ottaisitko silikonit, jos sulla olisi tälläiset rinnat..
olen miettinyt ja harmitellut koko ikäni erikokoisia, pieniä riipputissejäni koko 75A, olen 26v ja 3 lasta synnyttänyt ja lapsiluku olisi täynnä, esteenä tuolle silikonien otolle on se että minulla on 2tyttölasta ja en haluasi heille näyttää "huonoa" esimerkkiä, silikonien otolla.. Ja tietenkin riskit pelottaa.. Mitä sinä tekisit? tuossa vielä kuva omista patalapuistani:/ Mitä sinä tekisit?
Kommentit (25)
ja nyt A/B.
Mä olen tyytyväinen! Voi olla jopa ilman rintsikoita, ennen ei olisi voinut kuvitellakan.
Ei hölsky juostessa jne. Paljon mukavampi olo.
Mieskään ei onneksi ole isojen tissien perään.
mä en itse ottais silikoneja, vaikka tosi pienet rinnat onkin, ja nyt imetyksen jälkeen vielä pienemmän oloiset A/AA. Minä olen ihan tyytyväinen tyttömäiseen ulkonäkööni näillä rinnoilla, kun olen muutenkin hoikka ja lyhyt. Topattuja rintsikoita käytän kyllä, että olis edes jonkinlainen figuuri!
Ehkä sitten ottaisin vaikka c-kupit jos olisin joku julkkis jonka työnsaanti riippuu ulkonäöstä.
mä en itse ottais silikoneja, vaikka tosi pienet rinnat onkin, ja nyt imetyksen jälkeen vielä pienemmän oloiset A/AA. Minä olen ihan tyytyväinen tyttömäiseen ulkonäkööni näillä rinnoilla, kun olen muutenkin hoikka ja lyhyt. Topattuja rintsikoita käytän kyllä, että olis edes jonkinlainen figuuri!
Ehkä sitten ottaisin vaikka c-kupit jos olisin joku julkkis jonka työnsaanti riippuu ulkonäöstä.
Mä taas en ole kropaltani kovinkaan siro, vaan takapuolta ja reittä löytyy (BMI ei silti ole kuin 23 eli ihan normaalipainoinen olen), joten pienet rinnat vain korostavat epäsuhtaisuutta. Toki ainahan voisi liikkua, jotta saa tapapuolta reisiä pienemmäksi mutta olen muutoin ihan tyytyväinen kroppaani.
Olen jo monta vuotta halunnut ede vähän isommat rinnat, sillä kyllä laudaksi haukkuminen on jättänyt jälkensä =( Ihan kuin voisin geeneilleni mitään. Enkä siis ottaisi silikoneja miesten takia (oma mieheni ainakin pitää rinnoista) vaan itseni takia, jotta tuntisin oloni paremmaksi. Valitettavasti köyhällä kotiäidillä ei kauheasti ole varaa silikoneihin eli pitää sitten vissiin oppia elämään pienirintaisena =(
Ainakin selvittäisin tarkkaan eri vaihtoehdot.
Mitä minä olen lukenut/nähnyt ja kavereiltani tiedän, niitä silikoneja on jouduttu uusimaan (jopa poistamaan) joissakin tapauksissa aika tiheäänkin.
Leikkauksesta toipuminenkin kestää yllättävän pitkään. Joillekin tutuilleni on rintoihin kertynyt niin paljon nestettä/turvotusta, että ovat joutuneet ramppaamaan punkteerauksissa. Lisäksi rintoihin voi jäädä alentunut tunto tai hermoja "nipistelee", kun ne etsivät uutta reittiä. Olen nähnyt myös useita tosi rumannäköisiä silikoniarpia.
Minulla on syöpäleikkauksen jälkeen toinen rinta C-kuppi ja leikattu rinta noin 1/3 siitä alkuperäisestä. Eipä minua haittaa, eikä ole haitannut miestänikään. Minä jopa saisin vielä ilmaisen rinnanrekonstruktion julkiselta sektorilta niin halutessani, mutta en halua siihen ruljanssiin.
Pärjään vallan mainiosti hyvillä topatuilla rintsikoilla. Eikä minua näe alasti muut kuin mieheni. Uimahallikäynnit ym. ei myöskään haittaa. Tuijotelkoot naiset, jos haluavat.
oli samankokoinen kuin sinä ja lapset tehty. Hänellä tosi luonnollisen näköiset rinnat nyt eikä niistä edes huomaisi että on silikoonit jos ei tietäisi. :) Eli kun kohtuuden rajoissa ottaa kokoa lisää niin ei siinä mitään :)
Minä olisin varmaan hänen tilassaan ottanut myös. Mutta tiedän muutaman joka on hakenut silkkarit sillä tyylillä: "et mahd. tekotissien näköiset" ja sellaisia jalkapalloja en kyllä haluaisia :(
ole rintojen suurennus, jossa käytetään kehon omaa rasvaa? Siis, tehdään rasvaimu esim. reisiin ja se siirrettään rintoihin. Muistaakseni taisi olla jopa halvempi vaihtoehto kuin silikonit eikä keho ainakaan rupea hylkimään, koska on "tuttua" rasvaa.
Yleensä omasta rasvasta tehty rinta tehdään vatsamakkaroista (Tram-leikkaus), toinen vaihtoehto on selkälihas (LD-kieleke).
En ottaisi silikoneja. Pienet tissit on ilo ja autuus. Kyllä isommilla tisseillä tulee asiat paljon vaikeammaksi, kuten lenkkeily tai pelkkä juokseminen bussin perässä.
En ottaisi silikoneja. Pienet tissit on ilo ja autuus. Kyllä isommilla tisseillä tulee asiat paljon vaikeammaksi, kuten lenkkeily tai pelkkä juokseminen bussin perässä.
on vain se, että saa kuulla haukkuja (lauta yms.) mikä nakertaa itsetuntoa. Tämäkin palsta on hyvä esimerkki siitä, kuinka arvostetaan enemmän isoja rintoja ja pienet omaava ei ole edes nainen =/
odotan nyt toista lastamme, olen 24 vuotias.
kuppikoko on nyt n.d, mitat 159/50-52kg(paino siis kun en ole raskaana).
ennen ensimmäistä raskautta rinnat oli ihan ok, kuppikoko oli c, mutta en ole koskaan oikein tykännyt rinnoistani. ne on luonnostaan sellaiset aika riippuvat.
toisen lapsen jälkeen haluaisin mennä rintaleikkaukseen.
on vain se, että saa kuulla haukkuja (lauta yms.) mikä nakertaa itsetuntoa. Tämäkin palsta on hyvä esimerkki siitä, kuinka arvostetaan enemmän isoja rintoja ja pienet omaava ei ole edes nainen =/
Sun tissien ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet. Mulla on isot rupsahtaneet tissit ja mieluusti ottaisin a-kupin. Osta topatut liivit, niissä ei ainakaan ole mitään riskiä.
haluaisin siis rintojenkohotusleikkaukseen, kokoon olen tällä hetkellä tyytyväinen.
tosin en ole varma oikeasta koosta tällä hetkellä, esikoinen on nyt reilu 1 vuotias ja olen juuri lopettanut imetyksen ja nyt tosiaan raskaana.:)
mun yhdellä kaverilla on silikoonit ja yhdellä tutulla, niillä ainakin lopputulos on ollut todella hyvä ja luonollinen.
http://www.siluetti.fi/fin/Plastiikkakirurgia/rintojen_suurentaminen_om…
rahaa, niin olisin jo varmaan varannut ajan tuohon.
mutta en uskalla, eikä ole kyllä ylimääräistä rahaakaan. Mulla hävisi imetysten jälkeen rinnat oikeastaan kokonaan. Kuppikoko on varmaan joku AAA, jos sellaista on edes olemassa. Eli jäljellä on melkein pelkästään nännit. En kehtaa missään tilanteessa olla ilman paitaa/rintsikoita. Pahinta tässä on se, että olen eronnut pari vuotta sitten. Mahdollisuus löytää uusi mies on nolla, koska kukaan mies ei voi haluta rinnatonta naista. Tai en ainakaan usko, että sellaista miestä on olemassa.
Olen jopa miettinyt, että myyn asunnon ja muutetaan pienempään asuntoon, jotta saisin rahaa rintojen suurennusleikkaukseen. Mutta pelkään niitä riskejä, eikä ole mahdollista olla pitkään sairauslomalla. Siksi alkoikin kiinnostamaan tuo toinen menetelmä. Onko se tosiaan ihan vaaraton toimenpide? Saisiko lähes rinnaton nainen sillä edes A-kupin (se riittäisi mulle)? Mistä repisin sen 9000 €, mitä ilmeisesti maksaisi?
mutta en uskalla, eikä ole kyllä ylimääräistä rahaakaan. Mulla hävisi imetysten jälkeen rinnat oikeastaan kokonaan. Kuppikoko on varmaan joku AAA, jos sellaista on edes olemassa. Eli jäljellä on melkein pelkästään nännit. En kehtaa missään tilanteessa olla ilman paitaa/rintsikoita. Pahinta tässä on se, että olen eronnut pari vuotta sitten. Mahdollisuus löytää uusi mies on nolla, koska kukaan mies ei voi haluta rinnatonta naista. Tai en ainakaan usko, että sellaista miestä on olemassa.
Olen jopa miettinyt, että myyn asunnon ja muutetaan pienempään asuntoon, jotta saisin rahaa rintojen suurennusleikkaukseen. Mutta pelkään niitä riskejä, eikä ole mahdollista olla pitkään sairauslomalla. Siksi alkoikin kiinnostamaan tuo toinen menetelmä. Onko se tosiaan ihan vaaraton toimenpide? Saisiko lähes rinnaton nainen sillä edes A-kupin (se riittäisi mulle)? Mistä repisin sen 9000 €, mitä ilmeisesti maksaisi?
Muiden kokemuksia siis olisi kiva kuulla. Tuon hintahan oli noin 8500, mutta tietenkin pitää laskea päälle matkakulut yms.
Ei, sillä, että minulla tuollaiseen varaa olisi. Näillä tuloilla minulla kestäisi 7 vuotta säästää tuo summa =(
Vasen tissi on vähän pienempi. En nähny kuvaa mutta ei pienet oo huono juttu!
Ajatteles, kun vanhoina sitten lihotaan hiukan niin sitten ei oo riipputissejä! Vaan nätit muhkeet rinnat ;D Mä kävelen hyvinki suorassa ja tissit ojossa vaikka onki pienet! Mutta onko nättiä jos hoikka pienirintainen nainen kävelis kumarassa kuin piilotellen jotain. Ajatteles hoikkia jumppareita. Niillä on hyvä ryhti ja ne on tosi kauniita vaikka on pienet rinnat! Hyvä ryhti on paras tapa näyttää itsevarmuutesi! Ja tissithän ei sitä vie. :)
T:4 lasta ja 30v A75
olen 80E ja julkisestikin kadehdin suuresti pieni ja normaalirintaisia. Isoista ei ole kuin haittaa. En pääse edes pienennykseen, mulla on myös leveät hartiat eikä varmaankaan siksi mitään niskavaivoja isoista tisseistä.
Vaatteetkin näyttää kauniimmilta pienirintaisilla ja ne voi aina laittaa topatut liivit. Mun liivit on mallia minimizer.
Minulla on myös rinnat 75A, joskaan eivät ole kuin kutistuneet imetyksien myötä.
Esimerkin antamisesta...minkä ikäisiä lapsesi ovat? Jos ovat vähän pienempiä, tuskin ymmärtävät silikoneista mitään. Ehkä vanhemmiten tajuavat jo, mutta ehkä sitten voit keksiä jonkin todella hyvän selityksen =)
En minäkään mitään jättirintoja halua. B-kuppi riittäisi minulle oikein mainiosti, kunhan etumuksessa olisi edes vähän jotakin.