maksaako taloyhtiö/vuokranantaja minulle sähkömiehen?
eli pistorasia kärähti,ja tuttu sähkömies oli sitä mieltä,että pistorasia oli aikansa elänyt,jotkut jouset löystyneet,joka aiheutti palon pistorasiassa,eli kosketushäiriöstä aiheutunut palo.
sehän tietty tuhosi astianpesukoneen töpselin,sulatti sen. mielestäni vuokranantajan olisi korvattava myös astianpesukoneen johdon vaihdosta aiheutuvat kulut. vai?
taloyhtiö luonnollisesti maksaa sähkömiehen paikalle uusimaan pistorasian.
Kommentit (5)
itse astianpesukone ei ole vioittunut muuten kuin että se johto pitää vaihtaa uuteen. ja koska se rikkinäinen pistorasia sai sen sulamamaan,niiin....
ap
itse astianpesukone ei ole vioittunut muuten kuin että se johto pitää vaihtaa uuteen. ja koska se rikkinäinen pistorasia sai sen sulamamaan,niiin....
ap
mut silti se johto menee sun omasta vakuutuksesta. SÄ olet vuokrannut asunnon siinä kunnossa kuin se on ollut. Jos pistorasia oli vanha tai viallinen niin mitäs työnsit siihen johdon. Jos taas se ei susta näyttänyt vanhalta vaan ihan normaalilta niin millä perusteella vuokranantajan sitten olisi pitänyt pystyä ennustamaan, että se hajoaa juuri nyt sun astianpesukoneesi kohdalla?
Tarvikkeet eli uudet pistorasiat piti maksaa itse. Sähkömiehen töitä ei. Tosin hän vaihtoi pari rikkinäistä lämpöpatteria samalla ja niitä ei tarvinnut itse maksaa.
uusi apk menee kyllä sun ihan omasta kotivakuutuksesta.
t: kiinteistösihteeri