Ei homoille adoptio oikeutta eikä kirkkohäitä!
En tajua tätä tajutonta jauhamista lesboista homoista ja muista omituisista otuksista.
Jollain tavalla sairaita ihmisiä, kohta varmaan ajetaan transujenkin etuja. Heille myös kirkko oikeudet ja adoptiomahdollisuudet.
Mihkä tää maailma menee!
Mun puolest tehköön mitä lystäävät keskenään kunhan pysyvät pois pyhästä kirkosta ja eivät saa oikeutta lapsiin.
Ollaan niin suvaitsevaisia haluatko sä et sulla olis 2 isää?
Mä en tod haluais! Kyllä perheessä kuuluu olla sekä äiti ja isä. Vaikka olisivat eronneetkin, niin lapselle kehittyy terve käsitys perheestä missä on isä ja äiti.
Kommentit (38)
multa,äidiltä lohtua, syliä ja halauksia.
ja on kotona usein lapsen 3 ekaa vuotta jne. Onhan se nyt aivan luonnollista, että lapset turvautuu ensisijaisesti äitiin. Tai siihen henkilöön joka hoitaa lapsia kotona 24/7. Homoparissa se on sitten varmaan toinen miehistä.
kuka heitä enitenb hoivaa. Yleensähän se on äiti. Mutta jos vauva/lapsi on pääasiassa isän hoidossa, silloin hän hakee isältä sitä hoivaa.
Adoptiolapset usein kiintyvät ensimmäisenä mieheen. Tämä saattaa johtua siitä, että lapsella hylkäämistrauma ja hoivasuhteiden katkokset kohdistuvat pääasiassa naisiin naisiin. Miksei siis kaksi miestä kelpaisi hyvinkin adoptoidun perheeksi.
Haalin käsiini rahaa ja nautin elämästä. Ei ole minun ongelma. TEhkää siitä ongelma itsellenne, vittu.
Ei helvetti. Toivottavasti lapseni ottavat mallia minusta, eikä teistä. Minulle on aivan sama mitä te tai homot olette mieltä toisistanne.
Luulevat, että homous jotenkin tarttuisi vanhemmista niihin lapsiin. Perustiedot puuttuvat täysin, eli että homoksi synnytään, siihen ei kasvateta. Ei vaikka olisi millaisia malleja lapsen ympärillä.
Mutta yhden asian homojen adoptiolapset saisivat edukseen, mitä ap:n lapsilla tuskin on. Ja se on suvaitsevaisuus.
Toivottavasti lapseni ottavat mallia minusta, eikä teistä.
Sinä olet vittu kyllä takuulla saatana ihan paras malli lapsille, perkele!
ei vois vittu kiinnostaa, perkele vitun vertaa. Aivan sama mitä te ja homot puuhaatte. Ei koskata minun elämää
Siinäpä suomivauvan roolimalli nro 1.
Ei voish vähempää kiinnostaa. Minä haalin kukkaron täyteen etuseteleitä ja painelen baanalle, et hei hei vaan homot ja homojen uskolliset vastustajat.
Saan etusetelillä 30% alen pizzaan ja virvoikejuomaan. Helvetti. Eikö teillä ole muuta sydämen alla, kuin tälläiset homoasiat? Menkää naimisiin niiden kanssa niin saatte kinata heidän kanssaan kunnes kuolema erottaa. Nii vittu, sainpas viimeisen sanan. Olen viimeisen sanan Sakari.
T: Sankari
...takaa mitään hyvää, mitään huonoa.
Ei seksuaalisella suuntautumisella ole mitään tekemistä hyvän vanhemmuuden kanssa. Ihan yhtä vähän kuin perhemuodollakaan.
Kyllä te kaikki tiedätte heteroperheen, jossa lapset voivat huonosti - tai hyvin. Moni tuntee myös homo-/lesboperheen samoin kriteerein. Ihan yhtälailla meitä on yhden vanhemman perheitä, joissa koskaan mitään eroa ei ole tapahtunut ja lapset ovat mitä tasapainoisimpia, mutta on myös perheitä, joissa vanhemmat ovat eronneet ja lapset oireilevat - tai sitten ei.
...takaa mitään hyvää, mitään huonoa. Ei seksuaalisella suuntautumisella ole mitään tekemistä hyvän vanhemmuuden kanssa. Ihan yhtä vähän kuin perhemuodollakaan. Kyllä te kaikki tiedätte heteroperheen, jossa lapset voivat huonosti - tai hyvin. Moni tuntee myös homo-/lesboperheen samoin kriteerein. Ihan yhtälailla meitä on yhden vanhemman perheitä, joissa koskaan mitään eroa ei ole tapahtunut ja lapset ovat mitä tasapainoisimpia, mutta on myös perheitä, joissa vanhemmat ovat eronneet ja lapset oireilevat - tai sitten ei.
Siinä vaiheessa kun lapsen psyyken kannalta on tärkeimmät vuodet, tarvitaan
- lämpöä, suojaa, vaatetta
- ruokaa
- itkuun vastaamista, syliä, naurua, rakkautta, aikaa.
Mikä näistä riippuu siitä mitä housuissa on?
koko juttu alkaa ottamaan päähän jo toden teolla. Miettikääs asiaa siltä kantilta, että jos joku homopari menee naimisiin, niin onko se teiltä muilta jotenkin pois? Tai jos homopari saa lapsen, onko sekin teidän elämästä pois? Niiden ongelma se siinä vaiheessa on, jos lasta kiusataan, eikä teidän. Jos saisin lapsen mieheni kanssa, on se meidän asia, ei muiden. Samaten jos joku homopari saa lapsen, taikka menee naimisiin, on se heidän asia. Ei se olisi kivaa jos meiltä heteroilta kiellettäisiin joitain asioita mitä esimerkiksi homot saisi tehdä tjtn..
Onko sitten parempi jos siinä sohvalla nysvää mies ja nainen? Sekö on parempi?
En mäkään lue ketjuja, jotka ei mua paskaakaan kiinnosta.
Jos mua ällöttää homovanhemmat ja nyt mediassa jatkuvasti esillä olevat homo keskustelut, niin minkäs voin.
Pysykööt pois mun silmistä.
Ja tiedoksi en lasten kuullen ketään vähemmistöä hauku, saavat itse muodostaa aikanaan oman käsityksen homoista ja muista vastaavista.
Tosin en kyllä niitä kehukaan.
En mäkään lue ketjuja, jotka ei mua paskaakaan kiinnosta.
Jos mua ällöttää homovanhemmat ja nyt mediassa jatkuvasti esillä olevat homo keskustelut, niin minkäs voin.
Pysykööt pois mun silmistä.
Ja tiedoksi en lasten kuullen ketään vähemmistöä hauku, saavat itse muodostaa aikanaan oman käsityksen homoista ja muista vastaavista.
Tosin en kyllä niitä kehukaan.
Uskomaton munapää. Toivottavasti joku homo joskus pelastaa henkesi.
Miten mahtaa käydä kaikkien yksinhuoltajien lapsien? Voi raukkoja...
esimerkki vanhempia, mutta se on luonnollista että perheessä sekä mies että nainen vanhempana.
On luonnotonta, että on 2 homoa tai lesboa vanhempana.
Miten poika saa 2 äidiltä miehen mallin? Ei mitenkään, kasvaa taas yksi kieroutunut lisää.
Kysymys on siinä, onko oikein antaa vääristynyt kuva lapselle. Tuntemassani lesbo suhteessa toinen on synnyttänyt lapsia perheeseen ja toinen naisista on niin "äijää" kuin vaan voi olla.
Pukeutuu kuin mies, puhuu kuin mies, asenteet kuin miehellä. Kuitenkin haarovälissä ei ole miesten vehkeet.
Tämäkö ei anna vääristynyttä kuvaa huh!
Miksi ei voi sitten olla nainen rehellisesti vaan pitää ruveta miehen rooliin. SAIRASTA!!!!!!!!!!
eli on transu? ja huulipunat huulessa? tuleeko tälläisestä perheestä terveitä lapsia? epäilen.
Se kun on ihan laillista ja yksinadoptioita todellakin tapahtuu. Miksi kaksi ihmistä olisi huonompi kuin yksi? Kieltäisittekö yksin adoptoimisen?