Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siedättekö ihmisiltä tällaista käytöstä?

Vierailija
13.11.2010 |

Mulla saattaa olla tänään huono päivä ja ärsyttää hyvin moni asia, mutta nämä alle listatut asiat eri ihmisissä ärsyttää tosi paljon. Kaikilla on huonoja piirteitä ja mulla varmasti itsellänikin iso kasa, mutta mä en jaksa ihmisissä näitä juttuja nyt yhtään:

- ystävä kiukuttelee mulle, kun ei ole tullut raskaaksi, on töykeä ja sanoo mitä sylki suuhun tuo. Olen ymmäertänyt ja kuunnellut, vaikka saan paskaa niskaan, en jaksa enää, ei ole mun vika jos stressaa asiasta ja ehkä siksi ei tule raskaaksi

- Jos ostan lapselleni jonkun vaatteen, kaveri aina vertaa, kuinka hän on ostanut samanlaisen kirpparilta ja tuo esille kuinka vähän oli maksanut verrattuna mun uutena ostamaan. Mitä kenellekkään kuuluu, jos ostan vaatteita ja leluja uutena, en mä toitota mitö ja mistä ja millä hinnalla olen ostanut.

- Jos en halua olla jonun kanssa tekemisissä, välttelen ko ihmistä, keksin joka kerta jonkkun tekosyyn, miksen pääse käymään, en koskaan kutsu meille ja silti tää ihminen jatkuvasti laittaa viestiä, koska menisin heille. Eikö tajua, että en halua olla tekemisissä, kun niin suoraan välttelen, enkä ota mitään yhteyttä!!!

- Vaikka meillä on lapsi, saatamme SILLOIN TÄLLÖIN ottaa OIKEASTI SIVISTYNEESTI lasin viiniä, jos tehdään hyvää ruokaa. No, yksi ihminen sitten jaksaa arvostella, ettei saisi ottaa edes yhtä lasia! Ja koskaan ei olla otettu kuin se 1 lasi ja sekin harvoin. Onko se sitten niin kamalan väärin?

- Lapsemme juo vielä joskus tuttipullosta, vaikka on melkein 3v. Pääsääntöiseti juo mukista. Mitä hel..ttiä se kenellekkään kuuluu, kun eräs asiaan puuttuja ja arvostelija on olemassa. Ei tuota vahinkoa lapselle tai ko. ihmiselle.

-En jaksa aina kerätä / siivouttaa lapsilla leluja kasaan, kun leikit on loppu. Eräs äiti sanoimeille tullessaan, että voihan ne lelut joskus olla noin, kunhan ei koko aikaa. Mitä se sille kuuluu!!???!!!! Ei se meillä asu ja leluja oli lattialla varmaan 5 kpl.

Et tällaisia ärsytyksiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaltaisiasi tapauksia varten. Viitsitkö laittaa osoitteesi niin laitetaan sossutädit hoitamaan asiasi kuntoon.

Vierailija
2/11 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaltaisiasi tapauksia varten. Viitsitkö laittaa osoitteesi niin laitetaan sossutädit hoitamaan asiasi kuntoon.

ja minkähän takia? ihan normaali ärsytyksiä tuossa tuli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi nyt vaan provoilee tuolla tyylillä. Hänet tunnistaa helposti.

Vierailija
4/11 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ärsyttävät juurikin ihmiset,jotka arvostelevat tai puuttuvat toisten asioihin.

En pidä sellaisista ihmisistä lainkaan. Itse en juorua, enkä arvostele muita.

On tosi vaikea löytää kaltaistaan ystävää, kun tuntuu, että kaikki ovat noita arvostelijoita.

Vierailija
5/11 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi nyt vaan provoilee tuolla tyylillä. Hänet tunnistaa helposti.

mitähän nautintoa saa tuosta?

Vierailija
6/11 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti mieleen lukiessani, että mikähän sua ihan pohjimmaltaan ärsyttää. Noi tuntui jäävuoren huipulta, ei itse pointilta.

Tuohon yhteen kohtaan sanon ihan oikean neuvon: se ystävän välttely. Minusta on raukkamaista jättää toinen odottamaan tapaamistavain tekosyiden takia: toinenhan voi oikeasti luulla että puhut totta! Rehellisiäkin ihmisiä on joilla oikeesti on este perumiselle eikä vain vale-este. Etkö voisi kauniisti sanoa,että tällä hetkellä et nyt jaksa tavata häntä ollenkaan. Älä valehtele, se ei tuo viime kädessä hyvää oloa sullekaan. Reilu, mutta kohtelias peli on parempi.

Jotenkin tulee mieleen, että olet muista syistä kireänä.

Vierailija
7/11 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sama veto kuin minnä: poista puhelimesta, FB:stä jne. kaikkien tuollaisten ihmisten nimet, joita et enää jaksa. Kaikki vanhoja kaveruuksia ei tarvitse roikottaa mukana velvollisuudentunnosta tai yhteisten muistojen takia.

Lakkaa vastaamasta puhelimeen, jos se kuitenkin soi. Ei tarvitse keksiä tekosyitä.

Olo keveni todella paljon, kun jäljelle jäi oikeat kaverit. Poissa ovat ne, jotka tarvitsivat minua korostaakseen omaa erinomaisuuttaan alentamalla muita.

Vierailija
8/11 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen, että mikä ongelma ap.lla on kun kokee kaikkien ihmisten sanomiset ärsyttäväksi.

Liioitteletkohan hieman.

Vierailija
9/11 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi kauniisti sanoa,että tällä hetkellä et nyt jaksa tavata häntä ollenkaan. Älä valehtele, se ei tuo viime kädessä hyvää oloa sullekaan. Reilu, mutta kohtelias peli on parempi.

pieni valkoinen valhe on todella paljon ystävällisempää, sosiaalisempaa ja normaalimpaa käytöstä kuin "sanoa kauniisti" (???) että ei nyt huvita tavata ko. henkilöä. Kyllä normaalijärkisen ihmisen pitäisi tajuta vinkistä vaari.

Vierailija
10/11 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetunto, kun viitsiet edes miettiä moisia mitättömyyksiä.

Vierailija
11/11 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetunto, kun viitsiet edes miettiä moisia mitättömyyksiä.

on sitten pakko kuunnella?

Suurelta osalta suomalaisia nayttaa puuttuvan joku filtteri paasta joka suodattaisi niita sanottavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi