Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysi-ikäinen sisarus ei pidä uudesta vauvasta

Vierailija
20.11.2010 |

Ja on tehnyt sen selväksi raskauden alusta saakka. Ensimmäistä kertaa uuden tulokkaan nähdessään teki asian vielä selvemmäksi ja nyt (ihme kyllä) saavuttuaan ristiäisiin ei huomioinut lasta ollenkaan, ei tullut samaan kahvipöytään muiden vieraiden kanssa, eikä suostunut mihinkään kuviin, perhekuvista puhumattakaan.

Itselläni hermo niin kireällä etten voi enää edes puhua kyseisen henkilön kanssa.

Ennen raskautta olimme todella hyvissä väleissä, jopa hyviä ystäviä. En myöskään ole vanhempiensa eron syy, se ero on tullut jo yli kymmenen vuotta ennen minua.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varmaan suoraan sanoen vituttaa se että nyt isällänsä on vielä toinenkin lapsi jota isä huomioi.

Eli mustasukkaisuutta, ei sen kummosempaa.

Vierailija
22/27 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes yksinkuviin tai esim. toisen sisaruksensa kanssa (ei puolisisarus) kanssa.

Naama myttyrällä vaan istui omissa oloissaan, ettei varmasti jäänyt mielipiteet kenellekkään epäselväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös omasta puolestani tehnyt varsin selväksi että hän on aivan yhtä rakas ja tärkeä kuin ennenkin, minulle että isälleen.

Ja en usko että hän pelkää mitään lapsenvahdiksi joutumista, ei tulisi mieleenikään sellainen, ellei itse joskus tarjoutuisi omasta halustaan :D

Tämä oli kyllä niin ihanan av-henkinen vastaus, ettei huviruksellani rajaa, kiitos :D

Vierailija
24/27 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan veljeni, joka oli 15 vee kun sain esikoiseni, sanoneen vauvastani mm. tarviiko sitä koko ajan valokuvata. Tuhahteli vaan meille, kun olimme vauvan kimpussa. Näytti tympeetä naamaa jne.

Mutta jotain tapahtui, hetken päästä kanniskeli vauvaa ympäri kämppää ja kertoi äidillemme mm. kiittäneensä Jumalaa, joka antoi meille tuon ihanan vauvan.

Vierailija
25/27 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastahan siinä on kyse. Ei mistään muusta. Täysi-ikäinen lapsi (siis lapsihan hän on aina vanhemilleen) ymmärtää, että hänen perintöosuutensa juurikin puolittui syntyneen toisen perillisen myötä. Ja hän myös ymmärtää, ettei suhde uuteen tulokkaaseen muodostu kovin läheiseksi, koska ikäero on noin suuri. Mutta suurin syy on tuo raha.

Vierailija
26/27 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastahan siinä on kyse. Ei mistään muusta. Täysi-ikäinen lapsi (siis lapsihan hän on aina vanhemilleen) ymmärtää, että hänen perintöosuutensa juurikin puolittui syntyneen toisen perillisen myötä. Ja hän myös ymmärtää, ettei suhde uuteen tulokkaaseen muodostu kovin läheiseksi, koska ikäero on noin suuri. Mutta suurin syy on tuo raha.

...siemeniään sinne ja tänne ja tulevat perinnöt pitäisi jkaaa jonkun 'muka'sukulaisen kanssa

Vierailija
27/27 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä raha? Omaisuus jota hieman löytyy, on kyllä turvassa minulla ja periytyy vain minun lapsilleni, sen kyllä tietää varmaan kaikki, jotka omaisuudestani ovat tietoisisa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi