Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon maksaisit itse kudotuista villasukista?

Vierailija
20.11.2010 |

Vaikkapa naisten villasukat kokoa 39. Neulon paljon ja olen saanut tutuilta paljon tilauksia. Vaativat saada maksaa jotain tehdystä työstä, mutta minulla ei ole hajuakaan mikä voisi olla sopiva summa pyytää.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä saa upeita villasukia halvalla http://www.mpkduuni.fi/page1001.aspx

Vierailija
2/32 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2010 klo 17:04"]

Mikä olisi tesitä käypä hinta lähes polveen asti ulottuvista irlantilaissukista (täynnä palmikoita ja pompuloita)? Lankaa on mennyt 2 kerää Seitsemän veljestä -lankaa.

Viitisen kymppiä. Liian vähän tosin sekin, jos ovat hyvin tehdyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin juuri 25 e (posteineen) kauniista, "kohokuvioisista" villasukista. Halvempiakinoli tarjolla mutta halusin juuri nämä kun olivat niin nätit. :)

Vierailija
4/32 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsinkudotut aikuisen sukat 25€ ja tuolloinkin halpa, materiaalikustannukset+ työ.
olen maksanut 48€ polviinulottuneista, palmikkovillasukista ja maksoin ihan mielelläni. Jos joku viitsii kutoa on hävytöntä maksaa intialaisen lapsiorjan palkka.
eli kaikki alle 20€ aidoista villasukista, liian vähän.

Vierailija
5/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekudotuista 10-15€

Vierailija
6/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä toi 20 on sopiva summa.

Vierailija
7/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en maksaisi mitään, koska en ymmärrä mihin villasukkia tarvitsisin.

Vierailija
8/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neulon itsekin sukkia eikä siis sillain tulisi tarpeeseen enkä raskisi enempää maksaa

Vierailija
9/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt niitä myytävän 15-25€ hintaan jaitseltäni jää kyllä ostamaat jos hinta on 20€ tai yli.

10€:lla ostaisin mielellään.

Vierailija
10/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teistä tekisi omaa työtään pilkkahintaan? JO pelkästään langat kokoon 38 maksaa 5,90€ (seitsemän veljestä) Ja jos sukasta pyytää 10€ niin eihän siinä saa "voittoa" kuin 4,10€ miettikää mikä hinta tulee tunnille...kun kuitenkin villasukkienkin tekoon saa varata sen 3-5h. JOs saisi siis istua koko ajan ja tehdä vain sitä sukkaa..mutta kummasti sen yhden parin tekemiseen menee muutama ilta, kun kaikenlaisia muitakin kotihommia pitää tehdä..minua suorastaan ärsyttää kun sukulaiset ja tuttavat pyytävät tekemään villasukkia ilmaiseksi. Toisivat edes langat valmiiksi, ettei niitäkin tarvitsisi itse käydä hakemassa.

Vierailija
11/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kyselee tarvitaanko. Uskon sisareni tuntien että hän oikeasti nauttii niistää. Korvaan langat hänelle. Ja niitä sukkia on lähetelty ulkomaille tuttaville, siellä vetosissa taloissa arvossaan:-)

Vierailija
12/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hinta sen mukaan. Itse maksaisin kvioista sukista 15€ ja vähemmän kivoista... no, jos olisi pakko sellaiset ostaa niin sitten 8€.

Vierailija
13/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi tesitä käypä hinta lähes polveen asti ulottuvista irlantilaissukista (täynnä palmikoita ja pompuloita)? Lankaa on mennyt 2 kerää Seitsemän veljestä -lankaa.

Vierailija
14/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen maksanut muistaakseni 10-12 euroa/pari.

Vierailija
16/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen maksanut muistaakseni 10-12 euroa/pari.

Vierailija
17/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettamalla paikka löytyy. En nyt muista mihin tarkoitukseen menevät.

Vierailija
18/32 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän ympäri vuoden villasukkia ja olen kyllä valmis maksamaan kevyesti 15e aikuisten sukista. Ihmettelenkin kun kirppiksillä usein on uusia, käyttämättömiä sukkia myynnissä muutamalla eurolla, että miksi eivät ota edes tekopalkkaa lisäksi. Kai se neulominen on ajanvietettä jollekin, eivätkä osaa omalle työlleen laskea arvoa.

Käsityöläisyyttä muutenkin arvostetaan ihan alakanttiin Suomessa,mistään ei olla valmiita maksamaan.

Vierailija
19/32 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 15-20 euroa+ langan hinta sukkien pitää olla kyllä hyvän malliset että pysyvät jalassa,ei mitään suoraa pötkyä kunnon kiila että sukka on jalan mallinen. Itse kudon paljon kiilan olen oppinut omalta äidiltäni, sellaisia ei usein näe. mutta ovat tosi hyvän malliset ja pysyvät jalassa. varret pitää olla tarpeeksi pitkät myös.

Vierailija
20/32 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä aika *super*, jos 3-5 tunnissa kudot sukkaparin. Olen kutonut sukkia noin 500 paria. Ja naisten sukkaparin (38-39) kutomiseen menee aikaa 15 tuntia ja miesten vastaavasti 17 tuntia. Seiskaveikan langat maksaa 5,60-8,50€ kerä. Siksi Seitsemänveljeksen -lanka, että on kestävä ja konepestävä. Enemmän tämä onkin pelkkää harrastamista. Käsityöntekemisellä ei kukaan pääse rikastumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan