Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä lohduta ei toi vauva-lehden kansi mutistilapsen äitiä.

Vierailija
04.01.2011 |

Lapseni on 5 v eikä vieläkään tule sanoja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohduttaa?

Vierailija
2/9 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oliko sun tarkoitus provoilla tyyliin

"Loukkaa kun lähetätte lapsettomille kuvia lapsistanne"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitäkään, jotka ovat odotusaikana lehden tilanneet ja synnyttäneet kuolleen lapsen.

Ikävää, mutta sellaista se elämä joskus on.

Vierailija
4/9 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä minua ainakin loukkaisi, jos Vauva-lehden kannessa olisi otsikko: Hei 5-vuotias ei puhu vieläkään.

Vierailija
5/9 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yksi lapsi riittää meille" kun olemme vuosia tuloksetta yrittäneet sitä toista.

Vierailija
6/9 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse artikkelikin lehden sisällä aika turha. Se ei huomioinut mitenkään, että normaalissakin puheenkehityksessä voi olla suuria eroja eri lasten välillä. Sen artikkelin perusteella olisin varmaan huolestunut tosi pahasti, kun mun 1 v 8 kk ikäiseni puhui silloin vain pari sanaa, vaikka se on vielä ihan normaalia. Ja normaalia olisi vaikka ei vielä puhuisi mitään.

Turhia tuollaiset artikkelit, jotka kertovat vain keskiarvot eri kehitysvaiheista, mutta eivät yhtään syvällisemmin miten kehitys vaihtelee ihan normaaleissakin rajoissa.

Vierailija
7/9 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/9 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 9

Vierailija
9/9 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkan biisi Anna käsi ku tunnen yhden, kenen käsi on amputoitu.

Samoin lausahdus Run, Forrest, run ja kirja Juokse poika juokse, loukkaa mua, kun teen töitä mm. liikuntavammaisten kanssa.

Ja kuinka paljon löytyy kirjoja, lauluja, elokuvia, vitsejä, tieteellisiä artikkeleita, lehtijuttuja, joista saa vääntämällä loukkaavan vammaisia, kuuroja, sokeita, IHAN KETÄ VAIN kohtaa.

Eli kaivetaan ne herneenpalot nenästä, jooko. :)

Voi olla, että ap:n viesti oli vitsi, mutta... No, tuollaiset vitsit helposti leimaa kaikki erityislasten vanhemmat säälikorttia heilutteleviksi kateenpaskoiksi ikikatkeriksi pölöiksi.

t. erityislapsen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme