Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kertoo jos mies "syöksyy" naisen luokse? Ihastuksesta?

Vierailija
14.11.2010 |

Haluaa ilmaista ihastuksensa? Rakastunut?

Onko teille käynyt niin?

Tarkoitan sellaista syöksymistä, jossa olet vaikkapa juuri pyytänyt juuri tapaamaltasi mieheltä jotain, ja mies singahtaa luoksesi huoneen toiselta puolelta ääntä nopeammin.

Minulla on pari kertaa erään tutun miehen kanssa käynyt niin. Olen hyvin hämilläni. Käsitän tuon "syöksymisen" niin, että mies haluaa viestiä näin kiinnostusta naiseen. Tai sitten se on mieheltä täysin alitajuista ja kertoo kiinnostuksesta/naisen viehätysvoimasta tähän mieheen.

Joka tapauksessa, se on hyvin imartelevaa :-)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes 10 km talvimyrskyssä vain päästäkseen mun luo :) Kyse eksästä eikä kukaan ole sen koommin samanlaista temppua tehnyt, höh.

Vierailija
2/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, hauska juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös että onko tämä jokin pelimiesten suosittu tapa iskeä naisia? Kyseinen mies on +45v. alfa. Ja hyvin todennäköisesti pelimies. On tuttu pitkältä ajalta.

En haluaisi mennä halpaan.

Vierailija
4/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko!! Sanokaa nyt jotakin.

ap

Vierailija
5/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajamalla muutaman kymmentä kilometriä luokseni illalla hyvin pitkän ja rankan työpäivän jälkeen, tietäen että seuraavana päivänä samanlainen. Ja ihan vain henkiseksi tueksi pyytämättä, vaikeassa tilanteessani.

Vierailija
6/20 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muuta elämää lainkaan?

Vierailija
7/20 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiinnostunut, se on selvä juttu! Mutta mä pyörittelen sitä onko se vaan pelimies vai onko se ihan oikeasti ihastunut / rakastunut... :-/

Eipä sitä tuollaisista yksittäisistä seikoista voi lukea. Ajattelen vaan jos joillain olisi joitain valaisevia kokemuksia tai näkemyksiä.

Niin, ja tuo mies on naimisissa. Aika härskiä toimintaa siis, vieläpä muiden edessä, jos nyt annan ruusunpunaisten silmälasien pudota silmiltäni.

Siis mä voisin antaa naimisissa olemisen anteeksi, jos hän katsoisi nyt löytäneensä suuren rakkautensa minussa ja siksi käyttäytyisi noin. Mutta jos ei...niin tämä hurmaava mies taitaa olla paatunut peluri-pettäjä.

t. ap

Vierailija
8/20 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiinnostunut, se on selvä juttu! Mutta mä pyörittelen sitä onko se vaan pelimies vai

Ainakin teatraalinen syöksyminen naisen luokse on osa pelimies koreografiaa.

Ja kuten aiemmin todettua "on hyvin imartelevaa". Tämän syöksyn kun opettelee, niin vuoden parin päästä se tulee todella uskottavasti.

Vierailija
9/20 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on käynyt vieraissa ja hyvittelee omaatuntoaan olemalla mielin kielin.

Vierailija
10/20 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pelimiehillä jokin koreografia? Kiinnostavaa!

Vierailija
11/20 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehillä on opeteltuna runsaasti erilaisia manöövereitä, kokeillevat niistä muutamia päästäkseen naisen pöksyihin.

Tavallisimpia peliliikkeitä on juurikin temput jotka imartelevat.

Vierailija
12/20 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kokeneet tietää, mitä temppuja kannattaa yrittää eri naistyyppeihin, mitä ei.

Vierailija
13/20 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelun eka vuosi sellaista, että mies ajoi joka päivä mun luokse 80km päästä eli päivittäin yhteensä 160km ihan vain nähdäkseen mut. Asuin silloin vielä vanhemmillani, olin niin nuori. Teki aika monta kilometriä vuodelle:) Sen jälkeen muutin asumaan samaan kaupunkiin ja vuosi siitä eteenpäin mentiin naimisiin.

Tämä kertoi ainakin siis rakastumisesta, ei ollut pelimies;) Tai jos olikin, niin on muuttunut ja rauhoittunut, koska on mun kanssa ollut jo 15v.

Vierailija
14/20 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei siitä voi päätellä, onko pelimies vai ei. Tosin jos naimisissa oleva mies tekee julkisesti noi niin mitä muuta se voisi olla kuin pelimies.

Vierailija
15/20 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä olen huolissani.

ap

Vierailija
16/20 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näillä' tiedoilla vaikea sanoa. Ota selvää, baby!!

Vierailija
17/20 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mahtavaa. On alfa. Selvä. Oletko sinä sitten lauman alin naaras? Vai mikä? Vai alfan ympärillä peppuaan pyörittävä naaras?

Ja tottahan toki mies on rakastunut sinuun. Kun kerran pyynnöstä nopeasti luoksesi singahtaa. Varaa kirkko, ja sitä ennen hotellihuone, jossa voitte sinetöidä rakkautenne. Ja sitten suunnata viemään eropapereita käräjäoikeuteen.

Tai sitten voit vain palata työpöytäsi ääreen lukemaan Linna-sarjaa.

Vierailija
18/20 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo "merkit" on ainoita millä päättelet miehen olevan ihastunut, niin olet aika heikoilla. Jos mies haluaa päästä sänkyyn kanssasi niin kyllä se sitä ehdottaisi, varsinkin jos kerta on joku James Bond.

Vierailija
19/20 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiinnostunut, se on selvä juttu! Mutta mä pyörittelen sitä onko se vaan pelimies vai onko se ihan oikeasti ihastunut / rakastunut... :-/ Eipä sitä tuollaisista yksittäisistä seikoista voi lukea. Ajattelen vaan jos joillain olisi joitain valaisevia kokemuksia tai näkemyksiä. Niin, ja tuo mies on naimisissa. Aika härskiä toimintaa siis, vieläpä muiden edessä, jos nyt annan ruusunpunaisten silmälasien pudota silmiltäni. Siis mä voisin antaa naimisissa olemisen anteeksi, jos hän katsoisi nyt löytäneensä suuren rakkautensa minussa ja siksi käyttäytyisi noin. Mutta jos ei...niin tämä hurmaava mies taitaa olla paatunut peluri-pettäjä. t. ap

no sä vaikutat toivottoman ihastuneelta, kun mietit jotain elettä näin kauan. ja melko itserakkaaltakin ;)

Vierailija
20/20 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ap miettii ruusunpunaisia laseja ja rakastumista ja ties mitä kohtuutonta. Pakko olla provo. Jos se on syöksynyt vaikka siksi että ap on kauhea kana ja mies pelkää että ap sössii homman jollei mies ehdi tehdä sitä ensin.