Horoskooppi merkit muuttuvat! Onko tämä täyttä soopaa? :D
Kommentit (32)
Vai onko tänään aprillipäivä?
Eipä tuota ole kyllä suomennettu mitenkään, joten en lähtisi vielä mitään sanomaan.
Mä luin jo toistakymmentä vuotta sitten tuon, että tähtien asennot ovat aikojen myötä muuttuneet ja siten myös horoskooppien päivämäärät. Esim itse ole oikeasti tähtien mukaan skorpioni, mutta noiden vanhentuneiden päivämäärien mukaan jousimies. Onneksi en ole ikinä uskonut horoskooppeihin eikä ne muodosta millaistakaan osaa identiteetistäni :)))
Vaihtuukohan koko luonteeni ja identiteettini tämän myötä?
täyttä soopaa. Kuten horoskooppimerkit muutenkin.
en haluu olla oinas. snif ;´(
mikä toi käärmeenkantaja on??? en oo kuullutkaan.
vaikka monet ovat sanoneet etät olen tyypillinen skorpioni. Eli olenko nyt sitten epätyypillinen vaaka?
on yksi eläinradan kuvioista, joka ei jostain syystä kelvannut "perinteiseen" horoskooppikarttaan.
Meinaavatkohan nyt korjata senkin kun esim. kuu on ollut "planeetta"?
Ja leijona olen vieläkin :) luonnekuvaus leijonasta kuvastaa hyvinkin paljon omaani ja muutenkin en siitä olisi suostunut luopumaan, mutta onnekseni ei horoskooppini muuttunut tämän myötä :) Onnekseni olen syntynyt 15 elokuuta :D
vaihtoi sit horoskooppimerkkiä. Onks tää jokin "virallinen" muutos? Voinko mä sanoa olevani edelleen jousimies vaikka olenkin muuttunut skorpioniks?
Mä olen niin kaukana vesimiehestä kuin olla voi. Mun mies taas on ihan tyypillinen vesimies, mutta nyt se muuttuisi kauriiksi.
hulahdin oinaasta kaloiksi. En kyllä halua, oinas on nyt ja aina! Aika tarkkaan oinaan luonteenkuva muhun sopiikin vaikken horoskooppeihin uskokaan, joten oinaana pysyn. Mun lähipiirissä melkein kaikki on muutenkin noita sarvipäitä (oinas, kauris, härkä)
Eikö se ole niin, että nuo uudet pätevät vain 2009 vuoden jälkeen syntyneisiin? Eli sitä ennen syntyneillä merkit pysyvät ihan samoina kuin ennenkin.
enkä jousimies, kuten olen luullut. :o
ihminen vuonna 2011 uskoo horoskooppeihin. Kai te nyt kaikki tajuatte sen että ne ovat ihan täyttä puppua.
jousimieskö?
Mulla muuttuisi siksi ja tyttärelläni muuttuisi siihen merkkiin, joka pitikin olla eli kalat.
Ja miksi nämä muuten muuttuvat/muuttuivat ja milloin?
mainiota viihdettä, ei kai niitä kukaan oikeasti tosissaan ota?
nyt näköjään oinas...