Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päässä viiraa niillä, jotka inhoavat "lapset tonttulakeissa" -valokuvajoulukortteja!

Vierailija
15.11.2010 |

Mitä pahaa niissä on?????????????

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Informaatio? Odotan koska tulee ekat lapsikortit joihin on liitetty pituus- ja painotiedot ja vaikka ranskalaisin viivoin kerrottu lista siitä mitä kuluvan vuoden aikana on opittu (esim. uimaan, pyöräilemään, laskemaan 20) ;)

Minullekaan ei ole koskaan tullut mieleenikään, että lapsen kuvaa kortissa pitäisi erityisesti ihastella. Enemminkin olen ajatellut, että kortti on informatiivinen. Tällainen tämä nyt on. Itse ainakin ilahdun, kun saan harvoin tapaamaltani tutulta lapsikortin. Olen poskettoman utelias näkemään, miltä lapsi taas vuoden kuluttua näyttää. En tosi pyöri fb-kuvioissa.

Perhe, jossa olen ollut au pairina vuonna yksi ja kaksi lähettää aina jouluna "joulukirjeen", eli siinä on lyhyesti kerrottu mitä perheen elämässä on vuoden varrella tapahtunut. Mukana on aina kuva koko perheestä, ei mikään poseerausotos eikä edes mikään laadukas, varmaan itselaukaisimella otettu. Tuo "julbrev" on aivan ihana saada, oikein aina odotan sitä! Nyt jo aikuiset lapset ovat kuvassa mukana, samoin heidän kuulumisensa.

Mutta Suomessa tääkin olis varmaan omalla elämällä pröystäilyä.

Vierailija
42/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ilahduttaisivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teennäisiä lähinnä, huomaa ettei lapsetkaan ole tykännyt hommasta. Ja js kyseessä vielä helvetin ruma apsi josta kortti otettu niin huhhuh.

Vierailija
44/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi oletat että

-kaikkia muita kiinnostaa

-kaikkia muita kiinnostaa saada kuva joulukortissa?

Itse tykkään kun yksi sukulaiseni jaksaa väkertää joka vuosi joulukirjeen, jonka -hui kamala - lähettää ryhmämeilinä kaikille yhtä aikaa. Yleensä liitetiedostona on joku HYVÄ kuva esim. kesälomareissusta jossa näkyy lapsi yksin tai äidin kanssa (on yh). Siinä oikeasti annetaankin jotain informaatiota...

Mutta sinusta ilmeisti muitakaan ei saisi kiinnostaa.

Vierailija
45/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Informaatio? Odotan koska tulee ekat lapsikortit joihin on liitetty pituus- ja painotiedot ja vaikka ranskalaisin viivoin kerrottu lista siitä mitä kuluvan vuoden aikana on opittu (esim. uimaan, pyöräilemään, laskemaan 20) ;)

Minullekaan ei ole koskaan tullut mieleenikään, että lapsen kuvaa kortissa pitäisi erityisesti ihastella. Enemminkin olen ajatellut, että kortti on informatiivinen. Tällainen tämä nyt on. Itse ainakin ilahdun, kun saan harvoin tapaamaltani tutulta lapsikortin. Olen poskettoman utelias näkemään, miltä lapsi taas vuoden kuluttua näyttää. En tosi pyöri fb-kuvioissa.

Perhe, jossa olen ollut au pairina vuonna yksi ja kaksi lähettää aina jouluna "joulukirjeen", eli siinä on lyhyesti kerrottu mitä perheen elämässä on vuoden varrella tapahtunut. Mukana on aina kuva koko perheestä, ei mikään poseerausotos eikä edes mikään laadukas, varmaan itselaukaisimella otettu. Tuo "julbrev" on aivan ihana saada, oikein aina odotan sitä! Nyt jo aikuiset lapset ovat kuvassa mukana, samoin heidän kuulumisensa.

