uusi Potter-elokuva on PELOTTAVA.
Älkää viekö 9-vuotiaitanne katsomaan, oikeasti. Ikärajan pitäisi olla 13 tai 15.
Kommentit (53)
keskustellaan täällä vain sivistyneesti. Klo 00.48
Nimenomaan KESKUSTELLAAN ja vaihdetaan mielipiteitä.
Read the books? Seen the movies?
valtava, hirveä ongelma, kun isojen firmojen rahavirtojen takia laitetaan elokuvalle teidän mielestänne liian alhainen ikäraja ja Suomen lapsia pitäisi nyt tältä asialta pyrkiä suojelemaan. Herra varjele, mitä voisi tapahtua, jos vaikka lapsi tämän elokuvan näkisi ja oikein isolta kankaalta. Ziisus kraist!
(kirjat olen lukenut englanniksi ja muistaakseni kolmisen elokuvaa nähnyt, en kaikkia)
valtava, hirveä ongelma, kun isojen firmojen rahavirtojen takia laitetaan elokuvalle teidän mielestänne liian alhainen ikäraja ja Suomen lapsia pitäisi nyt tältä asialta pyrkiä suojelemaan. Herra varjele, mitä voisi tapahtua, jos vaikka lapsi tämän elokuvan näkisi ja oikein isolta kankaalta. Ziisus kraist!
(kirjat olen lukenut englanniksi ja muistaakseni kolmisen elokuvaa nähnyt, en kaikkia)
nähtyään esim. sänkynsä tai ei uskalla pimeällä lähteä ulos tms. Ziisus kraist.
No eikös tässä nyt ole yksi valtava, hirveä ongelma, kun isojen firmojen rahavirtojen takia laitetaan elokuvalle teidän mielestänne liian alhainen ikäraja ja Suomen lapsia pitäisi nyt tältä asialta pyrkiä suojelemaan. Herra varjele, mitä voisi tapahtua, jos vaikka lapsi tämän elokuvan näkisi ja oikein isolta kankaalta. Ziisus kraist!
että elokuvan tuottoihin, esityskelpoisuuteen ja imagoon vaikuttavaan riippumattoman julkisen tahon suorittamaan arvioon voi vaikuttaa rahalla?
Hyvä sulle.
nähtyään esim. sänkynsä tai ei uskalla pimeällä lähteä ulos tms. Ziisus kraist.
Ja kyllä se muksu siitä kasvaa. Jos se on parikymppisenä heroiinikoukussa, niin ei mene läpi yrittää väittää, että "joo siitä elokuvasta se johtuu, kun markkinavoimat silloin vuonna 2010 laitto liian alhasen ikärajan ja meidän richarduolevi traumatisoitui niin vallan kauheasti"
että jos jossakin on akkalauma kotkottamassa, niin muilla ihmisillä on oikeus ilmaista mielipiteenään, että lopettakaa nyt se helvetin hapatus.
No eikös tässä nyt ole yksi valtava, hirveä ongelma, kun isojen firmojen rahavirtojen takia laitetaan elokuvalle teidän mielestänne liian alhainen ikäraja ja Suomen lapsia pitäisi nyt tältä asialta pyrkiä suojelemaan. Herra varjele, mitä voisi tapahtua, jos vaikka lapsi tämän elokuvan näkisi ja oikein isolta kankaalta. Ziisus kraist!
että elokuvan tuottoihin, esityskelpoisuuteen ja imagoon vaikuttavaan riippumattoman julkisen tahon suorittamaan arvioon voi vaikuttaa rahalla?Hyvä sulle.
Av:llä on näemmä ajattelevia(kin) mammoja!
terkuin se mamma, joka on kirjelmöinyt Elokuvatarkastamon kanssa ( :
- akkalauma
- kotkottaa (ellee puhuta elukoista)
- helvetin hapatus
ns. käyttäytymissääntöjä. Eivät ole kiveenkirjoitettuja, mutta tiettyjen kirjoittamattomien sääntöjen mukaan tämä yhteiskunta toimii.
Ihan vain tiedoksesi...
että jos pyrkimyksenä on keskustelu, jossa pyritään aitoon dialogiin, ei ketään sovi nimitellä haukkumasanoin tai kenenkään näkemyksiä perusteetta mitätöidä.
Kuuluu ihan sivistyneen käytöksen perusteisiin.
että jos pyrkimyksenä on keskustelu, jossa pyritään aitoon dialogiin, ei ketään sovi nimitellä haukkumasanoin tai kenenkään näkemyksiä perusteetta mitätöidä.
Kuuluu ihan sivistyneen käytöksen perusteisiin.
Että lapsi menee lastenelokuvasta pilalle, huh huh... Se teidän kotkotuksenne kuuluu tänne asti. Tulee mieleen Sheila Brochlowsky...