Kauhee tarve päästä baariin ja ryyppäämään :(
Olen yh, ollut jo kolme vuotta. Eroasiat olen jo käsitellyt, minulla oli tässä suhdekin välillä joka tosin mielestäni eteni liian nopeasti.
Meillä on lasten kanssa asiat hyvin, arki rullaa hyvin ja ollaan tyytyväisiä.
Minulla on mukava työpaikka ja hyviä ystäviä.
Joka toinen viikonloppu lapset on isällään ja silloin minulla on aivan kaamea hinku aina johonkin baanalle ja kunnolla ottamaan alkoholia. Kunnolla tanssimaan, kuuntelemaan hyvää bändiä, oikein joraamaan, laulamaan karaokea ja olemaan hyvien kavereiden kanssa.
Viime lauantainakin olin hirmuisessa humalassa niin kuin muutkin kaverit. Tanssimme, nauroimme ja joimme ja juttelimme koko yön, valomerkkiin saakka.
Sen jälkeen menin hotelliin erään miehen kanssa jatkoille enkä edes muista mitään.
Tosin aamulla miehen kanssa juteltiin aika pitkään, eikä siitä siis sen enempää tullut.
Kyllä, tuli morkkis ja sunnuntaina itkinkin mitä kaikkea olisi voinut tapahtua ja miksi join niin paljon.
Nyt kuitenkin taas hirveä hinku päästä bailaamaan ! Eritoten tanssimaan, ottamaan siideriä, juoruamaan...ja tiedän, tätä kaikkea voi tehdä selvinpäin mutta se ei ole se juttu.
Miksi olen yhtäkkiä näin levoton..?Ja miksi minun pitää päästä menemään?
Ja ei, ei tartte alkaa arvostelemaan, sellasta en kaipaa...vaan vinkkejä ehkä siitä että tämä menee ohi?
Olin avioliitossa 12 vuotta ja sinä aikana kävin kerran baarissa kavereiden kanssa eli melkoinen kotihiiri olen ollut :D
Kommentit (13)
että minulla ei koskaan mene muisti, tämä oli eka kerta :( Yleensä olen siis ihan maailman kartalla muuten ja muistan kaiken.
Ja osaan ottaa siis ihan pienenkin humalatilan mutta useimmiten otan valomerkkiin saakka.
Mielestäni en ole ahdistunut...olen ihan tyytyväinen elämääni.
Eikös ihminen yleensä halua tehdä sitä mikä on KIVAA?
:=)
Neloselle: No niinhän se on :D
Ja siis se vielä että esim. lauantaina minä ja kamut tansittiin ainakin 2.5 tuntia eli ei me nuokuta missään baaritiskillä...
ja tanssiminen on ihanaaaaa !!! :)
myös ihan samanlainen menohalu. On ihan pakko päästä kavereiden kanssa ulos tanssimaan, laulamaan karaokea, juomaan, juoruilemaan ja muuten vain relaamaan.
Olen muutoin aika kotihiiri, eli en oikein käy missään vaikka olisi mahdollisuus.
et koe asiaa ongelmaksi niin miksi otsikossa on surumielinen hymiö ja miksi ylipäätään otit asian esille? Jos sinulla pysyy kontrolli etkä tee mitään typerää etkä jostain syystä edes masennu kovasta juomisesta niin ei kai siinä sitten ole muuta ongelmaa kuin aivosolujen tuhoutuminen.
komppi! Kävisin itsekin useammin viihteellä, jos vain olisi mahdollista.
sä noinkin kauan olit kotihiiri,ni ei mikää ihme.mulla oli samanlai vaihe kun olin yh;na,ku ei enää ollu latistavaa miestä.kyllä tuo ohi menee!
miehen ja raskauden takia en voi mennä
mutta voi että olis ihana tanssia tunnelmallisella salsaclubilla aamuun asti
eikä alkoholiakaan tarvittais, hyvää musiikkia, juomaa ja ruokaa vaan sekä tietty paljon ihania ihmisiä ympärillä
ja mielellään ulkomailla, suomesta kun ei tällaista paikkaa löydy
Kiintiö tuli täyteen ja baarit ei voinu vähempää kiinnostaa.
Eikä ne nytkään kiinnosta kuin 4-5 kertaa vuodessa.
jos liikaa kiskoo.
Pidät hauskaa ja menet. Pysy kuitenkin kohtuudessa, niin seuraava päiväkin on ok.
Ite tekis mieli mennä. Tai no, jos edes saisi kotona ottaa pikku hilpeyshiprakat ja tanssia ympäri asuntoa. Yksin. Mutta nyt 2 alle 2-vuotiasta hermonvenyttäjää, joten tyydyn siiderin silloin tällöin.
mulle kanssa iskeny hirvee hinku bilettämiseen ja ryyppäämiseen. Olen kanssa ollut usean vuoden kotihiirenä, jona aikana käynyt ulkona ehkä noin kerran/v. Ja nyt tekis mieli olla koko ajan menossa. Ja sit vaikka en tekiskään mitään tyhmää, iskee morkkis. Jotenkin kai hävittää kun nyt näin pienten lasten aikana on alkanut tehdä mieli bailata. Siksi en viittikään usein pyytää lastenvahtia vaan tyydyn haaveilemaan biletyksestä :)
Mäkin ymmärrän sua ap. Oikeesti sehän on ihanaa päästä päästelemään jokatoinen vkl! Ja oikeesti jätä menot vähemmälle jos saat morkkiksii, mut oikeesti en tajuu mikset vois nauttia vapaa-ajastasi, lapsethan ovat isällään ja nauttivat varmasti etävanhempansa seurasta. Anna mennä vaan jos siltä tuntuu, niin kauan mielestäni tollanen on ookoo kuhan se ei vaikuta lapsiin tai elämääsi muuten et jää esim duunit tms väliin! Me eletään tääl kerran, ei kukaan voi sanella mikä on oikein tai mikä ei. Pidä huolta itsestäs ja nauti elämästäs!!
sulla jonkinlainen alkoholiongelma, jos juot joka kerta itsesi sellaiseen kaatokänniin, että muisti menee. Ja siis itse olen ollut ihan samanlainen. Minulla se alkoholi ainakin oli lääke ahdistukseen, myös itselläni tuli sekoiltua kaikenlaista. Oletko tyytymätön elämäntilanteeseesi? Eihän siinä ole mitään vikaa, että käy ulkona ja juo alkoholia, mutta pystyyhän sitä juomaan vain sen verran, ettei muisti mene ja tule morkkiksia eikä esim. tule hankkineeksi sukupuolitauteja.