Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tripp Trapp Newborn Set?

Vierailija
12.11.2010 |

Saako tätä tilattua mistä ja paljon tuo pelkkä kaukalo-osuus maksaa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme ko tuotteen ENSIMMÄISELLE lapsellemme, ja olemme olleet hurjan tyytyväisiä! Vauva on kököttänyt alusta asti ruokailujemme ajan siinä ja viihtynyt. Ennätys oli, kun illallistimme 5h ajan kaveripariskuntamme kanssa, ja vauva sai seurustella mukana ja välillä ottaa toteat. Sitteriä emme ole hankkineet lainkaan.

Tuo ei käytössä kulu ja jos lapsia tulee useampi, varmasti on hintansa väärti. Uskon myös, että tuon saa myytyä, kun omaa käyttöä ei enää ole.

Vierailija
22/33 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelin tolle tuotteelle. Onko ehkä ensimmäinen lapsi tulossa? :D

Samalla tavalla voisin sanoa, että minua naurattaa kantoliinat - en ole koskaan niitä ymmärtänyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta 119 euroa. Värinä vain se beige. Maksimipaino lapselle 9 kg.

Vierailija
24/33 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka perusteivat turhakkeeksi ja mainitsivat sitterin ovata hassuja. Tämähän on sitteri! Itse ajattelin ostaa seuraavalle. Meillä oli esikolla sitteri lainassa ja siis ostaisin tämän sitterin sijasta. Ei meillä vauva viihtynyt enää sitterissä istumaan opittuaan, joten 6kk iästä ei oikeastaa käytetty ollenkaan. On minusta monikäyttönen, koska käy meidän jo omistamaan Trip Trappiin tai voi pitää suoraan lattiallakin.

Vierailija
25/33 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä sitteri on ollut yksi parhaita ostoksia. Meillä on isoja ja vauhdikkaita koiria sekä usempi kissat. En halunnut vauvan jäävän eläinten jalkoihin. Sitterissä poika oli turvassa, eikä minun tarvinnut kytätä elukoita tai eristää niitä toiseen huoneeseen. Asumme kylmälattiaisessa puutalossa, joten senkään puolesta ei tehnyt mieli pitää vauvaa lattialla, jossa lämpötila voi kovina pakkaspäivinä olla vain 12-15C.

Vauva viihtyi sitterissä alusta lähtien tosi hyvin, tämä oli selkeästi yksi lempipaikoista. Muuten huonosti päikkäreitä nukkuva poika nukkui parhaiten pöydän päässä sitterissä, kun pöydän ympärillä hälisi äänekäs vierasseurue, tai kun itse istuin vieressä tehden töitä läppärillä. Myöskin ruuanlaiton katselu sitterissä ihmisten tasolla istuen oli mieluista puuhaa. Selkävaivaiselle äidille korkealla oleva sitteri oli myös siitä kiva ettei tarvitse kumarrella.

Hankimme sitterin käytettynä hyvässä kunnossa hintaan 90€. Hinta tuntui kovalta noin simppelistä esineestä, mutta nyt jälkeenpäin ajatellen se on kyllä ollut hintansa arvoinen.Toisaalta itse syöttötuolista maksoimme vain muutaman kympin. Syöttötuoli on noin 10v vanhaa mallia, joten periaatteessa newborn-kaukalo ei siihen sovi, mutta pienellä tuunauksella se istui kuin uuteen (hiottiin selkänojan ylempään puolaan 5mm kolot kaukalon lukituskielekkeille).

Ainoa miinus (hinnan lisäksi) on koko, saisi olla hieman suurempi, jotta keskikäyrien poikavauva mahtuisi siinä puolivuotiaaksi, meillä alkoi käydä pieneksi 4,5kk iässä.

Vierailija
26/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle, vaan just tokalle. On tosi hyvä, naureskeelkoon kuka haluaa. Vauva nauttii päästessään osalliseksi yhteiseen ruokailuun ja näkee muut. Ennen vaan huusi lattianrajasta tai sitten jonkun piti pitää sylissä ja taituroida oman ruokailunsa ja vauvan kanssa. Varmaan ilmankin pärjää, mutta meillä ainakin helpottanut arkea tosi paljon.

Vierailija
27/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle, vaan just tokalle. On tosi hyvä, naureskeelkoon kuka haluaa. Vauva nauttii päästessään osalliseksi yhteiseen ruokailuun ja näkee muut. Ennen vaan huusi lattianrajasta tai sitten jonkun piti pitää sylissä ja taituroida oman ruokailunsa ja vauvan kanssa. Varmaan ilmankin pärjää, mutta meillä ainakin helpottanut arkea tosi paljon.

Ei se käyttöikä nyt musta niin kamalan lyhyt ole. Meillä istuu vielä vauva 6kk siinä kun en kauheasti tykkää vielä muuten istuttaa, vaikka varmaan osaiskin. On jotenkin enemmän turvassa ja vakaasti siinä. Siihen saa lelunkin roikkumaan, meillä sujuu nykyään ruokailut tosi kivasti kun molemmat lapset, taapero ja vauva istuvat vierekkäin tuoleissaan ja näkevät toisensa ja höpöttävät omiaan. Niillä alkaa olla jo ihan omat juttunsa varsinkin ruoka-aikaan, en siis todellakaan kadu ostosta. Ja saahan sen sitten myytyä poiskin.

Vierailija
28/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolmas lapsi oli sellainen, ettei viihtynyt lattianrajassa sitterissä, vaan halusi nähdä pöydälle. Hänelle tuo olisi voinut olla kiva. Sitteriähän ei saa laittaa pöydälle tms. mistä se voi pudota, vaikka niin jotkut näköjään tekevät.

Vierailija
29/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin hankin tuon meidän vauvalle :)

Vierailija
30/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi että on ollut iso helpotus. Lapsi viihtyy ja seurustelee aikuisten tasalla, ei siellä lattialla kukaan viihdy. Sama idea kuin Stokken rattaissa, kumpaakaan emme antaisi enää pois.

Vierailija
31/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä harkitsen ostavani tuon kakkoselle. Tuota voi käyttää myös ihan lattialla, eli ei pelkästään tuoliin kiinnitettynä. Jotenkin tuntuu että lattialla olevassa sitterissä vauva jää esikoisen jalkoihin, tuossa saisi vähän korkeammalle. Ja tosiaan tuo että vauvan saisi mukaan myös ruokapöytään. Meillä ei voitu siirtyä syöttötuoliin vielä 6kk iässäkään, kun ei vauva osannut kunnolla istua joten kyllä tuolle olisi käyttöä ollut pitempäänkin kuin puolivuotta

Vierailija
32/33 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt selvittää miten ergonominen tämä laite on? Ja voiko vauva olla siinä enemmän kun vaan vähä aikaa? Näyttää nimittäin kaukalolta ja en haluaisi nyt hankkia toinen saman tyyppinen laitteen joka pakottaa samaan asentoon. Meillä on pieni asunto että pöydälle vauva ei mahdu ja lattialla on veto.  Olisiko nyt sitteri vaan parempi hankkia kun en osta molemmat?

Vierailija
33/33 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin stokke new born setin käytettynä 63 euroa. (huutonetistä). Hyödyllinen kun tarvitsen molemmat kädet vapaiksi esim. tietokoneella kirjoittaessa tai ruokaa laittaessa. Vauva on sopivalla korkeudelle, kun new born set on kiinni stokke tripp trapp tuolissa. Ei tarvitse kumartua lattialle kun on huono selkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän