Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasivitriineistä tuli mieleen, mitä muuta junttia olette havainneet muiden kodeissa?

Vierailija
22.11.2010 |

Kommentit (164)

Vierailija
1/164 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen iso :), kehystetty ja maisemakuva. On ehkä junttiakin juntimpi esine. Mutta mutta: mieheni arvostaa sitä ja tämä on myös hänen kotinsa.

Tosin löytyy meiltä muitakin tässä lueteltuja asioita. Yhdistettynä jossain toisessa ketjussa kulttuurikodin merkeiksi todetuttuihin Lokkiin ja Artekin pöytään ;-D

Vierailija
2/164 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olohuoneessa iso kirjahylly ihan täynnä kirjoja, jollain hyllyillä kahdessakin rivissä, kun kirjoja on aika paljon... Kirjahylly on vielä nimeltään Vitriini!!! Siinä on lasiset liukuovet. Hyllystä kyllä puuttuu kaikki koriste-esineet, kun niitä ei meillä muutenkaan oikeastaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/164 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos pitää sanoa, mikä omasta mielestä on junttia, niin...

Eriväriset Mariskoolit rivissä (mun ykkösinhokki, koska en kertakaikkiaan pidä niistä), pienet pitsiliinat, mielellään eripariset. Keraamiset eläimet, kukkamaljakot ja muu pikkurihkama pölyä keräämässä. Koriste-esineet ja taulut vessassa. Jättiviuhkat seinillä

Aina kun olen käynyt siellä, on mulla ihanan lämpöinen olo, hänen kotinsa tuntuu niin kodikkaalta ja kutsuvalta! Itse en omaan kotiini noita asioita kaipaa. Eikä se olisi sama asia ilman tätiä.

Vierailija
4/164 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoistakin löytää uusia puolia kun ne lukee useampaan kertaan, ja hyvät kohdat tuottavat iloa samaan tapaan kuin lempibiisit. Sama leffojen kanssa.

Jos mun pitää valita musiikki tai kirjat, valitsen musiikin.

Ei noita pysty vertaamaan keskenään.

Vierailija
5/164 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän myös vanhastaan että tauluksi kuivattu hääkimppu on superjunttia ja sekin mulla on. Repikää siitä.

Näin kerran yhdessä asunnossa vihreän nahkasohvan päällä hääkuvasta (huonosti) maalatun taulun , jonka päällä oli kultainen metallinen tauluvalo. Siinä se huntu-silmälasi-pari hymyili valaistuna todella räikeissä väriyhdistelmissä ja oikein spotilla!!

Vierailija
6/164 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää naurattaa mua taas kesällä kun juoksette kaupoissa hakemassa tuulettimia:"

"Tuuletin/valaisin makuuhuoneen katossa."

Lisäksi bukleematot on huomannut kaikista parhaaksi pitää puhtaana ja siistinä.

Kyllä meillä on modernisti ilmalämpöpumppu eikä mitään häkkyröitä katossa.

Vierailija
7/164 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en käyttäisi kyllä ihan vihata sanaa. Tartun vaan tuohon kirjojen säilytykseen. Säilytän mieluusti kirjoja kirjastossa, siis kaupungin kirjastossa, josta käyn hakemassa, kun tarvin. En osta kirjoja, koska tosiaan vievät vähän turhaan tilaa!

En myöskään osta levyjä. Kuuntelen radiota.

Sama pätee dvd:ihin. En ymmärrä miksi joku tuhlaa rahansa elokuviin. En itse jaksa katsoa, jos olen nähnyt leffan ennenkin.

Lehtiä tulee, mutten säilytä niitäkään vuositolkulla. Vien yleensä kirppikselle aina vuosikerran ja luetut lehdet säilytän sen vuoden varastossa.

Mutta ASIAAN! Täältä tulee komppi niille kauheille Sotka-lehtikuvio-käytävämatoille. Ah, anoppi antoi sellaiset meille. Sain dumpattua jonkin ajan kuluttua autotallin matoksi. HYI!

Komppi myös baaritiskille.

Lisätään nyt vaikka oluttynnyrinkannet seinällä!

Vierailija
8/164 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin Sotkasta, mutta ei se näy päälle. Se vaan on niin käytännöllinen, vaikkei se omaakaan silmääni hivele. Muuten on vaikea saada kohtuuhinnalla 3.5 metrin likaa hylkivä matto!

Vierailija
9/164 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy toistaiseksi.

