Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

(Pöljän) Pirkon julkinen dieettiäiväkirja

Vierailija
16.11.2010 |

Hei, olen Pirkko ja tänään on tiistai 16.11.2010.

Olen 40 + ikäinen, 168 cm pitkä ja tänä aamuna painoin 65,3 kg.

Tästä pitäisi laihtua...

Tämän julkisen dieettipäiväkirjani aloitan yhden toisen ketjun innoittamana, ja pöljäksi itseni tituleeraan syystä, että tuohon em. ketjuun kommentoidessani joku minua fiksumpi haukkui minut tyhmäksi tai yksinkertaiseksi tai miten se nyt menikään.

Yhtäkaikki.

Aloitan epätoivoisen laihtumisyritykseni tänään, nyt.

Liikuntaa en juurikaan voi harrastaa, kun en voi jättää pieniä lapsia yksin kotiin eikä heidän raahaaminen lenkillä mukana ole kenenkään edun mukaista.

Olohuonejumpasta en ole ikinä innostunut.

Ikä, sitähän minulla on. Joten aineenvaihdunta ei ole lainkaan samaa luokkaa kuin parikymmentä vuotta sitten...

Laihtua pitäisi ihan vaan syömistä vähentämällä. Katsotaan miten pöljän käy :D

Klo on nyt 17:15 ja olen tähän mennessä:

- juonut maitokahvia aamulla ja iltapäivällä

- syönyt kaksi pientä palaa kasvis-kalapiirkkaa (itse tehtyä)

- juonut 2 lasia light-mehua (veteen laimennettua)

- syönyt 2 banaania, rasvatonta (0,1 %) vaniljajugurttia määrällisesti yht. aika paljon + All-Bran - muroja, sekä syönyt yhden kokojyväpaahtoleipää jossa vähän margariinia, kalkkunaleike + juustoa.

- kävellyt hissukseen (ei hikiliikuntaa) yht. n. 4 km.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänee ilmottautua tähän ketjuun heti huomenna!

zemii sulle! ai ku saiskii lenkkikaverin,mistäpäi oot?

Vierailija
62/62 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykköseltä alkaa Prisma vartin kuluttua.

Koko illan oli kotona tietokone kiinni, meni ihan arkipuuhissa lasten kanssa. Ja tuohon aikaan olin jo mennyt nukkumaan.

Naiset töissä kertoi ko ohjelmasta ja sen sisällöstä.

Totesin, että kaikki menee uusiksi. Tähän asti on suositeltu että vältä rasvaa ja vältä juustoja ja syö vain salaattia ja kuitua jne, ja nyt laituakseen ja hoikkana ja terveenä !! pysyäkseen täytyykin syödä esim. maitotaloustuotteita. ? tai mitä nyt sitten pitääkin. Ihan kaikki menee uusiksi.

Nyt tekisi kyllä mieli karkkia. Eipä ole, ei. Eikä ole kotonakaan kun sinne klo 17 pääsen, sitten on lapsille ruoka ja pyykkiä ja plaah. Huomenna on ylimääräinen työpäivä.

Olen syönyt tänään lämpimän juustosämpylän. Ai mutta mullahan on mandariini mukana, syön sen kohta.

Ja sitten on kipollinen soppaa / kiisseliä, tein eilen itse oikeaista marjoista, syön sen iltapäivällä. Ajattelin laittaa puurohiutaleita sekaan... mulla on niitä Elovena pussipuuroja mutta on puolukka-ruis, siitä ei tule niin hyvää kuin kaura-marja/hedelmä-pussi-puuroista.

En ole laihtunut ollenkaan. Mutta lukijat sen varmaan arvasikin ettei tällä tavalla laihduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla