ottaisitko silikonit, jos sulla olisi tälläiset rinnat..
olen miettinyt ja harmitellut koko ikäni erikokoisia, pieniä riipputissejäni koko 75A, olen 26v ja 3 lasta synnyttänyt ja lapsiluku olisi täynnä, esteenä tuolle silikonien otolle on se että minulla on 2tyttölasta ja en haluasi heille näyttää "huonoa" esimerkkiä, silikonien otolla.. Ja tietenkin riskit pelottaa.. Mitä sinä tekisit? tuossa vielä kuva omista patalapuistani:/ Mitä sinä tekisit?
Kommentit (25)
Rinnat ovat osa ihmistä, joillain isommat, joillain pienemmät. Mä en ymmärrä, miksi ihminen menisi kirurgisesti muokkaamaan omaa vartalomalliaan. Kauneus tai seksikkyys ei ole uhkeudesta kiinni. Mä en ylipäätään ymmärrä, miksi joillain on se ajatus, että vain isot rinnat on "riittävät"? Rinnat kuin rinnat, pylly kuin pylly, kyllä viehätysvoima tulee jostain muualta kuin rintaliivien sisältä. Tai jos ajattelee sen tulevan, on syytä hakeutua ratkomaan ongelmiaan psykologin kanssa.
Omaa vartalotyyppiäsi voit korostaa sille sopivalla pukeutumisella, ja minusta pitäisi unohtaa se, että rintoja pitäisi jotenkin kasvattaa. Onhan huippumallitkin pienirintaisia. Toisaalta myös on hirveästi vaatteita, jotka on suunniteltu nimenomaan pienirintaisille, joista isorintainen voi vain haaveilla, tai sitten näyttää maksetulta naiselta.
Ja annat kyllä tyttärillesi huonon mallin suhteestasi kehoon. Toiminnallasi suorastaan kehotat heitä toimimaan tulevaisuudessa samoin. Eli naiseudelle ja naisten oikeudelle olla nainen ilman kymmenen kilon riippoja peukku ylös, silikonitisseille peukku alas.
Varsinkin jos lapset ovat pieniä eivätkä vielä ymmärrä niin ei niille tarvi edes kertoa. Jos AA muuttuu A:ksi tai pieneksi B:ksi niin ei sitä kaikki edes huomaa!
tule tietoisiksi siitä, että mamin tissit on kasvaneet vuonna 2011 pari pykälää. Ei lapsilta voi ikuisesti pimittää tietoa silikoneista.
luuletteko te, että lapset tekee kaikki asiat täsmälleen samoin kuin vanhempansa?? Yleensä se menee niin, että halutaan tehdä nimenomaan juuri päinvastoin. Jos isä ryyppää, niin itse ryhdytään absolutisteiksi. Jos vanhemmat eroaa, niin halutaan pitää avioliitto kasassa. Jos äiti hommaa silikonitissit, niin itse ei ainakaan sellaiseen alennu. Jne.
Jos susta itsestas tuntuu silta ja tama asia haritsee SINUA niin mika asiaan on todella esteena? Jos se saa sinut tuntemaan itsevarmemmalta ja sinusta tuntuu hyvalta ajatukselta. Sinun kehosi, paata mita itse tahdot ja mika sinulle on parasta. Ja unohda mita lapset ajattelisivat. He kylla ymmartavat kun ovat tarpeeksi vanhoja ja eihan sinun ole pakko kertoa heille ollenkaan. Tee milta itsestasi tuntuu alaka kuuntele mitattomia kommentteja "etta ala ota mulla on samanlaiset veltot lurppanat, etta hyvat on" jos kerran itse et ole tata mielta!
vaan odotatte,kuvasta viis.
Minusta ap:n jos rahaa kerta on eikä se olis muusta pois niin pitäisi ottaa silikonit.
Varsinkin jos lapset ovat pieniä eivätkä vielä ymmärrä niin ei niille tarvi edes kertoa. Jos AA muuttuu A:ksi tai pieneksi B:ksi niin ei sitä kaikki edes huomaa!
Mulla on 80DD rinnat ja kaksi 2v kestänyttä imetystä takana. Noh,ne ROIKKUU. Harkitsen vakavasti kohotusleikkausta,koska mulla massaa tisseissä kyllä on... rahaa ei vaan löydy :(