Mutta Suomessa tääkin olis varmaan omalla elämällä pröystäilyä.

kuitenkin siinä kerrotaan KOKO perheen kuulumisista ja on koko perheestä kuva. Sehän on ihana! Mutta, se on täysin eri juttu kuin että jennajessica on laitettu taljalle istumaan tonttulakki päässä.

Vierailija
46/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vakavampiakin ongelmia jotka saa pään viiraamaan kuin joulukortit mut mun mielestä se on vaan tyhmää.Lähinnä säälittää kun tavallisten lasten vanhemmat luulee lapsistaan liikoja ja odottaa et muutkin pitää niitä erikoisina.Sitäpaitsi vaik oliskin ihan valokuvauksellinen lapsi ja hyvin otettu kuva niin roskiinhan se menee jokatapauksessa ni kandeeko vaiva???

Vierailija
47/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheena on korttien inhoaminen?? Vai ettekö te tiedä sanojen eroa?

Vierailija
48/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein miettinyt mikä mulla lapsivalokuvassajoulukortteja vastaan on???

En tiedä vastausta mutta yksi ahaa-elämys tuli kuitenkin eli mitä vanhempi lapsi kuvassa sen vastenmielisempi se on.Pidän siis vauvoista joulukorteissa mut jos niitä kortteja tulee useita missä on joku eskari-ikäinen takkutukka virne naamalla niin inho nousee.Summasummarum; lähettäkää söpöjä vauvakuvia ja siirtykää koiran tai kissan kuvaan kun lapsi täyttää 3v.

Vierailija
49/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vrt. tykätä ja rakastaa. Jos joku kysyisi "miksi rakastat vuohenjuustoa", niin eikö siihen saisi vastat ne jotka vaan tykkää siitä, vaan pitää nimenomaan olla tosi ääritunne?

aiheena on korttien inhoaminen?? Vai ettekö te tiedä sanojen eroa?

Vierailija
50/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymykseen "miksi rakastat vuohenjuustoa"?

Vierailija
51/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama tuleeko niitä meille vai ei. En jaksa käyttää energiaani niiden vihaamiseen, en vain pidä niistä sen kummemmin.

Vierailija
52/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt tuskin muuttuisivat vaikka tunne muuttuisikin voimakkaammaksi.

Vierailija
53/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisille, esim tiedän että isäni tykkäisi kovasti saada tyttärentytöistä kuvia. Mutta en todellakaan oleta että ei-sukulainen ystäväni olisi kiinnostunut jälkikasvuni kuvista :). Siksi en itse niitä harrasta, koska en kovaasti jaksa innostyua jostain ystväni lapsesta...tosin en minä nyt niitä inhoakaan. Eivät herätä oikeastaan mitään tunnetta :).

Vierailija
54/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lähinnä "mikä aiheesas X on mieluisaa/epämieluisaa". En muutenkaan ajattele että kaikki pitäisi aina tulkita ihan pilkuntarkkaan kirjaimellisesti, etenkään nettikeskusteluissa.

Vierailija
55/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä pitäisi jotenkin ihastella. Tai että lähettäjä on lähettänyt sen "näytelläkseen" lastaan. Vaikka tämä ei olisikaan lähettäjän tarkoitus niin vastaanottaja usein sen näin tulkitsee ja siksi inhoaa niitä. Jos siis niitä nyt inhoaa, suurimmalle osalle varmaan ovat yhdentekeviä.

Vierailija
56/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on vaan joulukorteista. Jos joku kokee asiakseen INHOTA jotain joulukortteja, joissa on muiden "räkänokkien" kuvia taitaa omassa elämässä olla jotain tosi pahasti pielessä. Toivottavasti meille tulee tänä vuonna mahdollisimman erilaisia joulukortteja - lapsi-, koira-, tiimari- ym. kortit otetaan kaikki ilolla vastaan! Joulu on ihanaa!

Vierailija
57/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri tuosta em. syystä