Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän "perhe" hajoaa jos 3. lapsi tulee, mutta silti ehkäisy ei kiinnosta.

Vierailija
14.11.2010 |

Ehkäisy ei tunnu miestä kiinnostavan, eikä minuakaan.

Seksi on vähissä jatkuvan riitelyn ja pikkulapsiperhehelvetin takia, silti seksiä aina silloin tällöin tulee harrastettua.

Mahtaakohan lopputulos olla 3 huostaanotettua lasta, äiti pöpilässä ja isä vararikossa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietysti voi tehdä yhtään mitään. Ihme että olette selviytyneet noin pitkälle elämässä kuolematta tyhmyyteen.

Vierailija
2/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä haluaa ja koska meillä sitä seksiä haluaa aina mies, niin ei ole mun ongelmani jos paksuksi pamahdan.

Olen niin väsynyt, että tuskin raskauttakaan moneen kuukauteen huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä haluaa ja koska meillä sitä seksiä haluaa aina mies, niin ei ole mun ongelmani jos paksuksi pamahdan.

Olen niin väsynyt, että tuskin raskauttakaan moneen kuukauteen huomaa.

Kuulostaa kyllä todella vastuuttomalta ja typerältä.

Vierailija
4/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti kun kaiken maailman urpot sikiää ja me käydään lapsettomuushoidossa taas!

Vierailija
5/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, niin hän on se joka ehkäisyn hoitaa. Minä sitten loppupeleissä päätän jatkanko raskautta vai en, jos satun raskauden ajoissa huomaamaan.

Enkä kyllä usko että raskaudun, fyysisesti melkoinen ihme.

Itseäni en ala enää ehkäisyllä kuorimittamaan, koska en ole aloitteentekijä seksissä ja pärjään ilman seksiäkin.

Vierailija
6/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykomamma on herännyt. Huomenta!

Vierailija
7/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka yleensä on hedelmöityshoidoissa käyvillä naisilla raskautumisen esteenä. Ja olen kiitollinen siitä. ap

Vierailija
8/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhaa näitä samoja juttuja päivästä toiseen?

Vierailija
9/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ole pienintäkään aavistusta "varmoista päivistä". Mulla on aina sidepaketti mukana jos sattuu menkat alkamaan ilman että muistan koko asiaa kalenterista katsoa.

Vierailija
10/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tylsää vinkumista aamusta iltaan. Nyt lähden saunaan ja sitten vaikka päiväunille. Lapset ja ukko lähti anoppilaan isänpäivälounaalle, mua ei kiinnosta.

Vierailija
11/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pelaa venäläistä rulettia. Jos et jaksa ehkäisystä huolehtia etkä halua lisää lapsia niin älä nyt hyvä nainen seksiä sitten harrasta ollenkaan! Ja jos elämä on yhtä helvettiä jos nyt niin sitten se vasta on jos tulet raskaaksi!

Järki käteen nyt!

Vierailija
12/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi terveyskeskusreissu ja asia on hoidossa viideksi vuodeksi. Sen jälkeen sun ei tarvi miettiä koko asiaa ja kun pienin vähän kasvaa ja elämä sen myötä helpottuu, pääset jopa nauttimaan elämästäsi ilman että heti on taas vastasyntynyt vaippapeppu huollettavana ja yöt valvottavana. Vielä jos pelkäät että kolmas saa miehen lähtemään koko huushollista, niin melkoisessa jamassa olisit itseksesi kolmen lapsen kanssa.

Eli ei muuta kuin perhesuunnitteluneuvolaan aika ja ruiske tai kapselit niin asia on kunnossa.

Vierailija
13/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se itsellä vastuu kannettava jos pelaa venäläistä rulettia. Jos et jaksa ehkäisystä huolehtia etkä halua lisää lapsia niin älä nyt hyvä nainen seksiä sitten harrasta ollenkaan! Ja jos elämä on yhtä helvettiä jos nyt niin sitten se vasta on jos tulet raskaaksi!

Järki käteen nyt!

tosissaan näitä Psykomamman juttuja. Kunhan lämpimikseen louskuttaa leukojaan.

Vierailija
14/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan testi, kuinka pian psykomamma jaksaa jauhaa tylsiä juttujaan, jos kukaan ei kommentoi hänelle. Kaikki mukaan!

Vierailija
15/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katopa tätä:

http://online.vauva.fi/

Täällä käy muitakin, jotka pitää palstaa Facebookinaan. Ehkä vois sopia sullekin?

Vierailija
16/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan testi, kuinka pian psykomamma jaksaa jauhaa tylsiä juttujaan, jos kukaan ei kommentoi hänelle. Kaikki mukaan!

ei kommentoi. Pari kertaa jaksaa heittää lisää löylyä tai kokeilla uudella aloituksella, mutta kyllä se lopettaa.

Vierailija
17/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi mies ei voi käydä ottamassa sitä sterilointipiikkiä? Ja se olen kyllä minä, joka tästä perheestä 3. lapsen kohdalla häipyy. Otan ritolat jo synnäriltä ja häivyn niin pitkälle kuin äitiyspäivärahalla pääsee.

Vierailija
18/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti hankkiudun raskaaksi kun musta on niin ihanaa että raskaanaoleva nainen saa niin paljon huomiota joka paikassa. Ihan vaan sen takia voisin vielä yhden pennun tehdä, vaikken mä kyllä yhtään kertaa enää aio synnärillä vierailla.

Vierailija
19/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teille tulisi se kauan haaveilemasi tytär.

Vierailija
20/20 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttären synnyttämään. Nimikin on jo valmiina, Inka. Mutta jos rakenneultrassa selviäis että 3. tuholainen, eli poika olis tulossa, niin eipä paljon raskaus jaksais enää kiinnostaa.

Mutta mä kyllä inhoan vauva-aikaa niin paljon, että tuskinpa tyttären saaminen sitä yhtään ihanammaksi muuttaa.

Mutta nyt lähen saunaan ja nukkumaan...Pitäkää kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän