Onko aivan normaalia olla haluamatta seksiä raskaana ollessa?
Minulla on rv 29 ja en halua edes katsoa miestäni alasti. En saa mitään kipinöitä enää miehestäni. Minun ei tee lainkaan mieli seksiä, ei ole tehnyt aikoihin.
Onko tämä raskaudesta johtuvaa, ohimenevää siis? vai onko kyse siitä että olen kyllästynyt mieheeni ja kipinä sen takia kadonnut?
Apua kaipaava..
Kommentit (26)
En halua, että joku työntää minuun mitään ja siksi rakastelu tuntuu vastenmieliseltä ajatukseltakin. Oikeastikin minuun sattuu yhdyntä. RV 30. Ymmärrän sinua AP, mutta minulla on ainakin halut ennen palautuneet nopeasti
unohtui mainita että olen 18. viikolla raskaana. En sentään muuten vaan tullut tähän ketjuun purnaamaan haluttomuudestani :D
En siis kaipaa ees halailua, sylittelyä, suukottelua tms :(
Ei ole kiva torjua miestä, mutta minkäs teet kun ei tee mieli..
ja kiitos kaikille jo vastanneille :) Lisää kiitos jos on kokemuksia muillakin!
asiasta aluksi riitaa (toinen haluaa, toinen ei, jibii!), mutta jossain vaiheessa se loppui miehen puolelta. Aloin sitten tietysti ihmettelemään, miksei se enää vonkaa (naiset!) ja kun uskalsin kysyä asiasta, hän sanoi, että ymmärtää mua ja mun tunteita! :O siihen asti olin vähän vältellyt halailua yms, etten anna toiselle turhaa toivoa. Toivottavasti ap saa myös ymmärrystä mieheltään. Jos tää ei tosiaan muutu viimeistään synnytyksen jälkeen, niin haen kyllä jostain apua. Uskoisin, että hormoneista kaikki on kiinni... Tsemppiä! t.12
joilla sama ongelma. Mua ajatuskin seksistä ällöttää. Oon yrittänyt innostua ihan miehen takia, kun tiedän hänen sitä haluavan, mutta ei siitä mitään tule (myöskin "oma kiva" ällöttää todella :S). Miehen lähellä haluan kuitenkin olla kovasti, halailla ja sylitella. toivon tosiaan että asia korjaantuu! Ahdistaa... Kiitos niille jotka jakoivat tarinansa!