Onko timberlandin (lasten) talvikengat hyvia?
Kommentit (4)
Niissä on yleensä irroitettava pohjallinen, johon piirretty sopivan kokoinen jalka. Minusta pienehköjä.
Sellaiset mustat, joissa punaista tehosteena. Kaksi tarraa, joilla suljetaan. On tosiaan se irrotettava pohjallinen, josta oli tosi helppo katsoa oikea koko. Otin koon 31 ja pojalla ehkä 30 jalka oikeasti.
On nyt niitä pari kk pitänyt, enkä keksi mitään valitettavaa. Ovat kevyet, lämpivät ja ainakin tähän mennessä pitäneet jalat kuivina. Tosin loskakelejähän tässä ei ole ollut. Maksoi jotain 70 euroa.
Voisin ostaa tulevaisuudessakin.
Tänä talvena on pojalla ekaa kertaa Timberlandin talvikengät (ilmeisesti samanlaiset kuin nelosella, mustat punaisin tehostein ja kahdella tarralla). Ellokselta alekupongilla ostetut.
Ihan ok kengät. Poika itse tykkää näistä, laittaa nämä jalkaan, jos itse saa valita. Ei mitään hurjan suurta kokoa ja tosiaan se pohjallisen mittataulukko auttaa. Eivät tunnu kovin lämpimiltä, näillä kovemmilla pakkasilla on pidetty Tepsuja. Mutta on siis meillä enemmän tarkoitettu vähän lämpimämmälle ja loskaiselle kelille, kun ovat gore-texiä.
Aiemmin on ollut Timberlandilta kesäkenkiä. Pienemmissä kengissä on mielestäni ollut pohjat liian jäykät. Nyt nämä isomman koon kengät vaikuttavat pohjistakin sopivan joustavilta.
Tilausvahvistuksen mukaan olen näköjään tuon summan maksanut. Mutta ostin siis syksyisellä alekoodilla (alennus ehkä 50%?, en enää muista).
t. 5