Minkälaiset on kolmekymppisten markkinat?
Tuossa joku lesta kyseli tarjontaa omiensa joukosta, mutta mikä mahtaa olla tilanne ihan tavallisten kolmekymppisten joukossa? Minkälaista miestä on tarjolla, miten kovia kriteereitä uskallatte asettaa?
Kommentit (39)
mutta jutuistasi todellakin huomaa, ettet ole akateeminen... Jos sinulla ei kerta ole akateemista koulutusta, miten voit tietää että suuri osa akateemisista tutkinnoista on aikamoista puppua? Juuri tällaisiin epäloogisista ja perustelemattomista väitteistä akateemisella koulutuksella pyritään eroon. Eli akateemisuus näkyy ja kuuluu ihan arkipäiväisissäkin keskusteluissa, ja akateemiset osaavat sitä arvostaa.
Kyllä minä valitettavasti kohta olen akateeminen. Ja koska näin on, niin todellakin tiedän, että akateemiset tutkinnot voivat olla yhtä puppua, eli paljon hyödyttömämpiä kuin amk- tutkinto, jos työnsaannista puhutaan. En usko, että se ketään akateemista humpuukimaisteria auttaa, että on niin kauhean sivistynyt, jos on lopun ikäänsä työtön. Ja todella ainakin monet yhtäaikaa minun kanssani opiskelleet ovat samaa mieltä, johtunee opiskelualastamme. Ikävää, jos mursin ylimielisen käsityksesi siitä, että akateemisuus olisi nykyään enää mikään yli- ihmisen merkki..
kai minä olen parhaillaankin akateeminen, mutta kohta minulla on siitä siis todiste, ja välillä tuntuu, että olisi pitänyt pysyä siellä amk:ssa. Tai no paras vaihtoehto olisi ollut valita ala järkevämmin, mutta edelleen tämä opiskeluni on akateemista.
Tottahan se on ettei ulkonäöllisesti välttämättä aina todellakaan, mutta muita tapoja olen huomannut: purkkaa jauhetaan suu auki ja ollaan pienessä kriisissä kokoajan, ja oma pukeutuminen on monesti iälle sopimatonta tai lapsellista. miehesi löytää varmasti enempi yhtäläisyyksiä sinun ja mummusi väliltä, kuin sinun ja reilu 50 äitisi väliltä, siis asioissa jotka liittyy vanhenemiseen/siitä johtuvaan käytökseen. Nainen sitten taas"järkiytyy" 45-jälkeen ja sitten se kelpaa hyvinkin esim 50- ukolle.
Jotenkin tuntuu tätäkin ketjus lukiessa siltä että vierelle pitäisi löytää lähes täydellinen ihminen. Miksei inhimillisiä vikoja sallita ja ongelmis pyritä ratkomaan? Tuntuu että suhteissa annetaan helposti periksi ja erotaan eikä olla enää valmii8ta tekemään töitä toimivan suhteen eteen. Enkä tietenkään tarkoita että pitäisi pysyä esim. väkivaltaisessa suhteessa tms. Itse päätin aikoinaan että koitetaan nyt vielä ja yritetään niin että jos ero sitten tulee, voin lohduttautua sillä että kaikkemme yritettiin, eikä tarvitse ikinä miettiä "entä jos". Ja onneksi yritettiin, onnistuttiin myös ja saatiin palkinnoksi toisemme takaisin :o) Hyvä piirre -ja ehdoton sellainen- on rehellisyys. Sillä pääsee pitkälle, hitot koulutuksesta ja sporttisuudesta. 3-kymppiset taitaa olla aika pelureita molemmissa sukupuolissa, valitettavasti.
Kaiken huipuksi mun oma elämä on niin mallillaan tällä hetkellä, ettei siitä puutu mitään, ei edes sitä miestä koska en näe miten miehen ottaminen kohentaisi elämänlaatuani niin paljon että kannattaisi edes harkita.
---
et ole todellakaan rakastettavaa tyyppiä. Säälittävää, että olet kyynistynyt noin pahasti, ettet halua tuntea rakkautta.
Se on todella huono pohja suhteelle, että odottaa toisesta täytettä elämälleen eikä tunne olevansa "kokonainen" ilman toista. Sellainen aiheuttaa juuri epävarmuutta ja mustauskkaisuutta ja toisessa riippumista, jos ei ole oma elämä ja itsetunto vahvalla pohjalla.
Itse olen erittäin onnellinen mieheni kanssa, mutta jos jostain syystä eroaisimme, en ole varma haluaisinko enää ketään elämääni.
Nuorempaahan miehet haluavat vapaina ollessaan, enkä sitä toisaalta ihmettele.Itse ottaisin viisikymppisenä naisena mieluusti itselleni mieluimmin nelivitosen kuin viisviitosen miehen, mutta harvemmin onnistuu. kaikkihan sen tietää että peruskäytäntönä on aina ollut se , että alle kaksikymppiset naisenalut haluaa seurakseen mieluummin kaksvitosia, kuin oman ikäisiään. osat vain vaihtuvat niin että sitten sille kolvitoselle ei se omanikäinen nainen kelpaa, vaan pitää olla ainakin viisvuotta nuorempi= se on tavallaan syrjintää jonka naiset nuorena itse aloittavat.
Mieheni on duunari jolla ei ole lukupäätä oikein ollut,mutta arkisissa asioissa joissa tarvitaan ajattelukykyä ja niin sanottua käytännönjärkeä, niin hän on huomattavasti minua fiksumpi. Minä olen lukenut lukemalla koulutukseni, ja niistä asioista tiedän paljon, ja mieheni taas toimii normaalissa arjessa viisaammin. Miehelleni on varmasti on sen huomannut että arvostan paljon hänen älykkyyttään.
Olen tavallisen söpö, naisellinen ja hieman pyöreä, mutten hyllyvä. Luonne on iloinen (tästä on aina kaikki sanoneet), seurallinen ja sopivasti hömppis yhdistettynä silti vakavaan ja vaativaan ammattiin. Minulla ei ole vaatimuksia miehelle, en natkuta tai määrittele, miten toisen pitää olla. Se natsaa tai ei, mutta en vaadi mitään erityisiä keskuteluja tai periaatteita. Ja voin sanoa, että vientiä on aina ollut. Nyt onnellisesti parisuhteessa. En ole koskaan edes joutunut jätetyksi. Miesten mielestä olen kultainen ja helppo kumppani.
Ja hei, eniten olen saanut siitä kehuja, ettei mulla särje koskaan pää.:) En tarkoita edes sitä "seksisärkyä" vaan ihan sitä, että en makaa muutamaa päivää kuukaudessa pää pöpperössä. Se muuten on totta, että mulla ei särje pää. Siinä suhteessa hyvät geenit. Meidän suvussa ylipäätään ei naisilla ole päänsärkyä.
Mieheni on duunari jolla ei ole lukupäätä oikein ollut,mutta arkisissa asioissa joissa tarvitaan ajattelukykyä ja niin sanottua käytännönjärkeä, niin hän on huomattavasti minua fiksumpi. Minä olen lukenut lukemalla koulutukseni, ja niistä asioista tiedän paljon, ja mieheni taas toimii normaalissa arjessa viisaammin. Miehelleni on varmasti on sen huomannut että arvostan paljon hänen älykkyyttään.
pilateksessa/joogassa venyttelemässä ne salilla saadut lihakset kauniin muotoisiksi
Lihakset venyy ja vetreytyy siellä, kyllä, mutta ei ne veny kauniimman muotoiseksi joogan ansiosta! :D
usein otetaan puheeksi" olen ikäisekseni tosi nuoren näköinen. Se ja se on tosi vanhan näköinen." monessa tilanteessa pidetään suuta auki hölmön näköisenä> harvemmin pitää 25 naiset. Ja sitten on vielä erikseen ne kriisi"teinit" 33-40 välissä oleva t baariruusut jotka kuvittelevat olevansa nuorekkaita jos joku 30 mies yrittää päästä pukille. Hei haloo! Na hakee vain seksiä/aktia kun tietää että sen ikäinen nainen on huomiosta sekaisena, ja on valmis antamaan huomiosta palkinnoksi seksiä. Sitten on taas erikseen jos nainen on 35 ja mies on 45, niin sitten mies hakee naisesta varmasti muutakin kuin seksiä, jollei ole varattu.
Mutta, mä en olekaan akateeminen. :)
Mielestäni ei ole kyse markkinoista eikä kriteereistä.
Jäin leskeksi ja yksinhuoltajaksi 27-vuotiaana. Olin aina arvostanut perhe-elämää. Tunsin, että minulla olisi rakkautta annettavana uudelle miehelle. Lapsenikin toivoi perheeseemme uutta isää. Tiesin myös edesmenneen mieheni toivovan elämääni rakkautta. Ympäristöstä kyllä tuli muunkinlaisia odotuksia.
En pitänyt ikääni tai lastani taakkana vaan etuina kumpaakin. Tyttäreni on kiva, ja jos mies ei hyväksyisi häntä, en haluaisi miestä.
Löysin helposti uuden miehen. En keskittynyt niinkään asettamaan kriteerejä vaan olemaan hyvä kumppani itse. Itsestään selvästi odotin toki, että mies kohtelee lastani ja minua hyvin. Hän onkin ollut hyvä mies ja myös hyvä adoptio- ja nyt myös biologinen isä. Hän on mielestäni kivannäköinen, seksikäs, ahkera ja huumorintajuinen. Hän on hyvinkoulutettu ja hyvässä työssä. Vähän ujonpuoleinen ja sulkeutunut ehkä, mutta ymmärrän häntä ja tunnen hänen tarvitsevan juuri minunlaistani naista.
Kaikki hyvät on jo viety ja huonoa en enää huoli :(
Mistä niitä harvoja hyviä mahtaa löytää?
Omasta mielestä olen. Kyllä eroja sattuu syystä ja toisesta ja näin ne hyvätkin miehet siirtyvät vapaille markkinoille.
Omasta mielestä olen. Kyllä eroja sattuu syystä ja toisesta ja näin ne hyvätkin miehet siirtyvät vapaille markkinoille.
joka jauhaa jossain netin keskustelupalstoilla Laasasen ideologiasta. Ne miehet korottavat itsensä jumalasta seuraavaksi, vaikka niistä näkee nainen heti jonkun piirteen jonka takia eivät kelpuuta itselleen.
Pelimiestä en myöskään huoli ja ne temput tunnistan myös heti.
Kunnon miehen täytyy olla paitsi töissäkäyvä, myös omillaan toimeentuleva ja itsekseenkin viihtyvä kaveri, koska en aio ruveta kenenkään äidiksi/huoltajaksi/pyykinpesijäksi/ruoanlaittajaksi. Miehen on hyvä osata tehdä muutakin kuin maata soffalla kaljatölkki kädessä kommentoiden jotain BB:n tasoista ohjelmaa. Mun oma äö on yli 120, joten odotan miehenkin älykkyystason olevan korkea.
Kaiken huipuksi mun oma elämä on niin mallillaan tällä hetkellä, ettei siitä puutu mitään, ei edes sitä miestä koska en näe miten miehen ottaminen kohentaisi elämänlaatuani niin paljon että kannattaisi edes harkita.
Mun oma äö on yli 120, joten odotan miehenkin älykkyystason olevan korkea.
Tällä asenteella on hyvä lähteä liikkeelle! :)
No hyvä mies ei ole sellainen atm,
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
joka jauhaa jossain netin keskustelupalstoilla Laasasen ideologiasta. Ne miehet korottavat itsensä jumalasta seuraavaksi, vaikka niistä näkee nainen heti jonkun piirteen jonka takia eivät kelpuuta itselleen.
Pelimiestä en myöskään huoli ja ne temput tunnistan myös heti.
Kunnon miehen täytyy olla paitsi töissäkäyvä, myös omillaan toimeentuleva ja itsekseenkin viihtyvä kaveri, koska en aio ruveta kenenkään äidiksi/huoltajaksi/pyykinpesijäksi/ruoanlaittajaksi. Miehen on hyvä osata tehdä muutakin kuin maata soffalla kaljatölkki kädessä kommentoiden jotain BB:n tasoista ohjelmaa. Mun oma äö on yli 120, joten odotan miehenkin älykkyystason olevan korkea.
et ole todellakaan rakastettavaa tyyppiä. Säälittävää, että olet kyynistynyt noin pahasti, ettet halua tuntea rakkautta.
Ihan puppua ja huttua, ja lähinnä joidenkin akateemisten itsekritiikin puutetta, kuvitella, että akateemisuus ja sen puute ovat yhtä kuin fiksuus ja typeryys. Tyhmyyttä ja suppeakatseisuutta on jokaisessa koulutustasoluokassa, kuten tältä palstalta saa usein huomata.
Toisaalta ymmärrän kyllä mahdolliset erot tyystin kouluttamattoman ihmisen ja vaikkapa tohtoritutkinnon suorittaneen välillä, ihan maailmankatsomuksen ja intressien suhteen.