Siis mä vihaan mun miestä! Rakasteliin aamulla ja
mies sormetti mua aika pitkään. Mentiin alas aamupalalle ja miehen kaveri oli myös aamiaspöydässä niin mies haistatti sillä sormiaan.
Mä oon niin raivona. Oon itkenyt koko päivän
Kommentit (62)
Silli haisee sillille.
Pillu haisee pillulle.
Tästä lähtien, rakas,
sä haistelet pelkkää
silliä!
Anna miehelle vaikka myöhästyneeksi isänpäivälahjaksi purkki silliä kauniissa paketissa ja kylkeen onnittelukortti, jossa on tämä pieni runo.
Tai jos nuottikorvaa löytyy, voit ehkä säveltää runoon pienen melodian tai kokeilla josko joku valmis melodia (vaikka joku lastenlaulu) sopisi runoon. Sitten kajautat miehellesi tämän herkän musiikkiteoksen seuraavan kerran kun tyyppi mankuu piparia, ja laitat jalat ristiin. Ja pidät ne ristissä ainakin kuukauden!
Vaikka minulla protokollan mukaan onkin copyright tuohon sillirunoon, lahjoitan sen käyttöoikeudet kaikkien sellaisten Suomen naisten iloksi, jotka ovat naimisissa idiootin kanssa.
(Jos joku levyttää Sillirunon ja tekee siitä Sillilaulun ja siitä tulee valtava myyntihitti, haluan kuitenkin oman osani tuotosta ja nimeni krediitteihin!)
ystävätteri ihan fiksuksi luulleeni 36-vuotias mies miehelleni. Tai yritti, mieheni kieltäytyi kunniasta. Mutta eipä tuon vuoksi nyt itkeä kannata.
Nyt oon niin raivona, että ero voi tulla
Miehesi tässä urpo ja lapsellinen on.
ja provoile vähemmän.
Mutta haiseeko ne sormet sillille vai onko se legenda?
todeksi. Joku kehari voi noin tehdä kyllä.
mun kehari ei ikinä opi edes käsillään leikkimään, että onpa taas ala-arvoista kommenttia.
Ei edes parikymppiset tee noin
Vajaa mies. Taitaa olla sairas päästään.
ja oli 25v. Muutakin teki, esim. veti ihan yllättäen multa paidanhelman ylös saunaillassa niin että rinnat näkyi. Oltiin saunottu jo, eikä mulla rintsikoita alla.
Muutenkin oli tosi lapsellinen ja elämänhallinta ihan hukassa. Joo, voisi sanoa että ihan vajaa. Eron jälkeen sen kaveritki sanoi että onneksi älysin (siis minä) lähteä kävelemään siitä suhteesta.
Lähden kohta kaverin kanssa viettämään pikkujoulua stadiin.
viettämään itsenäisyyspäivää mun kanssa. Lupas tuoda tullessaan kiinalaista ja viinipullon
ruokailua? ja miotä se kaveri teki jo aamulla teillä?
ei oo mua koskaan oikeesti rakastanutkaan.
Haistatelkoon sormiaan muiden muijien kavereille. Onneks ei oo lapsia.
Seuraava mies saa olla huomattavasti nuorempi ja koulutetumpi!
Ei kai tää koskaan 0ikeeta rakkautta ollutkaan, vaikka oltiinkin iäisyys yhdessä.
tää ei ollukka provo!?
juu ihan oikean ratkasun teet kyllä!
mitä se on ton teon jälkeen mulle sanonut.
Painukoot sinne mitä muille haistattelee.
Onneks sillä on alkava kalju ja mahakin kasvanut, ei sitä kukaan toivottavasti huoli.
Mä oon vasta 36 ja uusi elämä edessä!
vuokran joudun kuitenkin vielä maksamaan. Toivottavasti mies otti opiksi.
Ja tää pikahoito otti yhteyttä eilen, mutta mä löin luurin korvaan.
Kylläpä täällä on nirppanokkia paikalla, ette selvästikään ymmärrä huumoria. Huolestuttavaa!
Onhan joo aika lapsellinen teko mieheltä mutta musta silti ihan hauska juttu.
Jos se sun värkkisi on oikeesti haissut pahalle (sillille) niin sit mua enemmän hävettäis.
jälkeen? Vähän liian uskomattomalta kuuluu.
Kyllä meillä pestään kädet ennen syömistä.