Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän kaupunki on konkurssin partaalla...

Vierailija
17.11.2010 |

...mutta kuitenkin mun pienistä oppimisvaikeuksista kärsivä poikani on saanut todella hienosti tukea koulunkäyntiinsä.



Hän on käynyt erityisopella koulupäivän aikana useamman kerran viikossa ja lisäksi oma ope on antanut tukiopetusta tunnin viikossa.



Ja tämä on toiminut, poika on nyt tokaluokkalaisena taidoissa tosi paljon kiinni muita lapsia.



Olen niin kiitollinen tästä avusta, kantaa pitkälle koulutiellä kun tässä alkuvaiheessa pääsee kunnolla mukaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutoimen budjetin kokonaan. Ole onnellinen että poikasi on saanut apua, 80 prosenttia ei koskaan saa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla