnä. On siellä jotain pieniä koriste-esineitä kirjojen edessä myös. Kirjat ei ainakaan mulla ole esittelytavara, vaan tuo kirjahylly onkin juuri sen vuoksi että saan noita kirjojani kätevästi säilytettyä. Luen kirjat moneen kertaan, ihan samoin kun katson dvd:t moneen kertaan.
Niin ja multa löytyy runokirjoja myös, sienikirja ja sellainen iankaikkisen vanha lintukirja ;)
Ja ei, ei tuo kirjahylly mahdu esim. makkariin ja tämän kerrostaloasunnon länsisiiven rakennus on niin pahasti kesken ettei vierashuone+työhuone+kylpylä ole vielä valmis.
tuskin tässä nyt sitä haettiin. Pointti joka vissiin meni monelta ohi taisi olla se että on kirjoja joiden tietoa ei löydy kirjastosta tai netistä. Eli kirjojen omistaminen ei ole hyödytöntä noin yleisesti ottaen.
tuskin tässä nyt sitä haettiin. Pointti joka vissiin meni monelta ohi taisi olla se että on kirjoja joiden tietoa ei löydy kirjastosta tai netistä. Eli kirjojen omistaminen ei ole hyödytöntä noin yleisesti ottaen.
ja osittain myös epäluotettavaa.
Tottakai luontoharrastajalla tai biologilla on netistä huolimatta tarpeelliset opukset paperipainoksina. Itse en ole ko. aiheista kiinnostunut mutta ymmärrän täysin, miksi netti ei asiantuntevalle harrastajalle aina riitä!
Jos välttämättä haluaa lukea kirjoja, vähemmän junttia on lukea ne jollain Kindlellä.
ja tehty siitä hienoja yleistyksiä kuten "väität että kaikki tarvitsevat luonto-oppaita ja ne joilla niitä ei ole sivistymättömiä".
joku pieni "huumorintajua hakemassa" opas voisi myös olla hyödyllinen
ja tehty siitä hienoja yleistyksiä kuten "väität että kaikki tarvitsevat luonto-oppaita ja ne joilla niitä ei ole sivistymättömiä".
joku pieni "huumorintajua hakemassa" opas voisi myös olla hyödyllinen
Parempi paikka kirjahyllylle on kirjasto tai työhuone - ymmärrän kyllä, että kaikilla ei tällaista ylimääräistä huonetta ole.
Mieluummin kirjahylly kuin iso tv. Tv on satakertaa juntinpi kaluste kuin kirjahylly. Se jos mikä osoittaa, ettei asukkaalla ole sivistystä ollenkaan.
Mieluummin kirjahylly kuin iso tv. Tv on satakertaa juntinpi kaluste kuin kirjahylly. Se jos mikä osoittaa, ettei asukkaalla ole sivistystä ollenkaan.
Mutta muuten voit olla oikeessa ehkä, mua ei nyt kiinnosta ollakaan niin kauheen sivistynyt.
Illalla mä katon neljän tähden illallisen, sitten vaihdan salkkareihin ja jos katsois vielä jonkun huuhaa leffan.
Kirja mitä tällä hetkellä luen on nimeltään hevosvoimien kuningas ja ihan viihderomaani on.Ai että, silti kiva olla juntti, mun elämä on ihanaa!
ps. meillä on vuolukivitakka
ramppaan kirjastohuoneen ja olohuoneen väliä ja olen juntti - ei juntti - juntti - ei juntti! Tuleepahan vaihtelua päivään.
Isosta taulutelevisiostani katselen iltaisin Kauniita ja Rohkeita digiboksilta. Iltalukemisena luen vain Puhdistusta.
näin ei suinkaan ole (sinänsä herkullinen tilanne). Edelleen: lue ja ajattele lukemaasi, älä keksi omiasi.