Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stadin stokkan leikkipaikka 6.krs

Vierailija
16.11.2010 |

https://stockmann.com/webapp/wcs/stores/servlet/CustomerService/Tavarat…

kuinka vanhan lapsen saa viedä?paljonko maksaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan silloin, kun itse vein lapsen. Mutta en muista ikärajaa. Varmaan ehkä 3 v.

Vierailija
2/4 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on siis pieni leikkihuone johon voi mennä itse lapsen kanssa. Se ei maksa mitään, mutta ei ole muuta kuin pieni huone ja muutama lelu.

Sitten on se maksullinen puoli, 5 e/kerta. Siellä on enemmän leluja. Ikäraja oli muistaakseni 3 v. mutta en ole ihan varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on siis pieni leikkihuone johon voi mennä itse lapsen kanssa. Se ei maksa mitään, mutta ei ole muuta kuin pieni huone ja muutama lelu. Sitten on se maksullinen puoli, 5 e/kerta. Siellä on enemmän leluja. Ikäraja oli muistaakseni 3 v. mutta en ole ihan varma.

Kesällä viimeksi lapseni oli siellä. Silloin ei ollut ilmaista ja maksullista puolta, vaan pelkästään sellainen johon lapsi jätettiin hoitoon leikkimään. Ei maksanut mitään ja ala ikäraja oli 3v.

Vierailija
4/4 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saa olla 1,5 tuntia. Mielestäni vanha leikkipaikka oli kivempi, mutta munhan sinne ei tarvii leikkimään jäädä ;) Jos siellä ei ole lapsia hoidossa saa sinne mennä omien lastensa kanssa hetkeks olemaan ilmatteeksi. Näin ainakin viimeksi sieltä sanottiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi