Tänään vaatepuodissa nolostuin...
Mieli teki uusia juhlatamineita. Kiertelin kauppakeskuksessa useita liikkeitä ja sopivan oloista ei tahtonut löytyä. Kerran sovitin nopeasti yhtä vaatetta tapaamatta kuitenkaan myyjää.
Sitten tulin pieneen liikkeeseen, jonka myyjä oli tosi avulias ja iloinen. Menin lopulta kahdeksan asun kanssa sovittamaan. Ja kurkkihan se myyjäkin sinne koppiin.
Siinä tuli sitten tämä nolo juttu. En ollut muistanut, että laitoin aamulla sukkahousut jalkaan, joissa oli iso reikä housujen alle. Myyjä näki. Samoin sovituskopissa olin ottanut päähineen pois ja likainen tukkakin hapsotti. Saunaan kun oli tarkoitus mennä heti kauppareissun jälkeen.
Joka tapaukseea lopulta poistuin kaupasta iloisena uusien vaatteiden ja asusteiden kanssa. Myyjä oli niin tehokas, että tuli ostettua vähän enemmänkin, kuin oli tarkoitus.
Mitähän se myyjäkin ajatteli?
Kommentit (22)
Tykkään tassutella paljain jaloin ja siksipä minulla ei edes ole kovin paljon sukkia kaapissa. Tajuan vasta sovituskopissa, että sukkani ovat eri paria, isovarvas paistaa reiästä tai kantapää vilkkuu. Jalat usein näkyvät sieltä kopin alareunasta.
Kylään mennessäni katson, että sukkani ovat asilliset, mutta jotenkin shoppailemaan lähtiessäni asia aina unohtuu.
joita käytän kuuakutisten aikana, koska tulee aika usein ylivuotoja, enkä viitsi uusia hienoja pilata:9 harvoin mä noita muuten käytän:)
9