Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka joku voi pitää kirjahyllyä junttimaisena?

Vierailija
22.11.2010 |

Minusta täysinäinen kirjahylly luo ensinnäkin kodikkuutta ja toiseksi kertoo asukkaiden sivistystasosta.

Vieraanakin on kiva tutkia toisten kirjavalikoimaa ja miksei vaikka lainata joku teos kotiin luettavaksi!

Nykyään tuntuu vain siltä, että olkkarin tärkeimmät kalusteet on julmettu telkkari ja muut laitteet. Surullista!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nyt tietenkään ruokapöytääkään, sillehän on oma ruokasali. Samoin tietokoneelle työhuone.

Mutten kyllä keksi mitä olohuoneessa sitten olisi sohvan ja telkkarin lisäksi.

Vierailija
2/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin 2lasivitriiniä, tv-taso ja kirjahylly jossa myös laatikosto. lisää hyllytilaa tarvis kun on noita kirjoja joka kaapis! (oon kuulunut joskus pariin kirjakerhoon...) =)

enkä koe junttimaiseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta täysinäinen kirjahylly luo ensinnäkin kodikkuutta ja toiseksi kertoo asukkaiden sivistystasosta.

Vieraanakin on kiva tutkia toisten kirjavalikoimaa ja miksei vaikka lainata joku teos kotiin luettavaksi!

Nykyään tuntuu vain siltä, että olkkarin tärkeimmät kalusteet on julmettu telkkari ja muut laitteet. Surullista!

Jos mä haluan lukemista, niin ostan sen itse ja laitan kiertoon tai sitten käyn kirjastossa. Ei mulla ole tapana vieraissa tuijotella toisten kirjoja, mielummin mä katson valokuvia.

Vierailija
4/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään junttia ole?! Senhän sanoo kyseisen huonekalun nimikin, KIRJAhylly....Se sijaan outona (en junttina) pidän sitä, että olkkarissa olevassa kirjahyllyssä ei ole ensimmäistäkään kirjaa ja sitä vielä oudompana, että koko asunnosta ei löydy kirjoja.

Vierailija
5/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin sellaista Sotkan lastulevylasivitriinihirvitystä "kirjahyllyä" pidetään junttimaisena...

Minulla on yksi seinä täynnä Booknäsin kirjahyllyä - sivu seitsemän:

http://www.boknas.fi/media/files/pdf/boknas_2009_kevyt.pdf

Se on täynnä kirjoja ja ihan mielettömän upean näköinen. Jos joku pitää tuota junttimaisena, niin hmmm. hänellä on oikeasti he...tin huono maku!

Vierailija
6/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa ole koskaan ymmärtänyt, miksi kirjat pitäisi ostaa. meillä ne on aina lainattu kirjastosta ja siellä ollaan käyty viikottain. Ja meillä on luettu paljon.

No, en myöskään lue kirjoja ku kerran eli senkään takia en ymmärrä, miksi kirjoja pitäisi ostaa. En tykkää kertakäyttökulttuurista, kierrätän mielummin :)

Vierailija
7/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mun mielestä niiden katalogissa on älyttömän kodikkaasti sisustettuja olkkareita! Muhkeita sohvia ja nojatuoleja ja se kirjahylly täynnä kirjoja eikä kaikki ihan järjestyksessäkään :)

Makunsa tietenkin jokaisella mutta itse pidän lämpimästä tunnelmasta, kirjoista ja lukemisesta. Kirjahylly on meillä paraatipaikalla ja siinä on jopa ne haukutut lasivitriinitkin!

Löytyy se plasmatelkkari meiltäkin mutta itse en sitä minään olkkarin kaunistuksena pidä..

Vierailija
8/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin on paljon kerättyjä kirjoja, nimenomaan divareista etsittyjä vanhoja klassikoita. Ja kyllä me kavereitten kanssa selailemme toistemme kirjoja ja lainailemme niitä (paitsi että kaikkia en anna lainaan).

Vierailija
9/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään junttia ole?! Senhän sanoo kyseisen huonekalun nimikin, KIRJAhylly....Se sijaan outona (en junttina) pidän sitä, että olkkarissa olevassa kirjahyllyssä ei ole ensimmäistäkään kirjaa ja sitä vielä oudompana, että koko asunnosta ei löydy kirjoja.

ovat vierashuoneen kaapissa, en ymmärrä miksi ne pitäisi ahtaa hyllyyn kaikkien nähtäville, kun en its ehalua niitä koko aikaa katsella? Etsitkö sä kylässä ollessasi kirjoja, jos kerran tiedät ettei sieltä löydy kirjoja? Ja miksi ylipäänsä ostella kirjoja, kun niitä voi lainata ilmaiseksi ja eivät vie siten tilaakaan.

Vierailija
10/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneessa meillä ei kuitenkaan kirjahyllyä ole. Kirjahyllyt ovat yläkerrassa: työhuoneessa ja yläkerran aulassa.

Jos olisi pienempi talo, voi olla, että meilläkin olisi kirjahyllyt olohuoneessa. Mä tykkään niistä ja minusta ne luo kodikkuutta. Täysi kirjahylly kertoo paljon talon asukkaista.

Vierailija
11/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten minä. Niitä on kirjahylly täynnä vaikka tällä hetkellä en ehdi lukemaan juurikaan. Perheettömänä, joskus nuorempana käytin paljon kirjastoa, mutta nykyään ei mitkään maailman laina-ajat riitä siihen, että ehtisin lukea kirjan loppuun. Haaveilen kirjahyllyn edessä, mitä aloitan lukemaan kun aikaa heltiää...Itse toki ostan ja saan lahjaksi, mutta enempää en nyt voi itselle hankkia, kirjat kun maksavat Suomessa törkeän paljon. En juurikaan laita kiertoon, sillä tiedän palaavani moneen kirjaan uudestaan.

Vierailija
12/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on se lisäki liianraskas mun makuun. meillä on puusepän tekemät hyllyt, meidän kirjatarpeille sovitetut.

Vierailija
13/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakko tunnustaa että itselläni oli sellainen parin vuoden ajan tossa vuosituhannen vaihteessa. Se oli kertakaikkisen kamala jo silloin! Vähänkö loksahti alaleuka kun kävin naapurissa ensi kertaa sisätiloissa viime viikolla ja niillähän sitten oli se presiis sama sotkaviritys! Voi apua. Pisti jo minunkin silmään vaikken mikään sisustusintoilija ole.

Vierailija
14/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

trendien perässä juokseva palsta mama ajattelee? Palsta mama pelkää omaa junttiuttaan ja huutelee sen takia puskasta jokaista omista näkemyksistään poikkeavaa juntiksi ja WT:ksi. Niinhän se on, että eniten toisissa ärsyttävät ne piirteet, jotka tunnistaa itsestään...

Vierailija
15/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin sellaista Sotkan lastulevylasivitriinihirvitystä "kirjahyllyä" pidetään junttimaisena...

puolustus: oltiin saatu se ilmaiseksi. Siihen ei voinut laittaa paljon kirjoja, koska ei olisi kestänyt sitä painoa. Siellä lasivitriinissä oli mm viskipulloja, luoja miten nolo kapistus. Ja iso telkkari kanssa. Täydellinen painajainen!

Vierailija
16/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa ole koskaan ymmärtänyt, miksi kirjat pitäisi ostaa. meillä ne on aina lainattu kirjastosta ja siellä ollaan käyty viikottain. Ja meillä on luettu paljon. No, en myöskään lue kirjoja ku kerran eli senkään takia en ymmärrä, miksi kirjoja pitäisi ostaa. En tykkää kertakäyttökulttuurista, kierrätän mielummin :)

Tietokirjat, lintukirjat, kalakirjat, luonto-oppaat, kasvikirjat, runoteokset, lapsuuden kirjat, lastenkirjat, historia, sanakirjat yms ainakin pitää omistaa, niitä tarvitaan aina. Ja minä ostan myös kaikki romaanini, lainaan niitä sitten ympäriinsä.

Vierailija
17/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen ostanut kirjoja koska monia niista luen useampaan kertaan. Kaikkia ei valttamatta loydy kirjastosta ja joskus saatan yhtakkia paattaa alkaa lukemaan jotain kirjaa niin on helppoa ja mukavaa etta voi vaan napata kirjan hyllysta ja alkaa lukemaan.

Vierailija
18/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vierashuoneen kaapissa, en ymmärrä miksi ne pitäisi ahtaa hyllyyn kaikkien nähtäville, kun en its ehalua niitä koko aikaa katsella? Etsitkö sä kylässä ollessasi kirjoja, jos kerran tiedät ettei sieltä löydy kirjoja? Ja miksi ylipäänsä ostella kirjoja, kun niitä voi lainata ilmaiseksi ja eivät vie siten tilaakaan.

meillä ainakin hyvien ystävien kesken voidaan joskus katsella lainaan kirja. Tai vaikka dvd-levy. En itse eikä kukaan meillä käyvistä etsi mitään.....Jos tiedän, että jollain ei huushollissaan ole kirjoja niin sitten ei ole. En tietenkäään lähde etsimään, että "missäs teidän kirjat ovat....." :D Jotkust tykkää pitää kirjat kirjahyllyssä, jotkut ei.

Vierailija
19/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junteinta ikinä on aloittaa uusi keskustelu jo käynnissäolevasta keskustelusta.

Eihän tällä palstalla voi kukaan pysyä perässä....

Vai onko idea että jauhat samat paskat viiteen eri ketjuun?

Eikö tämä kirjahyllyasia tullut selväksi toisessa ketjussa?

Vierailija
20/57 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa ole koskaan ymmärtänyt, miksi kirjat pitäisi ostaa. meillä ne on aina lainattu kirjastosta ja siellä ollaan käyty viikottain. Ja meillä on luettu paljon. No, en myöskään lue kirjoja ku kerran eli senkään takia en ymmärrä, miksi kirjoja pitäisi ostaa. En tykkää kertakäyttökulttuurista, kierrätän mielummin :)

Tietokirjat, lintukirjat, kalakirjat, luonto-oppaat, kasvikirjat, runoteokset, lapsuuden kirjat, lastenkirjat, historia, sanakirjat yms ainakin pitää omistaa, niitä tarvitaan aina. Ja minä ostan myös kaikki romaanini, lainaan niitä sitten ympäriinsä.

Netti on keksitty ja sieltä saa tietoa. Toisekseen kalakirjat, lintukirjat, runokirja? mitä ne on? Mä en todellakaan kotiini sellaista turhaa kantaisi!