Raskaana rv 21, 2 vk flunssassa, väsynyt ja huonovointinen - johtuuko jälkimmäinen
vaan väsystä vai onkohan jotain häikkää? Kuvottaa ja oksettaa:-(
Kommentit (4)
Kävisin kyllä itse varmuuden vuoksi lääkärissä. Itse olin syksyllä juuri tuossa raskauden puolessa välissä 6 viikkoa flunssassa. Ei ollut kaksinen olo itselläkään. Ei ollut kuumetta mutta jumalattoman tiukassa kova nuha, yskä ja kurkkukipu. Lääkärin mukaan raskaus pidensi flunssaa. No, kuuden viikon sairastamisen jälkeen lopulta kirjoittivat sitten antibioottikuurin ja tauti jäi siihen vaikka virustaudiksi sitä koko ajan väittivät. Mutta tuskinpa oli sattumaa, että sen kuurin aikana flunssakin hävisi....
voi tosiaan ollakin ihan tavallista flunssaa ja sitä se varmaan onkin. Niin minäkin luulin tavalliseksi flunssaksi juuri pari päivää ennen pojan syntymää alkanutta flunssaa. Kuumetta ei ollu mutta olo nii loppu, kurkkua kivisti ja räkä valu. Poika syntyi yltäpäältä mustelmissa, oli tuo virus aiheuttanu verenvuotoa maksaan ja pernaan. Onneksi ei ollut aikasemmin virus tullut sillä olisi voinut aiheuttaa verenvuodon aivoihinkin ja lapsi oli syntyny kuolleena tai pahasti vammasena.
En tosiaan tahdo pelotella, mutta näin meillä.
En tosiaan tahdo pelotella, mutta näin meillä.
Erityisen todennäköisesti flunssaa. itse oksensin rv 18-19. Kannattaa juoda ja huolehtia suoloista.
sytomegalovirus...