Vierailija
10/164 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella olen kyllä aika juntti! ;D Osuikin niin moni täällä mainittu asia juuri meidän kotiimme.. :D Lasivitriini löytyy, jonka päällä VALKOINEN kissanmuotoinen viinipullo, lipasto jne... Onneksi itse viihdyn kodissani ja täällä on minun mielestäni oikein kaunista. :)

T. Juntti

Vierailija
11/164 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjahylly joka tulvii Catherine Cooksonia ym. sontaa.

minusta kirjahyllyn puute

Sellainen yksiovien korkea, ei kiinni missään kirjahyllyssä.... Kirjahylly on junttia, paitsi kirjastossa. Beiget nahkasohvat enkä vielä enemmän. Kaakelointi kylppärissä jos ylä- ja alaosat on erivärisiä ja välissä on "koriste" boordi. Sama tapeteisssa. Koristelautaset, etenkin Heljä Liukko Sunström. Muumimukit. Onhan niitä, mutta tehköön jokainen tyylillän, kuten minä vitriineineni.

kyllä kertoo ikävää ihmisestä. Pahinta on ne pienet laudat seinillä, joilla on sitten joku

koriste-esine, valokuva ja pari kirjaa.

Vierailija
12/164 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä virkaa niitä kirjoja on säilyttää jos ne on lukenut? Meille ei ikinä tule moista.

Lukea uudelleen (no, en minäkään Victoria Holtia lukisi, edes yhtä kertaa), säilyttää tuleville polville luettavaksi, hakea tietoa (on siis muitakin kirjoja kuin romaaneja), nautiskella...

Minä en vihaa mitään, jotkut asiat tympäisee tai närkästyttää, mutta että vihata huonekalua?

Tuulen viemää olen lukenut varmaan kymmenisen kertaa, se lienee eniten lukemani kirja. Ja kyllä, kirjahylly pursuaa kaikenlaista laidasta laitaan, luen *aina* ja fiiliksen mukaan kirjoja pitää olla Valtaojasta tuohon Robertsiin käden ulottuvilla.

Vierailija
13/164 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ole vielä maininnut niitä Anne Geddesin vauvatauluja/julisteita? Tai ei kai niitä enää kenelläkään ole? Tai sitten palapeleistä tehdyt taulut, aika kamalia myös:D

Vierailija
14/164 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis porotkin takan päällä siis menettelee, mutta noi taljat aivan hirveitä.

Vierailija
15/164 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitsiliinat

ylioppilaskuvat näkösällä!!

värilliset jouluvalot

muovikukat/muovikasvit

matkamuistot

puolipaneeli

kullanväriset vetimet ovissa/kaapeissa!!

Vierailija
16/164 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin kirjahlly olohuoneessa. Varsinkin jos sille hyllylle olisi tilaa muualla talossa. Meillä on muuten paljon pyökkiä sisustuksessa ja juuri tilattiin lisää. Huvittaa ihmiset, jotka juoksevat kaiken maailman wengevillitysten perässä. Pyökki on nyt vaan niin kaunis, lämmin puu.

AV:lla on aina näitä hassuja, jotka eivät oikeasti tiedä mistään mitään. Muoti- ja sisustusketjuissa käy aina hyvin ilmi...

Mutta onnea sinulle, kun olet niin trendien huipulla! Ota nyt kuvia sisustuksestasi, saat sitten 15 vuoden päästä nauraa taas. Minä luotan klassikoihin.

Kun et itse tajua :O Pyökki ei ole mikään "klassikko". Wenge ei ole ollut muodissa vuosikausiin.

En sisusta trendien mukaan todellakaan, mutta sentään tiedän mistä puhutaan. Ehkä siellä maalla on nyt ruvettu sisustamaan wengellä ja luulet siksi tietäväsi trendit...? Juntit, juntit :D

Vierailija
17/164 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim iso kirjahylly pienellä seinänpätkällä, ja sitten se hylly tulee tulee yli siitä seinästä. Tai liian iso kulmasohva pienessä tilassa. Sohva täyttää koko huoneen. Mielummin vaikka erillisiä sohvia ja tv tuoleja mutta ei liian isoa kompleksia joka täyttää koko tilan.

Ja kaikki lehtijulisteet seinillä ja viuhkat ja krääsä!

Vierailija
18/164 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä virkaa niitä kirjoja on säilyttää jos ne on lukenut? Meille ei ikinä tule moista.

Voi ei, olen juntti. Meillä on kirjahylly täynnä kirjoja, romaaneja ja nemenomaan fantasia romaaneja. Argh! Ja joo luen Harry Potterit varmaan pian uudelleen ennen ku meen kattoon uuden leffan ja sit taas uudelleen ku tulee se viimenen leffa. Apua ampukaa mut. :P

Vierailija
19/164 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla on ruusupuusta tehty kaunis kiinalainen lasivitriinikaappi kotona

olen siis juntti, kiva tietaa :-)

Vierailija
20/164 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää naurattaa mua taas kesällä kun juoksette kaupoissa hakemassa tuulettimia:"

"Tuuletin/valaisin makuuhuoneen katossa." Lisäksi bukleematot on huomannut kaikista parhaaksi pitää puhtaana ja siistinä.

Kyllä meillä on modernisti ilmalämpöpumppu eikä mitään häkkyröitä katossa.

Ma asun Aasiassa ja toi tuuletin/valojuttu on aarimmaisen yleinen taalla !!! Koko maanosa on siis juntteja taynna.

Meilla sita ei ole ja harmittaa kamalasti, siita olisi niin paljon hyotya!