Minkä karkkipussin ostatte useinmiten?
Kommentit (29)
peruskaupasta joko pieni (peruskoko?) pantteri mix (pehmoisia mustia en syö, liian väkeviä, kovat mustat menee) tai pieni sirkusaakkospussi. Vähän pienet koot, mutta jättipussit on liian suuria. Leffavuokraamoista irtokarkkeja, yleensä yhdistelmä vaaleanpuna-valkoiset pehmosienet ja vadelma-laku(vai salmiakki)kallot. Ikeasta ja Ruotsista taas tuon aina ison kasan keltaisia snöreneitä... Laivalta tai lentokentältä taas mukaan tarttuu valkoinen iso toblerone (tai pari-kolme :)).
vois olla mun kirjoittama! :D
mässäyx on kans hyvä!
Syön useimmiten pelkästään salmiakkia ja viime aikoina mukaan on tarttunut se Bonbonin pussi, jossa suklaalla päällystettyjä lakuja. Myös Kaatissäkki on hyvä, ja kiva kun lapsikin on niin iso että voi jo syödä salmiakkia ja sattumalta tykkää juuri niistä mistä minä en ja toisinpäin. Aikaisemmin jouduin heittämään liki puolet pussista roskiin. Kolmas hyvä on turkinpippurit, se harmaa pussi, jossa pehmeitä karkkeja. Työtakin taskusta löytyy aina Amerikanpastilleja ja Salmiakki-Leijonaa :) Jotain lakusekoituksiakin ostan välillä mulle ja lapselle yhteiseksi.
Ostan myös suklaata silloin tällöin, ja paras on Fazerin pistaasimantelisuklaa. Jos oikein levylliseen hassaan, siinä täytyy olla pähkinää, ehkä paras on Maraboun pähkinärouhe. Muutenkin tykkään enemmän Maraboun kuin Fazerin suklaalevyistä.
Jos ostan irtokarkkeja esim leffateatterista, mukana täytyy olla iso kasa Haribon matoja, siis niitä ruskeita/oransseja pötkylöitä.
Tai sitten ostan Fazerin pähkinärouhesuklaalevyn.
Esim.
Missä X, Dracula, Sirkus Aakkoset, ja jos oikein jättihimot iskee, niin sitten se iso Pandan Lakumix Berry. Ja niin Turkin pippureiden sweet & sour on myös hyviä :)
Et ohan näitä suosikkeja :))
Ja Turkkarit on mun suosikkeja. Vanhat autot myös ovat herkkuja. Fami- ja Pätkispussit ovat myös herkkua.
Joku haribon minimix tms missä on niitä pikkusia nameja. Tai sirkusaakkoset. Tai aarrearkun. Siis jos täytyy jakaa. Ihan omaksi iloksi ostaisin dracula-nameja tai haribon niitä väkevämpiä piratoksia joista melkein turpoo silmät umpeen x)
peruskaupasta joko pieni (peruskoko?) pantteri mix (pehmoisia mustia en syö, liian väkeviä, kovat mustat menee) tai pieni sirkusaakkospussi. Vähän pienet koot, mutta jättipussit on liian suuria. Leffavuokraamoista irtokarkkeja, yleensä yhdistelmä vaaleanpuna-valkoiset pehmosienet ja vadelma-laku(vai salmiakki)kallot. Ikeasta ja Ruotsista taas tuon aina ison kasan keltaisia snöreneitä... Laivalta tai lentokentältä taas mukaan tarttuu valkoinen iso toblerone (tai pari-kolme :)).
vois olla mun kirjoittama! :D
mässäyx on kans hyvä!
peruskaupasta joko pieni (peruskoko?) pantteri mix (pehmoisia mustia en syö, liian väkeviä, kovat mustat menee) tai pieni sirkusaakkospussi. Vähän pienet koot, mutta jättipussit on liian suuria.
Leffavuokraamoista irtokarkkeja, yleensä yhdistelmä vaaleanpuna-valkoiset pehmosienet ja vadelma-laku(vai salmiakki)kallot.
Ikeasta ja Ruotsista taas tuon aina ison kasan keltaisia snöreneitä...
Laivalta tai lentokentältä taas mukaan tarttuu valkoinen iso toblerone (tai pari-kolme :)).