Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää noi "tuli-perseen-alla" Huutismyyjät! OV

Vierailija
17.11.2010 |

Multa suljettiin tunnus tuollaisen kusipää myyjän takia.

Olin viikon sairaalassa (olen yksinhuoltaja ja lapset olivat tuon ajan mummilassa) ja tuona aikana sulkeutui 3 saman myyjän kohdetta. Kaikki kaupat olen aikaisemmin hoitanut, niin ostajana kuin myyjänä, mutta kukaan ei ole vielkään antanut palautetta, vaikka noista kaupoista on jo 2-4 viikkoa :(

Mutta siis itse asiaan..

Olin siis sairaalassa ja nuo kolme kohdetta sulkeutuivat samana päivänä, kun tuonne jouduin. Myyjällä on vakioviesti käytössä ja siinä lukee MAKSU VÄLITTÖMÄSTI (ja nimenomaan isoilla kirjaimilla!), tuota ei lue missään muualla! EI kohteen tiedoissa eikä oma kuvauksessa (siellä lukee ainoastaan, että hän on ostajana sekä myyjänä nopea tms.). Viiden päivänä aikana hän laittoi neljä viestiä ja viidentenä päivänä laittoi kohteet uudestaan myyntiin ja negat.

Pääsin kotiin ja katsoin samana päivänä meilit ja laitoin myyjälle aika tuohtuneen viestin (mutta kuitenkin asiallisen!), missä kerroin olleeni sairaalassa ja käskin ystävällisesti tarkistamaan ne Huutiksen säännöt (siellä sanotaan selvästi, että kannattaa odottaa viikon verran) ja laittamaan tuon sääntänsä suoraan kohteisiinsa.

Vastaus oli tyly, tyyliin: MÄ olen NOPEA ostaja ja myyjä! EN MÄ odota mitään viikkoa! En todellakaan!

Okei, kysyin sitten, että haluaako hän, että maksan vaiko ei? Ei vastausta ja maksoinkin sitten hänelle.

Sitten tuli viesti, että hän on myynyt jo kohteet toiselle ja hän oli laittanut kohteet myyntiin viidentenä päivänä ja ne olivat sulkeutuneet seuraavana aamuna.

Laitoin sitten viestin, että haluan rahat välittömästi takaisin ja olisit sanonut, että kohteet on jo myyty, etten turhaan maksanut (niin kuin siinä viestissä kirjoitin..).

Myyjä vaihtoi neljä kertaa palautteitaan (ja itse tuosta suivaantuneena annoin myöskin negat. Ja vaihdoin yhtä palautetta kaksi kertaa, koska siinä oli kaksi virhettä).

Myyjäpä suuttui tuosta ja johan alkoi tulemaan sellaista tekstiä, että huh, huh! MINÄ muka olen pommittanut viesteillä (kukakohan se tässä pommitti :D), herjannut viesteissä (okei, jos ei kestä kritiikkiä omasta tyylistään, niin voi, voi..) ja minä muka olen sairas ja mun pitäisi jättää Huutis terveille ihmisille tms. Ja saman sepustuksen tuo kirjoitti palautteiisnkin.

Käräytin myyjän sitten yp:lle ja sekä myyjän mulle antamat palautteet, että mun sille antamat palautteet poistettiin. MUTTA, myyjäpä laittoi välittömästi samat palauteet ja nitisi yp:lle, niin että MUN tunnus suljettiin!

No, ainahan voi avata uuden tunnuksen ja onpinhan myös senkin, että Huutiksen lastenvaate myyjät kannattaa kiertää kaukaa! Niistä ei ole muuta kuin harmia noiden omien sääntöjensä takia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi tuli ihan aiheellinen sulku, koska herjausta siellä ei suvaita.

MInustaon hyvä, että Huutiksessa katsotaan kaltaistesi perään. En haluaisi myydä sinulle mitään

Vierailija
2/2 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläpidolle nähtäväksi myyjän sinulle lähettämät viestit, saatat saada negasi poistettua ja tunnuksesi käyttöön. Tosin huutiksessa on äärimmäisen helppoa luoda uusi tunnus, vain sähköpostiosoite pitää olla eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla