Siis mä vihaan mun miestä! Rakasteliin aamulla ja
mies sormetti mua aika pitkään. Mentiin alas aamupalalle ja miehen kaveri oli myös aamiaspöydässä niin mies haistatti sillä sormiaan.
Mä oon niin raivona. Oon itkenyt koko päivän
Kommentit (62)
onneksi olkoon! Veikkaan, että vapaa-ajat rassailee jotain autonromuaan ja kulkee lippalakki päässä kesät talvet, ulkona ja sisällä. Toljottaa formuloita televisiosta eikä lue koskaan sanomalehtiä. En voi jatkaa, alkaa ärsyttää niin paljon.
Oikeasti, paljonko teillä on ikää?
että oli viimeinen kerta kun teillä harrastetaan seksiä vieraan ollessa talossa..
Aika kinkyä!
päin puhuttiin asiasta, että olis haistattanut mulkkuaan, jos joku mun kaveri olis ollut aamupalapöydässä.
Ja vaikka humalassa olit, niin se haistelu tapahtui sängyssä, mihin kaikki kaverit tuli teitä katsomaan :)
Eikö muutenkaan ajatellut käsiään pestä? Mä olisin raivonnut kyllä ihan siinä vieraan kuulle ja kääntänyt tilanteen noloksi miehelle.
Kuulostaa kovasti tutulta ja ikäkin täsmää.
Missäpäin mies asuu? Sano kaupunki/kaupunkinosa.
Mies on 42v
Jos niin älä jää katteleen sitä. Se on niin lapsellinen, että mulla meni totaalisesti hermot siihen. Aikuinen mies, mutta käyttäytyy kuin teini.
Olet ansainnut paremman.
On pitkä ja tumma.Ollaan oltu naimisissa 16 vuotta
Vaikuttavat hyvin läheisiltä kaveruksilta.
Olisiko tuon haistajan pitänyt myös maistaa sormia?
Melko homoa touhua minusta.
Nyt oon niin raivona, että ero voi tulla
ovat kateellisia ja haluaisivat samanlaisen vaimon :) mutta miehesi kyllä on urpo!
josko se naureskelu siitä loppuisi. Tai lähde itse jonnekin ja ilmoita, että jos ei nauraminen lopu niin seuraavaksi lähestyy eropaperit.
ja väitä, että ne haisee naapurin Teijon mulkulle.
Eiköhän se kikatus lopu....
mutta saahan tästä aina kirjoittaa omana kokemuksena.
todeksi. Joku kehari voi noin tehdä kyllä.
onko mies teini-ikäinen?